خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال زخم کاری قسمت 15 پانزدهم ( قسمت آخر ۱۵ زخم کاری ) کامل

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۸۳۱

دانلود قسمت آخر سریال زخم کاری قسمت 15 پانزدهم و پایانی کامل و قانونی با ترافیک نیم بهاء آماده کرده ایم که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 15 زخم کاری قسمت آخر ۱۵ پانزدهم با کیفیت عالی بپردازید.

خلاصه قسمت 15 زخم کاری

به گزارش خبرگزاری ایلنا در قسمت قبل دیدیم که با مرگ مائده نزاع بین خانواده های مالکی و ریزآبادی به بالاترین حد خود می رسد. منصوره درصدد است هر چه زودتر مقدمات ورود ناصر و میرلوحی را به ایران محیا کند. سمیرا با ادعایی که درباره پسرش کرده است موجب فرو رفتن خانواده اش در باتلاقی خود ساخته شده و وضعیت روحی اش بعد از خبر مرگ مائده بهم ریخته تر می شود.و ناصر مظفری و اخوان که به اوکراین سفر کرده بودند را در هتل به قتل می رساند و سمیرا با هانیه که قصد داشتند از شمال برگردند به دلیل توهمات سمیرا در مسیر تصادف می کنند و این موضوع باعث مرگ مغری هانیه دختر مالکی می شود و در قسمت 15 سریال زخم کاری خواهیم دید که با مرگ مغزی هانیه و وضعیت روحی سمیرا و از طرفی تاثیر مرگ مائده بر میثم خانواده مالکی از هم گسیخته شده ولی مالک می خواهد به هر نحو ممکن از خانواده اش محافظت کند. با قتل مظفری و اخوان و رفتن کیمیا، مالک تنها شده است. مالک می خواهد، خانواده اش را از بند نیروی شومی که از مرگ حاج عمو بر آنان سایه افکنده رهایی بخشد. مالک یک تنه به نبرد با ریزآبادی ها می رود..... در ادامه می توانید به دانلود قسمت 15زخم کاری قسمت آخر ۱۵ که در تاریخ جمعه 19 شهریور 1400 ساعت 8 صبح منتشر می شود بپردازید.

****************************

برای دانلود سریال زخم کاری قسمت 15 و آخر لینک زیر را کلیک یا لمس کنید:

دانلود سریال زخم کاری قسمت 15

******************************

دانلود سریال زخم کاری قسمت 15 پانزدهم ( قسمت آخر ۱۵ زخم کاری ) کامل

درباره سریال زخم کاری

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال 1400 ساخته شده است.  این مجموعه اقتباسی از رمان بیست زخم‌کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد است که با نگاهی از تراژدی مکبث نوشتهٔ ویلیام شکسپیر نگاشته شده‌است. و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.  و بازیگران شاخصی چون جواد عزتی و هانیه توسلی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

بازیگران سریال زخم کاری قسمت 15

بازیگران : جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی

خلاصه داستان سریال زخم کاری

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟ – قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه شونو پیدا می کنن. – اگه به تهش برسن. – بلد باشن می رسن.»

سریال زخم کاری مجموعه ای متفاوت از کتابی متفاوت که بازهم برای مخاطب ایرانی آشناست. خانواده‌هایی که مافیای اقتصادی هستند و با رانت روی کار آمدند و همچنان بر صندلی قدرت تکیه زده‌اند. خانواده‌هایی از قماشی که زندگی‌شان در لجن غرق شده و همه آنها شخصیت‌هایی سیاه و نه خاکستری دارند. مهدویان سریال تاریکی ساخته که سیاه بودن آن کاملا مشهود است. کافی است برای پی بردن به این مساله اواخر قسمت دوم و سکانس بی‌نظیر حمام خان عمو را چندین بار مشاهده کنید. او می‌داند چه چیز تلخی ساخته و مزه آن را تا مدت‌ها در ذهن بیننده قرار می‌دهد.

 

بیوگرافی مرتضی امینی تبار بازیگر نقش میثم سریال زخم کاری

مرتضی امینی تبار متولد 16 مرداد 1378 در قم بازیگر سینما و تئاتر ، تلویزیون است. تحصیلکرده رشته بازیگری می باشد که با تئاتر دانشجویی شروع کرد و در 21 سالگی با سریال زخم کاری با وجود سانسورهای زیاد به شهرت رسید.

من اصلیتی افغانستانی دارم اما خودم در ایران و در شهر قم بدنیا آمدم ، پدر و مادرم از اقوام تاجیک افغانستان هستند که در سال 1375 ساکن ایران شدند. بصورت حرفه ای تئاتر را از سال 1395 وقتی 17 ساله بودم از شهر قم شروع کردم و بعد از یکسال با قبولی در دانشگاه به تهران آمدم.

بصورت حرفه ای از مرداد ماه 1397 با نمایش «راز بقاء» به کارگردانی صالح علوی زاده بروی صحنه رفت سپس در نمایش «بی مکان» به کارگردانی لعبت شعار بازی کرد مرتضی امینی تبار سال 1400 اولین تجربه تصویری خود را با سریال «زخم کاری» شبکه خانگی فیلمیو در کنار چهره هایی چون جواد عزتی و رعنا آزادی ور تجربه کرد او با نقش عاشق پیشه میثم با کاراکتر روبروی خود سارا حاتمی در نقش مائده بسیار خوش درخشید.

آقای «کیومرث مرادی» استاد تئاتری ام که نزد ایشان شاگردی کرده ام به من پیشنهاد حضور در تست نقش میثم سریال زخم کاری را داد من بدون اینکه بدانم این نقش برای چه کاری و کدام کارگردان هست پذیرفتم ویدیویی از بازی من گرفتند و به آقای مهدویان داده بودند و خدا خواست و ایشان هم دوست داشتند ، به این ترتیب برای نقش میثم انتخاب شدم.

وقتی اولین بار به دفتر ایشان رفتم و پروژه زخم کاری را دیدم ، قلبم وایستاد و اصلا فکر نمی کردم برای این سریال انتخاب شده باشم من در جهان تصویر دنبال نقشی می گشتم که حتی 10 دقیقه باشد ، اما خدا به من نقش میثم را داد که بابت آن خدا را شاکرم.

بعد از انتخاب برای نقش میثم گفتند که من و خانم سارا حاتمی باید سوارکاری یاد بگیریم برای همین چندین جلسه تمرین سوارکاری داشتیم

روزی نبود که آقای مهدویان را بغل نکنم و به او نگویم که چقدر دوستش دارم ، افتخار می کنم مُهر شاگردی او را بر پیشانی ام دارم آقای جواد عزتی نابغه است و خداوند عزت را به کسی می دهد که خیلی دوست دارد ، کمک های او در کیفیت بازی من بسیار تاثیرگذار بود

این بازیگر درباره حضورش در سریال محمدحسین مهدویان که این روزها از شبکه نمایش خانگی پخش می شود، به ایسنا گفت: فکر می‌کنم یکی از دلایلی که کاراکتر میثم در اوایل داستان حضور پررنگی نداشت، این بود که در نمایشنامه مکبث، چنین شخصیت‌هایی حضور ندارند. در نتیجه شکل‌گیری و تاثیرگذاری به زمان نیاز داشت. آقای عزتی همیشه می گفت این نقدها به بازی من طبیعی است. چون مخاطب با چهره افرادی آشناست که ۲۰ سال است آنها را دیده و حالا وقتی دو چهره جدید می‌بیند، پذیرش آنها توسط جامعه، مقداری زمان می‌برد.

بازیگر نقش میثم درباره کاراکتری که بازی کرده است، اظهار کرد: به خاطر نوع قصه و شرایطی که شخصیت میثم دارد در طول زمان پخش، واکنش‌های متفاوتی ایجاد می‌کند که من سعی کردم این واکنش‌ها را با راهنمایی‌های آقای مهدویان و آقای عزتی به بهترین شکل درک کنم. میثم به آرامی کاراکترش شکل می‌گیرد و بزرگ می‌شود و آن شک و تردیدی که از خانواده و اطرافیانش دارد کمک می‌کند تا با یک چهره متفاوت روبه‌رو شویم.

از تماشا و دانلود قسمت 15 سریال زخم کاری قسمت ۱۵ پانزدهم لذت ببرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز