خبرگزاری کار ایران

انواع پخت غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی را در کاغذ رنگی یاد بگیرید

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۶۲۵

شاید بتوان غذا را زبان مشترک همه انسان‌ها دانست. غذا شاید صدایی نداشته باشند، اما یکی از بهترین راه‌ها برای ابراز احساس و البته برقراری ارتباط هستند. حتی اگر زبان کسی را ندانید، همین که او را به یک غذای خوشمزه مهمان کنید، می‌توانید دوستانه‌ترین ارتباط را با او داشته باشید.

در فرهنگ ما ایرانی‌ها مهمان کردن دیگران به غذا خیلی خوب جا افتاده است و اغلب افراد برای نشان دادن حس محبت و احترامشان، دیگران را به به خوردن غذا مهمان می‌کنند؛ اما در این میان بعضی غذاها مثل حلوا، شله‌زرد و... نماد روزها و مناسبت‌های خاصی هستند و به طور ویژه در بعضی مجالس سرو می‌شوند. یکی از مناسبتی‌ترین غذاهای ایرانیان آش رشته است. آشی که محبوبیت زیادی هم دارد؛ اما برای تهیه این آش چه مراحلی را باید طی کنید؟

طرز تهیه آش رشته چگونه است؟

هرچند مواد اولیه برای تهیه آش رشته بسیار متنوع و زیاد است، اما در نهایت تهیه این آش چندان دشوار و پیچیده نیست. فرقی ندارد دنبال تهیه آش برای افراد خانواده هستید، یا می‌خواهید آش رشته مجلسی آماده کنید؛ در هر صورت شما می‌توانید پس از آماده کردن مواد اولیه مورد نیاز این آش، مراحل تهیه و پخت آن را در مدت کوتاهی پیش ببرید. از خوبی‌های آش رشته این است که مواد مورد نیاز آن به سادگی پیدا شده و کاملا در دسترس است.

برای تهیه این آش باید حبوباتی مثل عدس، لوبیا و نخود را از یک شب قبل در آب خیسانده و چند مرتبه آب آن را عوض کنید تا نفخ آن‌ها گرفته شده و کمی هم نرم شوند. به این ترتیب حین پخت زمان کمتری نیاز خواهند داشت. پس از آن همه حبوبات را بپزید. شما باید در مرحله بعد همه حبوبات را سبزی آش خرد شده و کمی آب در قابلمه بریزید و اجازه دهید مدتی بجوشند تا رنگ سبزی‌ها تغییر کند.

حالا وقت آن است که چاشنی‌ها را به آش اضافه کنید. نمک، فلفل، زردچوبه، زعفران و... را به مخلوط اضافه کنید. حالا باید برای لعاب آش مقداری هم آرد در آب حل کرده و به قابلمه اضافه کنید. حدود نیم ساعت بعد رشته‌ها را به آش اضافه کنید. در آخر کشک، پیاز داغ و نعناع داغ را آماده کرده و پس از سرو آش آن‌ها را برای طعم م تزیین بهتر روش آش بریزید.

آش رشته به خاطر حبوبات، سبزی، رشته و سایر موادی که در خود دارد، یکی از غذاهای رنگی محسوب می‌شود که چندین و چن طعم و رنگ را همزمان به شما هدیه می‌کند؛ اما یادتان باشد که این آش تنها غذای رنگارنگ ما ایرانیان نیست، بلکه غذاهای رنگی برای متنوعی در سفره ما ایرانیان وجود دارد؛ غذاهایی که شاید تا به حال حتی اسم آن‌ها را هم نشنیده باشید.

سایت کاغذ رنگی از خلاقانه‌ترین سایت‌ها

اگر دنبال غذاهای خوش‌رنگ‌وآب ایرانی هستید و می‌خواهید با تهیه این غذاها سفره غذای خود را مثل رنگین‌کمان کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به سایت کاغذ رنگی بزنید. مجله خلاقیت کاغذ رنگی از کتگوری و دسته‌بندی‌های مختلفی تشکیل شده است. شما می‌توانید بین همه خواندنی‌های این مجله به بخش رنگی بخوریم و بعد غذای رنگی وارد شوید.

در این بخش انواع غذاها، دسرها و نوشیدنی‌های خوش‌طعم را پیدا خواهید کرد. شما می‌توانید غذای موردنظر خودتان را انتخاب کرده و با خواندن دستور پخت آن به راحتی آن را تهیه کنید.

توضیحات ساده و جامع، تصاویر مرتبط و دقیق برای مراحل پخت غذا، توجه به جزییات موردنیاز هنگام پخت غذا و... همه‌وهمه باعث شده دستور پخت‌های سایت کاغذ رنگی یکی از بهترین راهنماها برای تهیه انواع غذا و خوراکی‌ها باشد. بنابراین تفاوتی ندارد یک آشپز باتجربه هستید، یا به تازگی آشپزی را شروع کرده‌اید، در هر صورت توضیحات مربوط به طرز تهیه غذاها و نوشیدنی‌های این سایت کار شما را راه خواهد انداخت.

کاغذ رنگی؛ لمس خلاقیت

کاغذ رنگی تنها در غذاهای خوشمزه خود خلاصه نمی‌شود. شما می‌توانید در این سایت کتگوری‌های مختلف رنگی باشیم، رنگی بسازیم، رنگی بخوانیم، رنگی ببینیم و... را ببنیید. در هر کتگوری مطالب متنوعی درباره مسائل مختلف از جمله ورزش، تفریح، سلامت و تندرستی، موفقیت، رابطه، کار، کاردستی، دکوراسیون، نقاشی، کتاب، فیلم، موسیقی و شعر و... پیدا کنید.

تصاویر رنگارنگ این سایت، توضیحات کامل و دقیق، جزییات بسیار خوب و... همه‌وهمه باعث شده تک‌تک مطالب این سایت از بهترین انتخاب‌ها برای مطالعه و یادگیری درباره موضوعات مختلف باشند.

همین تنوع باعث شده است کاغذ رنگی به یکی از جامع‌ترین سایت‌ها تبدیل شده و بتواند گزینه خوبی برای تغییر سبک زندگی باشد. اگر می‌خواهید زندگی متفاوتی برای خود بسازید و دنبال ایده‌های خلاقانه برای یک تغییر رنگی هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به سایت کاغذ رنگی بزنید تا حال و هوایتان تغییر کند.

اگر شما هم قبلا از مطالب جامع و رنگارنگ این سایت بازدید کرده‌اید، نظرتان را درباره سایت و مجله خلاقیت کاغذ رنگی با ما در میان بگذارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز