خبرگزاری کار ایران

هتل قصر طلایی مشهد و تجربه اقامت در قصری مجلل و به یاد ماندنی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۷۷۹

شاید اغراق نباشد که هتل قصر طلایی مشهد را به عنوان مجلل‌ترین هتل ایران معرفی نماییم. این هتل 5 ستاره لوکس معماری منحصر بفرد و بسیار زیبایی دارد و از امکانات رفاهی و خدمات عالی و بروز برخوردار می‌باشد. هتل قصر طلایی هتلی لاکچری و بزرگ با 20 طبقه و بیش از 350 واحد اقامتی در نزدیکی حرم مطهر رضوی قرار گرفته است و هر ساله میزبان مسافران داخلی و خارجی زیادی می‌باشد که برای زیارت بارگاه امام رضا (ع) به مشهد مقدس سفر می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با هتل قصر طلایی مشهد با ما همراه باشید.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل قصر طلایی مشهد

برای اقامت در لوکس‌ ترین هتل ایران انتخاب‌های بسیاری دارید زیرا این رزرو هتل قصر با اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با دکوراسیون متنوع، خاطره‌ای تکرار نشدنی از سفر به مشهد و هتل های مشهد را برای شما رقم خواهد زد. با توجه به تعداد نفرات و بودجه خود می‌توانید یکی از واحدهای اقامتی هتل قصر طلایی را که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم از طریق اقامت 24 رزرو نمایید.

اتاق یک تخته

اتاق‌های یک تخته هتل قصر طلایی مشهد شامل یک تخت سینگل و یا یک تخت دبل سایز کویین می‌باشند. متراژ این اتاق‌ها 24 متر است و در طبقات مختلف هتل و با نمای خیابان واقع شده‌اند. برای افرادی که سفرهای کوتاه و یا سفرهای کاری به مشهد مقدس دارند، اتاق‌های یک تخته هتل قصر طلایی گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می‌روند.

اتاق دو تخته آتریوم

اتاق‌های دو تخته آتریوم دارای یک تخت دبل سایز کویین و یا دو تخت یک نفره می‌باشند و نمای آنها به سمت فضای باز بزرگ و زیبای داخل هتل است. اتاق‌های 34 متری دبل آتریوم هتل قصر طلایی مشهد که در طبقات 5 تا 16 این هتل قرار گرفته‌اند، دارای بهترین مبلمان و امکانات رفاهی هستند و بعضی از آنها علاوه بر تخت دبل یک تخت سینگل نیز دارند.

اتاق دو تخته لاکچری

اتاق‌های دو تخته لاکچری هتل قصر طلایی با متراژی در حدود 30 متر از طراحی و دکوراسیون خاص و بسیار زیبایی برخوردارند و برای اقامت دو نفر می‌باشند. در این اتاق‌ها علاوه بر مجموعه کاملی از امکانات رفاهی یک تخت سینگل نیز در کنار تخت دبل در  نظر گرفته شده است.

اتاق دو تخته دبل لاکچری تراس‌دار

بعضی ازاتاق‌های دو تخته لاکچری هتل قصر طلایی مشهد دارای تراس رو به حرم مطهر رضوی و نمای شهر هستند. این اتاق‌ها در طبقات 4 و 7 هتل قرار دارند و در فضای 41 متری خود از تمام امکانات اتاق‌های دبل لاکچری برخوردارند.

اتاق کانکت چهار نفره

برای مسافرانی که گروهی یا خانوادگی به مشهد مقدس سفر می‌کنند اتاق‌های چهارنفره یا همان دبل لاکچری کانکت هتل قصر طلایی مشهد گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می‌روند. این اتاق‌ها در واقع دو اتاق دونفره لاکچری هستند که از طریق یک درب به یکدیگر متصل می‌باشند. متراژ اتاق کانکت چهار نفره 74 متر و دارای 2 تخت دبل است.

اتاق لنداسکیپ

یکی از مرتفع‌ترین واحدهای اقامتی هتل قصر طلایی مشهد اتاق دبل لنداسکیپ می‌باشد که در طبقه 16 و با نمایی زیبا و چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر مقدس مشهد قرار دارد. این اتاق 44 متری دارای یک تخت دبل سایز کینگ و امکانات رفاهی کاملی می‌باشد و طراحی دکوراسیون و مبلمان بسیار شیک و لوکسی دارد.

اتاق پانوراما

اگر به دنبال اقامتی خاص در سفر خود به مشهد هستید باید به سراغ اتاق‌های دبل پانوراما هتل قصر طلایی بروید. این اتاق‌های 37 متری که برای دو نفر طراحی شده‌اند دارای چشم‌اندازی فوق‌العاده به حرم مطهر امام رضا (ع) و امکانات خاص و مجللی هستند. یک تخت دبل کینگ سایز، یک تخت سینگل، دکوراسیون و نورپردازی بی‌نظیر در کنار حمام مجهز به وان و جکوزی از مزیت‌های اصلی این اتاق محسوب می‌گردند.

اتاق پانوراما تراس‌دار

این اتاق‌ها با تمام امکانات مشابه اتاق‌های دبل پانوراما در طبقه هفتم هتل قصر طلایی قرار دارند و از تراسی بزرگ مشرف به حرم مطهر رضوی برخوردارند. می‌توانید برای داشتن اقامتی خاطره‌انگیز در سفر خود به شهر مشهد، رزرو اتاق‌های پانوراما تراس‌دار هتل قصر طلایی را از طریق اقامت 24 انجام دهید.

سوئیت پرزیدنت دو خوابه چهار نفره

یکی از لوکس‌ترین و مجهزترین واحدهای اقامتی در مشهد و ایران، سوئیت پرزیدنت هتل قصر طلایی می‌باشد. اگر میخواهید اقامتی خاص به سبک رؤسای جمهور داشته باشید، بهتر است در هنگام رزرو هتل این اتاق را انتخاب کنید. این سوئیت 110 متری با ظرفیت 4 نفر در طبقه سوم هتل قرار دارد و دارای 2 تخت دبل سایز کویین، 1 تخت سینگل، سالن نشیمن، آشپزخانه لاکچری، مبلمان و دکوراسیون مجلل، حمام خاص با جکوزی، سیستم صوتی و تصویری مدرن و دیگر امکانات رفاهی بروز و مدرن می‌باشد.

سوئیت دو نفره وسترن

سوئیت وسترن یا همان سوئیت آمریکایی هتل قصر طلایی برای افرادی که به دنبال اقامتی متفاوت می‌باشند یک گزینه جذاب به شمار می‌رود. این سوئیت 51 متری دارای طراحی خاصی با دیوارهای چوبی، نقاشی اسب و گاوچران‌ها، صندلی‌های چوبی و ملحفه به سبک آمریکای صد سال پیش و دیگر امکانات است که فضای فیلم‌های وسترن را تداعی می‌کند.

سوئیت یک خوابه چهار نفره قاجاری

برای تجربه اقامتی خاص در فضایی سنتی می‌توانید سوئیت قاجاری هتل قصر طلایی را انتخاب نمایید. سوئیت بزرگ 103 متری قاجاری شامل ۲ اتاق، ۲ تخت دبل، ۱ تخت سینگل، ۲ سرویس بهداشتی فرنگی، حمام مجهز به جکوزی و ... می‌باشد. برای دکوراسیون و طراحی فضای این سوئیت از نقاشی‌های قاجاری، آیینه‌کاری، شیشه‌های رنگی، فرش اصیل ایرانی و بسیاری از عناصر هنری سنتی دیگر استفاده شده است.

هتل قصر طلایی مشهد و تجربه اقامت در قصری مجلل و به یاد ماندنی

امکانات هتل قصر طلایی مشهد

این هتل به عنوان لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل ایران از امکانات رفاهی بسیار زیاد و خاصی برخوردار است که می‌تواند اقامتی فراموش نشدنی و خاطره‌ای به یاد ماندنی از سفر به مشهد مقدس را برای مسافران و مهمانان خود فراهم کند. از مهمترین این امکانات می‌توان به صندوق امانات یا همان گاوصندوق کوچک داخل اتاق، حمام‌های لاکچری و خاص به همراه وان و جکوزی داخل اتاق، سالن زیبایی مدرن و لاکچری، آتلیه عکس کودک، آتلیه عکس سنتی، فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر را نام برد. همچنین مجموعه ورزشی و آبی این هتل از بهترین مجموعه‌های ایران به شمار می‌رود.

موقعیت مکانی هتل قصر طلایی مشهد

این هتل در خیابان امام رضا مشهد و در فاصله نزدیک به حرم قرار دارد و زائران حرم مطهر رضوی می‌توانند با اقامت در هتل قصر طلایی علاوه بر استفاده از ترانسفر رفت و برگشت هتل با پیاده‌ روی کوتاهی به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) مشرف شوند. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید دسترسی خوبی به بازارها و مراکز خرید اطراف مانند بازار سنتی 17 شهریور، مجتمع آرمان، بازار غدیر، مجتمع آلتون و ... داشته باشید.

نزدیکی ایستگاه مترو و اتوبوس و تاکسی‌های ناوگان حمل و نقل عمومی به این هتل نیز باعث دسترسی راحت مسافران عزیز به سایر نقاط شهر شده است و می‌توان از این طریق نیز از جاهای دیدنی شهر مشهد بازدید نمود.

هتل قصر طلایی مشهد از نظر مسافران

این هتل یکی از بهترین مراکز اقامتی ایران محسوب می‌شود و اکثر مسافرانی که به مشهد مقدس سفر کرده و در این هتل اقامت داشته‌اند از خدمات و کیفیت آن راضی بودند. تمیزی و نظافت هتل یکی از موارد مورد توجه تمام مسافران می‌باشد که از این نظر هتل قصر طلایی مشهد طبق نظر مسافران به عنوان هتلی پاک شناخته می‌شود.

 همچنین کیفیت خدمات و امکانات این هتل نیز از نظر مسافران در حد بسیار بالایی می‌باشد. موقعیت مکانی این هتل و نزدیکی آن به حرم مطهر رضوی یکی دیگر از نکات مثبت آن محسوب می‌شود که مسافران زیادی به آن اشاره نمودند. برای بررسی بیشتر و دقیق‌تر نظرات مهمانان قبلی هتل قصر طلایی و رزرو هتل می‌توانید به سایت اقامت 24 به آدرس ( www.eghamat24.com )  مراجعه کنید .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز