خبرگزاری کار ایران

چرا از فروشگاه اینترنتی همیار خرید کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۱۴۹

محصولات با کیفیت و قیمت مناسب و همچنین دارا بودن مجوزهای رسمی از دلایل اصلی خرید از فروشگاه اینترنتی همیار می باشد

فروشگاه اینترنتی همیار به نشانی hamyar.biz یک فروشگاه با رویکرد ارائه کالاهای پرفروش، با کیفیت و قیمت مناسب است که دفتر مرکزی آن شهر اصفهان می باشد و با مدیریت علی دهقانی عشرت آباد اداره میشود و از سال 1396 تا اکنون به فعالیت حرفه ای خود ادامه میدهد در ذیل مزیت ها و دلایل موفقیت فروشگاه اینترنتی همیار را مورد بررسی قرار داده ایم

مزیت های فروشگاه اینترنتی همیار

  1. خرید بدون واسطه از تولیدکننده یا واردکننده

اکثر فروشگاه های اینترنتی نقش واسط بین مغازه دار و مشتری را بازی می کنند ولی فروشگاه اینترنتی همیار مستقیم با تولید کننده یا واردکننده در ارتباط است که این یک مزیت بزرگ برای یک فروشگاه اینترنتی است، چرا که قیمت تمام شده برای مشتری به مراتب پایین تر از قیمت بازار رقم می خورد.

  1. تست محصول قبل از ارسال و نظارت بر کیفیت محصول

تمامی سفارشها از اصفهان توسط خود فروشگاه همیار ارسال می شود، نه به واسطه ی تولیدکننده یا واردکننده، و این موضوع باعث نظارت بر روی کیفیت و تست محصول قبل از ارسال میشود.

  1. پشتیبانی و گارانتی مرجوعی

از مزیت های دیگر فروشگاه اینترنتی همیار پشتیبانی 24 ساعته و گارانتی مرجوعی آن می باشد

  1. دارای مجوزهای لازم از وزارتخانه های مربوطه

فروشگاه همیار دارای مجوزهای لازم از وزارتخانه های صنعت و معدن , فرهنگ و ارشاد اسلامی  می باشد که این خود نوعی اعتماد برای خرید از فروشگاه آنلاین همیار است.

  1. هزینه ارسال رایگان

تمامی سفارشها در فروشگاه اینترنتی همیار به صورت رایگان ارسال می شود که این انگیزه خریداران همیار را بالا می برد، چرا که هزینه ارسال در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی بالا است.

  1. تضمین کیفیت بالا و قیمت پایین

امروزه کیفیت های مختلفی از هر محصول در بازار موجود است که گزینش و خرید آن محصول را برای خریدار دشوار میکند؛ ولی فروشگاه اینترنتی همیار محصولات با کیفیت را با قیمت بسیار پایین عرضه می کند. بنابراین اگر شما هم از خریداران فروشگاه اینترنتی همیار هستید در خرید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب آن شک نکنید.

 

روش های خرید از فروشگاه اینترنتی همیار

  1. خرید آنلاین: این روش یکی از بهترین و آسان ترین شیوه های خرید فروشگاه اینترنتی همیار است که علاوه بر تخفیف در هزینه سفارشها، نیاز به زمان کمتری نیز وجود دارد تا کالا به دست خریدار برسد.در خرید آنلاین خریدار هزینه محصول را از طریق درگاه پرداخت به صورت برخط یاonline  واریز می کند.
  2.  پرداخت درب منزل: مشتری هزینه محصول را بعد از دریافت کالا به مامور پست پرداخت می کند. ایراد این روش زمان زیادی است که سفارش به دست مشتری می رسد.
  3. خرید حضوری: چنانچه خریدار در شهر اصفهان باشد می تواند با مراجعه حضوری خرید خود را انجام دهد. نشانی این فروشگاه را می توان با تماس با شماره های 09104444732 یا 09334444732 گرفته و یا در خود فروشگاه همیار بخش تماس با ما پیدا کند.

چرا از فروشگاه اینترنتی همیار خرید کنیم؟

هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی همیار دقت کنید:

شماره های تماس این فروشگاه 09104444732 یا 09334444732 با نشانیhamyar.biz  است.

در مورد پسوند فروشگاه اینترنتی همیار

شاید برای شما هم پسوند این فروشگاه کهbiz  است سوال شده باشد و شاید فکر کنید با یکی از شرکت های بازاریابی ارتباط دارد ولی اینگونه نیست. پسوندbiz  در نام سایت نشان دهنده‌ی یک شرکت یا واحد اقتصادی واقعی است و یک دامنه جهانی می باشد.

تاریخچه فروشگاه اینترنتی همیار

فروشگاه اینترنتی همیار به صورت رسمی از سال 1396 کار خود را شروع کرده است. در ابتدا فروش وسایل برقی مانند سشوار ریش تراش وسایل آشپزخانه را در دستور کار داشته است که هم اکنون در سال 1400 با رویکرد فروش محصولات پرفروش با کیفیت و قیمت مناسب، تلاش دارد تا با گسترش حوزه ی فعالیت خود، رضایت بیشتر خریداران را نیز فراهم کند.

یکی از مهمترین دلایل موفقیت همیار

فروشگاه همیار توسط دیجیتال مارکتینگ ماکادا به نشانی macada.irراه اندازی و پشتیبانی شده است ماکادا یک سایت طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان و همچنین یک سایت طراحی سایت در اصفهان است همه هموطن های عزیز در سراسر ایران می توانند برای راه اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی و سایت با این تیم تماس بگیرند و سفارشات طراحی خود را به تیم بسپارند

جمع بندی مطالب

باید فروشگاه اینترنتی همیار را یک فروشگاه عالی در جذب رضایت مشتری دانست زیرا کیفیت بالا و قیمت پایین را به خریداران خود هدیه می دهد

و محصولاتی که در فروشگاه همیار به فروش می رسد دارای تنوع زیاد با کیفیت های گوناگون نیست بلکه محصولات پرفروش با کیفیت و قیمت مناسب است که دلیل عدم تنوع زیاد نیز همان کنترل کیفیت و قیمت است

و یکی از دلایل موفقیت فروشگاه اینترنتی همیار سایت دیجیتال مارکتینگ ماکادا می باشد

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز