خبرگزاری کار ایران

تشخیص اصل بودن ساعت سیتیزن + اصل بودن ساعت خود را بفهمید!

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۶۰۲

امروزه با تنوع ساعت های مچی، پیدا کردن اصل میان تعداد بسیاری از محصول فیک کار چندان ساده ای نیست. برخی افراد سونجو ساعت های کپی را مانند اصل طراحی کرده و سپس به فروش می رسانند. همین موضوع باعث شده است که مردم به دنبال ساعت های اصل باشند. تشخیص اصل بودن ساعت سیتیزن کار بسیار ساده ای است که ادامه می خواهیم به شما آموزش دهیم که از اصل بودن یک ساعت سیتیزن مطلع شوید.

1- ساعت سیتیزن اصل را از سایت معتبر تهیه کنید.

اگر ساعت سیتیزن که شما می خواهید از سایت معتبر خریداری کنید دیگر نباید نگران فیک بودن آن باشید. پیدا کردن سایت های اینترنتی معتبر بسیار کار مشکلی است. شما می توانید برای اطمینان خاطر چندین مدل ساعت سیتیزن مردانه را در سایت بای شیا مشاهده کنید. این سایت فقط برای شما معتبر ترین و با کیفیت ترین ها را معرفی کرده و خودش فروشنده نیست! بنابراین یکی از معتبر ترین سایت ها در زمینه ساعت های مچی می باشد.

2-داشتن کارت گارانتی یکی از بهترین نشانه های اصل بودن است.

تشخیص اصل بودن ساعت سیتیزن + اصل بودن ساعت خود را بفهمید!

شاید بگویید پس همان کسانی که ساعت های کپی را تهیه می کنند نمی توانند کارت گارانتی را جعل کنند؟! سوال منطقی است اما کارت های گارانتی ساعت های اصل سیتیزن دارای مهر برند سیتیزن است که اعتبار آن را تایید می کند. همچنین ساعت های سیتیزن در ایران دارای 3 سال گارانتی(کمی بیشتر  یا کمتر) هستند. بنابراین اگر ساعتی از برند سیتیزن را پیدا کردید که دارای گارانتی نیست بدانید که آن ساعت فیک و جعلی می باشد.

3-کد ساعت سیتیزن را بررسی کنید.

یکی از مهم ترین راه های تشخیص اصل بودن این ساعت های مچی بررسی شماره کالیبر و رفرنس می باشد. چندین راه وجود دارد که در ادامه می توانید آن ها را مشاهده کنید.

بررسی بر اساس شماره کالیبر ساعت

در سایت سیتیزن شما می توانید با وارد کردن کد کالیبر خود طبق عکس زیر اصل بودن ساعت خود را تشخیص دهید. اگر ساعت مچی شما اصل بود برای شما مستندات و راهنمای ساعت قابل مشاهده است در غیر این صورت با ارور و پیامی مواجه می شود. دقت کنید که کد کالیبر معمولا 4 بخش است یعنی از 3 عدد و یک حروف تشکیل شده است.(برای مثال R450)

تشخیص اصل بودن ساعت سیتیزن + اصل بودن ساعت خود را بفهمید!

استفاده از شماره رفرنس ساعت(کد یا مدل)

یکی دیگر از راه های تشخیص ساعت اصل سیتیزن استفاده از شماره رفرنس می باشد. شماره رفرنس ساعت خود(مثلا EM0502-86P) را در سایت رسمی سیتیزن جستجو کنید. در صورتی که موجود بود شما دیگر نباید نگران فیک بودن ساعت خود باشید.

حک شدن لوگو سیتیزن در ساعت اصل

قطعا ساعت های اصل دارای لوگو رسمی از برند سیتیزن روی صفحه ساعت، پشت قاب و بند هستند. دقت کنید که فونت نوشته شده با لوگو رسمی سیتیزن مطابقت داشته باشد در غیر این صورت ساعت مورد نظر جعلی می باشد. لوگو سیتیزن در پشت قاب دقیقا در وسط قرار گرفته است.

حک شدن کد های مدل و... در پشت قاب

یکی از نشانه های اصل بودن ساعت حک شدن مدل ها و رفرنس پشت قاب می باشد. اگر پشت قاب این شماره ها پیدا نکردید مطمئن باشید که ساعت شما غیر اصل می باشد.

خرید ساعت سیتیزن از نماینده های رسمی

سایت بای شیا نماینده های رسمی سیتیزن را معرفی کرده است. شما می توانید ساعت سیتیزن زنانه را مشاهده کنید. شما اگر از نماینده های رسمی ساعت خود را تهیه کنید حتما ساعت اصل خریداری می کنید. حتی اگر شک کردید که ساعت شما اصل نیست می توانید از آن فروشگاهی که تهیه کردید شکایت کنید!

بررسی قیمت ساعت سیتیزن

شاید این یک دلیل زیاد قطعی نباشد اما می توان در نگاه اول کمی به اصل بودن ساعت پی برد. ساعت های کپی و جعلی قیمت بسیار پایین دارند و در سایت های نا معتبر به فروش می رسد. همانطور که می دانید ساعت های سیتیزن قیمت بالایی دارند بنابراین هیچ نماینده  یا فروشگاهی نمی توانید ساعت های اصل را با قیمت بسیار پایین به فروش برساند.

تشخیص اصل بودن ساعت سیتیزن + اصل بودن ساعت خود را بفهمید!

بررسی ویژگی های یک ساعت اصل سیتیزن

همانطور که می دانید ساعت های اصل سیتیزن دارای امکانات و ویژگی های خاصی هستند. برخی از خصوصیات یک ساعت اصل سیتیزن:

  • اکودرایو(شارژ نوری): یکی از ویژگی هایی که به ساعت سیتیزن برتری خاصی می دهد شارژ نوری می باشد.
  • تکنولوژی زمان سنجی اتمی
  • تکنولوژی سوپر تیتانیوم

اغلب ساعت های کپی و جعلی این ویژگی ها و خصوصیات را ندارند زیرا در کارخانه های تقلبی ساخته شده و نمی توانند مثل برند سیتیزن ساعت بسازند. برخی دیگر از ساعت های جعلی این خصوصیات را به صورت نمایشی دارند. برای مثال شما روی صفحه قابلیت اکودرایو را مشاهده می کنید اما کار نمی کند!

در خلاصه ی مطلب

با روش هایی که در بالا گفتیم شما می توانید از اصل بودن یک ساعت سیتیزن مطلع شوید. اگر علاقه به ساعت های سیتیزن دارید پیشنهاد می شود ساعت سیتیزن مردانه در بای شیا را مشاهده کنید. در آن مطلب علاوه بر معرفی مدل ها به نقد و بررسی در مورد ساعت های سیتیزن پرداخته ایم که باعث می شود شما بهترین انتخاب را داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز