خبرگزاری کار ایران

تدریس خصوصی پایه نهم در مدرسه انرژی اتمی چگونه است؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۴۳۹

اگر برنامه‌ای جدی برای تحصیل و رشد توانایی‌های فرزندتان دارید، احتمالا همیشه دنبال بهترین مدرسه‌ها برای تحصیل فرزند خود هستید. مراکز تحصیلی و مجتمع‌های مختلفی برای تحصیل دانش‌آموزان وجود دارد که هریک مدعی بهترین آموزش‌ها و امکانات تحصیلی هستند. در این میان مدارس انرژی اتمی بی‌شک بهترین مدارسی هستند که هر دانش‌آموزی آرزوی تحصیل در آن را دارد. این مدرسه که به سطح آموزشی و علمی بالا شهره است، جایی برای تحصیل آن‌هایی است که به توانایی‌های خود ایمان دارند. اگر می‌خواهید با این مدرسه بیشتر آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید.

مدرسه انرژی اتمی چطور مدرسه‌ای است؟

مدرسه انرژی اتمی ایران تحت نظارت موسسه صنعت هسته‌ای و سازمان انرژی هسته‌ای ایران اداره می‌شود. هدف از تاسیس این مدارس دسترسی دانش‌آموزان باهوش و بااستعداد به تحصیلات خوب و کسب افتخارات تحصیلی بوده است.

مجتمع آموزشی انرژی اتمی چندین شعبه مختلف دارد که در زمینه آموزشی مقاطع متوسطه اول و دوم دخترانه و پسرانه فعال هستند. بین شعب مختلف این مدرسه، شعبه اصلی آن در امیرآباد، شهرت بیشتری دارد. این شعبه در سطح متوسطه اول و دوم پسرانه کار می‌کند.

انرژی اتمی با موفقیت‌های گوناگون در زمینه‌های مختلف مثل المپیادها، نتایج کنکور، کلاس‌ها و مسابقات مختلف هنری، علمی، فرهنگی و… توانسته خود را به خوبی ثابت کند. بنابراین بدون اغراق باید گفت این مدرسه رتبه اول را بین مدارس برتر تهران دارد.

امکانات آموزشی مدرسه انرژی اتمی

آزمایشگاه‌های فیزیک، شیمی، زیست و الکترونیک با دستگاه‌های پیشرفته آزمایشگاهی، سایت کامپیوتری با کامپیوترهای حرفه‌ای و جدید، دسترسی به اینترنت در فضای مدرسه، لابراتوار زبان و تجهیزاتی مانند هدست، برنامه‌ها و نرم‌افزارهای پیشرفته آموزش زبان با هدف دستیابی به مدرک تافل، استخر شنا، سالن پینگ‌پنگ، شطرنج، تکواندو، والیبال، بسکتبال، و ژیمناستیک، بدنسازی و… و کتابخانه‌ای مجهز به چندین جلد کتاب درسی و غیر درسی با سالن مطالعه اختصاصی از جمله امکانات این مدرسه است.

شرایط ورود به مجتمع آموزشی انرژی اتمی چطور است؟

طبیعی است که چنین مدرسه کارآمد و عالی رتبه‌ای متقاضیان زیادی داشته باشد. در چنین شرایطی مسئولان مدرسه برای ورود دانش‌آموزان به این مدرسه آزمون ورودی بسیار سختی برگزار می‌کنند تا یک گزینش ایده‌آل داشته باشند.

البته ثبت‌نام و ورود به مدرسه انرژی اتمی در دوره اول متوسطه نیازی به آزمون ورودی ندارد؛ اما شما باید مدارکی از موفقیت‌های قابل‌توجه متقاضی در زمینه‌های مختلف ورزشی، علمی، فرهنگی، مسابقات مختلف و… را با کارنامه سه سال آخر دوره ابتدایی او برای مدرسه ارسال کنید.

برخلاف دوره اول، برای ثبت‌نام در دوم متوسطه دبیرستان انرژی اتمی، شرکت در آزمون ورودی الزامی است. پیش‌نیاز شرکت در این آزمون معدل بالای 19 در پایه نهم تحصیلی است.

این آزمون یک امتحان چند گزینه‌ای از کتاب‌های درسی دوره ابتدایی، یک آزمون تشریحی برای رشته‌های ریاضی و تجربی و یک آزمون علمی برای رشته انسانی است.

اگر فرزندتان بتوانید از همه این آزمون‌ها موفق بیرون بیاید، می‌توانید او را در مدرسه انرژی اتمی ثبت‌نام کنید.

چطور برای آزمون ورودی انرژی اتمی آماده شوید؟

اگر می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرزندتان را برای آزمون ورودی مجتمع آموزشی انرژی اتمی آماده کنید، باید دنبال یک راه هوشمندانه باشید، چراکه قطعا خودتان نه فرصت و نه دانش کافی برای همراهی او در این مسیر دارید.

از آنجا اغلب سوالات آزمون ورودی مدرسه انرژی اتمی درباره ریاضیات است، بهترین راه همراهی یک دبیر تدریس خصوصی ریاضی است. گروه آموزشی کاراتدریس به لطف داشتن بهترین دبیران ریاضی گزینه‌ای مناسب برای آموزش و تدریس ریاضیات به فرزند شماست.

دبیران تدریس خصوصی ریاضی کاراتدریس به شیوه تدریس دبیران مدارس برتر تهران و نحوه آزمون ورودی این مدارس به طور کامل مسلط هستند. همچنین آشنایی کامل با آخرین تغییرات کتب درسی، بیان صحیح، توانایی کار با دانش‌آموزانی با ویژگی‌ها و سطح علمی مختلف، دسترسی به بانک سوالات ارزشمند از مدارس برتر تهران و... تنها بخشی از نقاط قوت این تیم آموزشی است.

با همراهی چنین دبیران کارآمدی فرزند شما می‌تواند بدون نگرانی و با داشتن یک برنامه درسی کاملا دقیق در آزمون ورودی انرژی اتمی نتایج بسیار خوبی به دست آورد. تفاوتی ندارد فرزندتان دنبال تدریس خصوصی ریاضی پایه نهم است یا پایه دهم و یازدهم، در هر صورت می‌تواند روی خدمات آموزشی تیم کاراتدریس حساب کند.

البته مدرسان تدریس خصوصی ریاضی کاراتدریس تا پایان سال تحصیلی همراه فرزند شما خواهند بود و می‌توانند در هر مرحله از آموزش و یادگیری ریاضی به او کمک کنند.

گروه آموزشی کاراتدریس؛ بهترین انتخاب آموزشی

یادتان باشد تدریس خصوصی ریاضی تنها فعالیت تیم آموزشی کاراتدریس نیست. این گروه آموزش و تدریس خصصی ریاضی علاوه‌بر تدریس، برای حل تمرین ریاضی هم به فرزند شما کمک خواهند کرد. در شرایط حساس مثل شب امتحان که اغلب دبیران ریاضی در دسترس نیستند، فرزند شما می‌تواند سوالات سخت خود را برای تیم آموزشی کاراتدریس ارسال کند.

آن‌ها سوال موردنظر را به طور کامل حل کرده و پاسخ تشریحی سوال را با همه نکات آموزشی آن برای دانش‌آموز ارسال خواهند کرد. اگر دانش‌آموز متوجه حل سوال نشود، این تیم آموزشی سوال را با توضیحات بیشتری برای او توضیح می‌دهند تا به طور کامل متوجه سوال شود.

تدریس خصوصی ریاضی ویژه کنکور تجربی یا ریاضی و همچنین تدریس و حل تمرین سوالات دانشگاه هم از دیگر خدمات آموزشی کاراتدریس است. بنابراین فرزند شما پس از یک بار تجربه تدریس خصوصی ریاضی کاراتدریس، می‌تواند تا پایان سال تحصیلی خود روی همراهی این تیم حساب کند.

اگر شما هم برای فرزندتان از خدمات آموزشی تیم کاراتدریس استفاده کرده‌اید، می‌توانید نظرتان را درباره این گروه آموزشی با سایر کاربران و مخاطبان ما در میان بگذارید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز