خبرگزاری کار ایران

تعمیر لباسشویی در محله های تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۵۰۶

آیا تا به حال با این مشکل مواجه شده اید که در حین شستشوی لباس ها با ماشین لباسشویی ناگهان دستگاه از کار بیفتد؟ یا این که لباسشویی قادر به چرخش نباشد و یا تخلیه آب های کثیف در آن صورت نگیرد؟ به احتمال زیاد بسیاری از افراد یک بار هم که شده این مشکلات را مشاهده کرده اند. لباسشویی یک دستگاه الکترومکانیکی پیچیده است که از قطعات و اجزای مختلفی تشکیل شده است.

برطرف کردن مشکلات لباسشویی توسط افراد مبتدی امکان پذیر نبوده و  نیاز به تخصص ویژه دارد. مرکز تعمیر لباسشویی تکنیک سرویس پارس می تواند در این مسیر کمک زیادی به افراد نموده و لباسشویی آنها را در زمانی کوتاه تعمیر نماید.

دلیل خرابی ماشین لباسشویی چیست؟

دلایل مختلفی وجود دارد که می تواند منجر به بروز خرابی ها و مشکلات متعدد در ماشین های لباسشویی گردد. قطعات به کار رفته در این دستگاه ممکن است به مرور زمان دچار فرسودگی شوند و قادر به انجام وظایف خود نباشند. در نتیجه عملکرد ماشین لباسشویی مختل شده و حجم زیادی از لباس های کثیف بر روی هم انباشته می شود. کاربران ماشین های لباسشویی در برندهای مختلف از یک سری مشکلات و ایرادها در دستگاه خود شکایت دارند و تعداد مراجعه کنندگان به تعمیرگاه های لباسشویی بسیار زیاد است.

یکی از مشکلات متداول روشن شدن لباسشویی و بدون حرکت بودن آن است. این مشکل می تواند به دلایلی مانند برق نداشتن دستگاه، خراب بودن سیم ها و کابل های رابط، خراب بودن کلید قطع و وصل، خرابی میکروسوئیچ و ... اتفاق بیفتد.

از دیگر مشکلاتی که کاربران زیادی با آن مواجه می شوند، عدم آبگیری لباسشویی است که دلیل آن می تواند با مواردی مانند آب نداشتن شیر تغذیه، کثیف شدن فیلتر ورودی، خراب بودن هیدرواستات و خرابی بودن تایمر ارتباط داشته باشد.

لبریز شدن مخزن از آب نیز می تواند به دلایلی مانند خراب بودن هیدرو استات، سوراخ شدن شلنگ هیدرو استات و عدم تنظیم هیدرو استات رخ دهد.

نشت آب از دیگر مشکلات آزاردهنده ای است که دردسرهای زیادی را برای کاربران به همراه دارد. سوراخ شدن لاستیک دور درب، سوراخ بودن مخزن، عدم اتصال صحیح شلنگ ورودی به شیر الکتریکی، سوراخ شدن لوله خرطومی متصل به پمپ و غیره از جمله دلایل این مشکل در لباسشویی هستند.

تعداد مشکلات رایج در لباسشویی کم نیست و موارد متعدد بسیاری وجود دارند که پس از عیب یابی آنها می توان متوجه خرابی یک قطعه خاص در آن شد. مشکل لباسشویی هرچه که باشد، نیاز به رسیدگی و تعمیرات زود هنگام داشته و باید تخصص بالایی برای تعمیرات آن به کار گرفته شود.

تعمیر لباسشویی در محله های تهران

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران

تعمیر ماشین لباسشویی با توجه به پیچیدگی ساختاری که دارد نیاز به افراد با مهارت و حرفه ای که آموزش تعمیر لباسشویی را در دوره های آموزشی مختلف طی کرده باشند، دارد. توصیه اکید می شود مکه تعمیرات لباسشویی خود را به مراکز و نمایندگی های تعمیر لباسشوی معتبر بسپارید. این مراکز دارای مجوزهای لازم جهت انجام تعمیرات برندهای مختلف لباسشویی مانند تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ، تعمیر لباسشویی بوش، دوو و مارک های ایرانی بوده و خدماتی مطمئن را ارائه می دهند.

یکی از این مراکز تعمیر لباسشویی در تهران، مرکز تعمیر لباسشویی تکنیک سرویس پارس است که با بهره مندی از متخصصین مجرب و کارآزموده انواع خدمات مربوط به ماشین لباسشویی را با کیفیتی تضمین شده ارائه می دهد.

از جمله خدمات ارائه شده توسط این مرکز، می توان به عیب یابی دقیق لباسشویی و قرار دادن آن در مسیر تعمیرات درست اشاره کرد. در ادامه پس از این که ایراد دستگاه مشخص شد، تعمیرات با استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته ای که تعمیرکاران در اختیار دارند انجام می گیرد. انجام سرویس های دوره ای نیز از دیگر خدماتی است که توسط این مرکز انجام می گردد.

البته برخی از تعمیرات با استفاده ترفندهای ساده برطرف شده و با یک سرچ در اینترنت می توان آموزش تصویری تعمیر ماشین لباسشویی را در سایت های مختلف مشاهده کرد. در مواردی که ایراد دستگاه چندان جدی نبوده و با قطعات داخلی آن ارتباطی نداشته باشد، می تواند تعمیر ماشین لباسشویی در خانه و توسط خود فرد صورت گیرد.

ویژگی های مراکز خدماتی تعمیر لباسشویی

ماشین لباسشویی را می توان در دسته لوازم ضروری منزل قرار داد که خرابی آن منجر به ایجاد نگرانی های زیادی در افراد می گردد و در صورتی که تعمیر نشود کار افراد را چند برابر خواهد کرد. اما برای تعمیرات لباسشویی نمی توان آن ا به هر شخص و مرکزی سپرد چرا که در صورت عدم تخصص کافی در این کار، آسیب های بیشتری به دستگاه وارد شده و به تبع آن هزینه های پرداختی نیز بیشتر می گردد. بنابراین در هنگام خرابی لباسشویی پیش از انجام هرگونه اقدامی، باید نسبت به پیدا کردن یک مرکز معتبر که دارای سابقه خوبی در این کار است اقدام نمود.

تعمیر لباسشویی در محله های تهران

مرکز تعمیر لباسشویی تکنیک سرویس پارس سال های زیادی است که در این زمینه فعالیت می کند و در این سالها توانسته است اعتماد مشتریان را جلب نماید. ارائه کار با کیفیت و سرعت عمل بالا از ویژگی های بارز این مرکز تعمیراتی است. در کنار آن استفاده از تکنسین ها و متخصصینی که با مشکلات و ساختار ماشین های لباسشویی در برندهای مختلف آشنایی دارند، از دیگر ویژگی هایی است که در این مجموعه به چشم می خورد. سواد بالای تعمیرکاران این مرکز باعث می شود تا عیب یابی لباسشویی در کمترین زمان ممکن صورت گرفته و نتیجه تعمیرات قابل قبول باشد. استفاده از قطعات اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعه، باعث می شود تا طول عمر دستگاه بالاتر رفته و نیاز به تعمیر در سال های آینده کاهش پیدا کند.

انجام خدمات تعمیر لباسشویی در منزل

تعمیرات لباسشویی در منزل می تواند باعث مدیریت بهتر زمان برای افرادی که دارای مشغله کاری زیادی دارند، گردد. حضور تعمیرکار در محل همچنین باعث می شود تا بتوان مراحل تعمیرات را به صورت مستقیم مشاهده کرد و از روند کار آگاهی پیدا کرد. دردسرهای جا به جایی نیز که خود پروسه ای زمان بر و هزینه بردار است با این قابلیت حذف می گردد. در تکنیک سرویس پارس خدمات سرویس و تعمیرات لباسشویی در محل انجام گرفته و پس از برقراری تماس و دریافت نوبت تکنسین ها در زمانی کوتاه به محل مورد نظر مراجعه می نمایند.

ما در مجموعه تکنیک سرویس پارس تمامی قطعات برندهای مختلف ماشین لباسشویی از جمله آریستون ، ال جی ، بکو ، بوش ، اسنوا ، سامسونگ ، آبسال ، الکترواستیل و … را تهیه کرده ایم. بنابراین احتمال وجود قطعه مورد نیاز دستگاه شما در مجوعه ما بسیار بالاست. از عیب یابی ماشین لباسشویی و کشف مشکل تا تهیه لوازم یدکی می توانید به تکنسین های حرفه ای و آموزش دیده ما اکتفا کنید.

تکنسین های ما فقط ماشین لباسشویی را تعمیر نمی کنند. آنها همچنین به مشتریان خود در مورد چگونگی استفاده حداکثر از ماشین لباسشویی در طولانی مدت آموزش می دهند. برای دریافت خدمات تعمیر لباسشویی به تکنیک سرویس پارس مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز