خبرگزاری کار ایران

تجهیزات آزمایشگاهی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۸۷۹

شرکت دانشور شیمی نمایندگی انواع دستگاه و تجهیزات آزمایشگاهی می باشد.

تجهیزات آزمایشگاهی علم به ابزارها و تجهیزات مختلفی گفته می شود که توسط متخصصان یا دانشجویان شاغل در آزمایشگاه استفاده می شود. تجهیزات مختلف آزمایشگاهی  مورد استفاده عبارتند از: مشعل Bunsen ، میکروسکوپ ، دماسنج ، بطری های معرف ، لیوان و بسیاری دیگر. این ابزارها عمدتا برای انجام آزمایش یا اندازه گیری و جمع آوری داده ها استفاده می شوند.

انواع تجهیزات آزمایشگاهی

نوع تجهیزات آزمایشگاهی علوم مورد استفاده عمدتا به نوع آزمایشات انجام شده توسط دانش آموزان یا محققان بستگی دارد. همچنین بستگی به پیچیدگی آزمایشگاه دارد و اینکه آیا در مدرسه ، بیمارستان ، در یک مرکز تحقیقاتی یا در یک مرکز تحقیقات واقع شده است. ابزارهای مختلف آزمایشگاهی که به طور منظم از نمایندگی های معتبر خریداری می شوند شامل لوله های آزمایش ، لیوان ، فلاسک های جوش و فلاسک است. برخی از موارد اولیه آزمایشگاهی شامل فورسپس ، گیره ، حلقه ها و پایه های نگهدارنده است که برای حمایت از انواع مختلف ظروف و لوله های آزمایش استفاده می شود.

استوانه های مدرج و بارت از جمله تجهیزات آزمایشگاهی علوم پایه هستند که برای اهداف اندازه گیری استفاده می شوند. برخی از تجهیزات اندازه گیری پیچیده شامل حجم سنج ، ترازوی پرتو ، تراز الکترونیکی و غیره است. PH متر نیز یک تجهیزات اندازه گیری مهم برای اندازه گیری اسیدیته محلول های مختلف است. نوع دیگری از تجهیزات مورد استفاده در آزمایشگاه علمی شامل تجهیزات ایمنی است که برای اطمینان از ایمنی افرادی که آزمایش های مختلف را انجام می دهند بسیار مهم است.

عینک چشم و دستکش ایمنی از جمله موارد ایمنی هستند که در آزمایشگاه علمی برای انجام آزمایشات استفاده می شوند. جدا از این تجهیزات آزمایشگاهی علوم ، از کیت های تشریح در آزمایشگاه های کالج پزشکی برای آموزش دانش آموزان در مورد کالبد شکافی با استفاده از حیوانات کوچک استفاده می شود. دانش آموزان و محققان حتی از ظرف پتری در آزمایشگاه ها برای کشت باکتری و کپک در محیط کنترل شده استفاده می کنند.

تهیه تمام تجهیزات آزمایشگاهی علمی برای آزمایشگاه علمی کار دشواری نیست. شما می توانید با اطمینان به خرید آنلاین آنها بپردازید زیرا ده ها وب سایت در اینترنت وجود دارد که اطلاعات مربوط به آنها را ارائه می دهند. ابتدا باید لیستی از تجهیزات آزمایشگاهی علوم مورد نیاز برای آزمایشگاه خود تهیه کنید. پس از تهیه فهرستی از اقلام ، خرید تجهیزات مناسب برای شما آسان می شود. قبل از برخورد با تأمین کننده ، اطمینان حاصل کنید که تأمین کننده از اعتبار خوبی در بازار برخوردار است.

تجهیزات آزمایشگاهی

اطلاعات کلی در مورد استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی در آزمایشگاه ها

برای انجام تجزیه و تحلیل یا سنتز یک ماده ، به ابزار آزمایشگاهی نیاز دارید ، به عنوان مثال. انواع دستگاه های خاص ابزارهای آزمایشگاهی مورد بحث در اینجا برای هر آزمایشگاهی ضروری است ، زیرا شما نمی توانید تجزیه و تحلیل و سنتز را بدون ابزار آزمایشگاهی فنی انجام دهید.

از آنجا که روشهای مختلفی برای تجزیه و تحلیل و سنتز وجود دارد ، مهم است که آیا قبلاً از روشی که می خواهید استفاده کنید آگاه باشید. بعداً ، می توانید یک محصول مناسب را از طیف وسیعی از ابزارهای آزمایشگاهی پیدا کنید. بین تقسیم و جداسازی مخلوط ها تمایز قائل می شود.

با تقسیم سریم که از طریق ابزارهای آزمایشگاهی انجام می شود ، مقاومت مکانیکی مستقیم بر روی ترکیب شیمیایی وارد می شود ، که به نوبه خود سپس شکسته ، پاره یا جدا می شود. بنابراین اتصال ترکیبات با تأثیر مکانیکی یکی از ابزارهای آزمایشگاهی ما شکسته شده و تجزیه و تحلیل انجام شده است.

در صورت عدم اعمال قدرت مستقیم بر روی ترکیب توسط دستگاه آزمایشگاهی ، ترکیبات می توانند به کمک یکی از ابزارهای آزمایشگاهی ما شکسته شوند. در اینجا ، ابزارهای آزمایشگاهی مورد استفاده معمولاً صرفاً قدرت مکانیکی غیرمستقیم یا انرژی حرارتی مستقیم روی ترکیبات اعمال می کنند. در این روش ، ابزارهای آزمایشگاهی معمولاً قدرت گریز از مرکز و مرکز گریز را روی ترکیبات اعمال می کنند.

در اکثر آزمایشگاه ها ، تجزیه و تحلیل و سنتز تنها اولین قدم در برخورد با نمونه ها است. پس از این فرایندها ، اغلب کار واقعی آغاز می شود. بنابراین ، ابزارهای آزمایشگاهی مانند میکروسکوپ ، چاقوهای pH ، ترازو و توزیع کننده ضروری هستند.

با این وجود ، یک آزمایشگاه مجهز نه تنها باید از ابزارهای آزمایشگاهی که برای اجرای یک سری آزمایش ها استفاده می شود ، برخوردار باشد ، بلکه باید وسایل مورد نیاز پس از فرآیند را نیز خریداری کرد. نتایج اندازه گیری دقیق و بدون تقلب در آزمایش های بعدی تنها با پیگیری مناسب آزمایش ، مانند عقیم سازی امکان پذیر است. این مهم است زیرا نه باکتری و نه هیچ جسم خارجی دیگری ممکن است روی شی آزمایش یا روی بسیاری از ابزارهای آزمایشگاهی دیگر نباشند.

بنابراین می توانید در مورد گزینه های مختلف اطلاعات بیشتری کسب کنید ، ما یک نمای کلی از ابزارهای آزمایشگاهی که در محدوده خود داریم جمع آوری کرده ایم:

تجهیزات آزمایشگاهی نفت و گاز

تجهیزات آزمایشگاهی آب و فاضلاب

تجهیزات آزمایشگاهی صنایع غذایی

تجهیزات آزمایشگاهی کشاورزی

تجهیزات آزمایشگاهی دارویی

تجهیزات آزمایشگاهی ژنتیک

تجهیزات آزمایشگاهی تحقیقاتی

تجهیزات آزمایشگاهی رنگ و رزین

تجهیزات آزمایشگاهی پلیمری و پلاستیکی

بسته بندی تجهیزات آزمایشگاهی

PCE آلمان هر آنچه برای تجهیزات کامل آزمایشگاه مهم است را ارائه می دهد. در اینجا ، می توانید ابزارهای آزمایشگاهی از طیف سنج جذب A مانند اتمسفر تا سانتریفیوژ Z را پیدا کنید. ابزار آزمایشگاهی ما به دلیل سادگی ، برای افراد حرفه ای و افراد غیر حرفه ای طراحی شده است. علاوه بر این ، ابزارهای آزمایشگاهی ما تحت بالاترین استانداردهای امنیتی ساخته شده اند ، به طوری که هر مشتری می تواند به دنبال طول عمر طولانی در یکی از ابزارهای آزمایشگاهی ما باشد.

از آنجا که ابزارهای آزمایشگاهی PCE هم برای افراد حرفه ای و هم برای افراد غیر حرفه ای ساخته شده است ، آرزوی ما نه تنها خرید مشتریان جدید بلکه حفظ و مراقبت از مشتریان فعلی است. با این حال ، در این مرحله ما می خواهیم به مشتریان جدید خود معرفی کوچکی از دنیای ابزارهای آزمایشگاهی ارائه دهیم.

تجهیزات آزمایشگاهی برای تقسیم سریم اتصالات

همانطور که قبلاً توضیح داده شد ، از ابزارهای آزمایشگاهی برای تجزیه و تحلیل مواد مختلف استفاده می شود. طیف وسیعی از محصولات موجود در این دستگاه های پشتیبانی کننده بزرگ است و شامل ملات و آفت ، آسیاب و دستگاه پخش کننده می شود. آسیاب ها از نظر طراحی و اندازه متفاوت هستند و بنابراین برای مصالح مختلف طراحی شده اند. بنابراین ، چنین مواد متنوعی مانند نمونه های خاکی یا سرامیک را می توان آسیاب کرد و به طور مطلوب برای بازرسی آماده کرد.

ابزارو تجهیزات آزمایشگاهی برای جداسازی اتصالات سریم

هدف جداسازی این است که مواد ترکیبی را از یکدیگر جدا کنید تا بعداً مواد همگن را در اختیار داشته باشید. برای جدا کردن مواد منفرد از یکدیگر ، روشها و ابزارهای مختلف آزمایشگاهی در اختیار کارکنان آزمایشگاه است. در طول جداسازی از الک های ساده و همچنین دستگاه های تقطیر و سانتریفیوژ استفاده می شود. سانتریفیوژها احتمالاً پرکاربردترین ابزارهای آزمایشگاهی هنگام جداسازی ترکیبات مختلف مواد هستند. این سانتریفیوژها می توانند امولسیون ها و سوسپانسیون ها را جدا کنند. امولسیون اتصال دو یا چند مایع و تعلیق اتصال مایعات و مواد جامد است.

برای دستیابی به تقسیم مواد ، سانتریفیوژ بر اساس اصول فیزیکی کار می کند. در حین جداسازی ، موادی که چگالی بالاتری دارند به بیرون فشار داده می شوند. به طور همزمان ، مواد با چگالی کمتر به داخل می روند و تقسیم از طریق دستگاه آزمایشگاه ما کامل می شود. برای استفاده از اصطلاحات فنی فیزیکی مناسب nec

برخی از تجهیزات آزمایشگاهی

همزن یا هات پلیت ، طیف سنج جذب اتمی ، اتوکلاو ، دماسنج ،سانتریفیوژها ، ابزارهای اندازه گیری کلر، اولتراسونیک ، کمپرسورها ، اتصال دهنده ، تجهیزات خنک کننده، کریواستات ، کاترها ، آون آزمایشگاهی یا خشک کن ها ، پمپ های دیافراگمی ، پیپت های یکبار مصرف ، دستگاه تقطیر آب ، بطری های قطره چکان ، ارلنمای فلاسک می زند ، هودهای بخار ، رطوبت سنج هاد ، میکسر / همزن آزمایشگاهی ، هود لامینار ، میکروسکوپ ها ، آسیاب ها ، کوره ها ، ظروف پتری ، pH متر ، پیپت ها ، رفراکتومتر ، پلاریمتر  ، نمونه گیر،  دماسنج ، ویسکومترها میکروسکوپ

دو نوع میکروسکوپ وجود دارد یعنی میکروسکوپ نوری (LM) و میکروسکوپ الکترونی (EM) در میکروسکوپ استفاده می شود. تفاوت عمده بین میکروسکوپ نوری و میکروسکوپ الکترونی این است که میکروسکوپ های نوری می توانند جزئیات معقول را با رنگ های واقعی ببینند و برای موجودات کوچک ، بی مهرگان و تمام سلول مفید است در حالی که میکروسکوپ های الکترونی می توانند تصاویر با جزئیات بالا و حتی سطوح سه بعدی را بزرگنمایی کرده و اندامک ها را ببینند. سلول ها ، باکتری ها و حتی ویروس ها.

تجهیزات آزمایشگاهی دانشور شیمی

شرکت دانشور شیمی بزرگترین واردکننده تجهیزات آزمایشگاهی و لوازم آزمایشگاهی و مواد شیمیایی  تمامی  این تجهیزات ارائه شده ساخت کشور های اروپایی ، آمریکایی ، کره و ژاپن می باشند که از بهترین برندهای تولید کننده دستگاههای ازمایشگاهی و لوازم آزمایشگاهی با جدید ترین تکنولوژی و فن آوری توسط شرکت دانشور شیمی ارائه می شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز