خبرگزاری کار ایران

دریافت انواع خدمات حقوقی از داداپ با بهترین وکلا

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۹۳۰

یکی از مشکلات مردم در انتخاب وکیل مناسب برای موضوع پرونده خود تشخیص وکیل متخصص آن حوزه است زیرا براساس قانون، وکلا حق وکالت در تمامی موضوعات را دارند ولی اغلب وکلا به صورت تخصصی در یک موضوع فعالیت می‌کنند که تشخیص تخصص وکلا برای عموم کاری دشوار است لذا به همین منظور داداپ با تقسیم‌بندی وکلا براساس تخصص اعلامی و همچنین ارائه رزومه آنها سعی در معرفی بهترین وکلا به کاربران دارد. از خدمات تخصصی وکلای داداپ، وکالت در زمینه مهریه، اداره کار و کیفری می باشد.

وکیل مهریه

وکیل متخصص در زمینه مهریه که اصطلاحاً وکیل مهریه قلمداد می شود فردی است که به صورت خاص و تخصصی در زمینه پرونده‌های خانوادگی و بخصوص مهریه کار کرده و با قوانین حوزه مهریه و رویه قضایی در زمینه چنین پرونده‌هایی به خوبی آشنا می‌باشد لذا می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن زوجه را به حقوق مالی خود نائل کند و این وکیل است که تشخیص می دهد که بهتر است که زن برای وصول مهریه خود از طریق دادگاه عمل کند یا اجرای ثبت؟ وکیل تمام تلاش خود را به کار می گیرد که حقوق زوجه تضییع نگردد.

مزایای وصول مهریه توسط وکیل مهریه در داداپ

شما می‌توانید برای مشاوره با بهترین وکیل مهریه از خدمات گروه داداپ در خصوص وصول مهریه به صورت حضوری و غیرحضوری استفاده کنید و به حقوق خود دست یافته و همچنین هزینه و زمان کمتری را صرف نمایید.

در ادامه به مواردی از  مزایای بهره گیری  وکلا در چنین پرونده‌هایی را ذکر می‌کنیم:

  • صرفه جویی در زمان
  • عدم مراجعه حضوری زوجه
  • توقیف اموال زوج و تضمین حقوق زوجه
  • جلب زوج در صورت عدم حضور
  • ممنوع الخروج کردن زوج
  • رد دادخواست اعسار زوج

وکیل اداره کار

کارگران جزء اقشار زحمت‌کش و محترم جامعه هستند و در اقتصاد کشور نقش مهمی را ایفا می‌کنند. از این روست که مجلس شورای اسلامی قانونی را تحت عنوان قانون کار تصویب کرده است که این قانون روابط بین کارگر و کارفرما را تنظیم می کند. لازم به ذکر است که رسیدگی به اختلافات کارگر و کارفرما باید بدون جانب داری بوده و حقوق کارفرما تضعیف نگردد. از مهمترین راه های احقاق حق کارگران در مراجع رسیدگی حضور وکیل متخصص در این زمینه برای احقاق حق کارگران می باشد. زیرا بسیاری از کارگران با حقوق خود آشنا نبوده یا بنا به ترس های بی پایه و غیر منطقی از حق خود صرفه نظر می نماید و این وکیل است که می تواند مانع تضعیف حق گردد. برای مشاوره با وکیل اداره کار میتوانید به داداپ مراجعه کرده و با وکلا متخصص در این حوزه مشورت کنید.

مزایای مشاوره با وکیل کار در داداپ

گروه وکلای داداپ با بهره‌گیری از وکلای متخصص در زمینه اختلافات میان کارگر و کارفرما این امکان را برای کاربران فراهم نموده است که بتوانند از خدمات وکلای این گروه که شامل مشاوره تلفنی و حضوری، تنظیم دادخواست، لوایح شکواییه و همچنین، اخذ قرارداد جهت پیگیری پرونده کارگران و کارفرمایان در مراجع رسیدگی است بهره‌مند شوند.

مشاوره با وکیل اداره کار برای کارگران و کارفرمایان دارای مزایای متعددی می باشد که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره می‌نماییم:

  • تنظیم قرارداد کاری بین کارگر و کافرما به شکل صحیح و قانونی
  • آگاه نمودن موکل از حقوق قانونی خود
  • عدم نیاز به حضور موکل در مراجع رسیدگی
  • جلوگیری از تضعیف حقوق موکل با تسلط به قوانین و رویه
  • تفسیر صحیح مفاد قرارداد
  • پیشگیری از اختلافات احتمالی

وکیل کیفری

دعاوی کیفری، دعاوی هستند که مستلزم صدور کیفرخواست هستند.برای دفاع از حقوق خود در دعاوی کیفری افراد نیازمند استفاده از وکلای کیفری می‌باشند. در واقع وکیل کیفری وکیلی می‌باشد که علاوه بر داشتن پروانه وکالت دادگستری در زمینه دعاوی کیفری مانند قتل، کلاهبرداری، ضرب و جرح، جعل، آدم‌ربایی و ...تخصص و تجربه  بالایی دارد.

مزایای مشاوره با وکیل کیفری در داداپ

گروه وکلای داداپ این امکان را فراهم نموده است که کاربران بتوانند از خدمات حضوری و غیرحضوری وکلای مجموعه با کمترین هزینه استفاده نمایند.خدمات این مجموعه شامل مشاوره حضوری و تلفنی با وکلای متخصص کیفری، تنظیم شکایت، لایحه و... می‌باشد.

استفاده از خدمات وکلای کیفری در امور کیفری بسیار حائز اهمیت است به این دلیل که این مسائل دارای پیچیدگی و حساسیت بالایی هستند و بدون استفاده از وکیل چنین پرونده‌هایی دچار خلل می‌شوند  و عدم استفاده از وکلا به معنای  این است که  اتهام مورد قبول طرف می‌باشد. وکیل با توجه به تخصص و تبحری که دارد به‌خوبی می داند که شکایت را چگونه تنطیم کند که حقوق موکلش را حفظ نماید، از چه ادله‌ای  و در چه زمانی از ادله و مستندات استفاده کند که برگ برنده‌ای برای موکلش باشد. این وکیل است که با مواعد قانونی به خوبی آشنا می باشد و عواقب عدم رعایت مواعد را بر موکل خود تحمیل نمی‌کند و در زمان خود تجدیدنظر خواهی و واخواهی نماید. مهم‌ترین دلیل بهره‌مندی از وکیل کیفری این است که با توجه به اینکه هردعوایی فقط یک بار قابل طرح است در نتیجه اگر به شیوه نادرست مطرح شود سبب از پایمال شدن حقوق فرد می‌شود و خسارات جبران‌ناپذیری را به بار می‌آورد.

سخن پایانی

از طریق داداپ این امکان برای  کاربران در سراسر کشور فراهم شده است تا بتوانند وکیل تخصصی در زمینه مهریه، اداره کار و کیفری را با کمترین هزینه پیدا کرده و از طریق مراجعه حضوری یا آنلاین با وکیل مورد نظر در ارتباط باشند از مزایای بهره گیری از وکیل متخصص می توان به توقیف اموال خوانده و متهم اشاره کرد که اشخاص عادی از آن بی اطلاع بوده و چه بسا با معاملات صوری یا طرق دیگر از دسترس آنها خارج شود. گستردگی علم حقوق سبب تخصصی‌شدن وکلای این علم شده است زیرا وکلا در همه زمینه‌ها متخصص نمی‌باشند، این وکیل متخصص است که با قوانین عمومی و خاص، مواعد قانونی، طرق بکارگیری ادله و رویه قضایی هر  پرونده آشنا می‌باشد و استفاده از خدمات او  شانس جلوگیری از  اطاله دادرسی، پرداخت هزینه کمتر و موفقیت در پرونده را بالا می‌برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز