خبرگزاری کار ایران

با دارافنون ری بهترین آموزشگاه برق ساختمان در تهران آشنا شوید!

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۲۰۹

اگر به دنبال کسب مهارتی جدید و پول ساز هستید و به رشته‌های فنی علاقه دارید، احتمالا یکی از گزینه‌هایی که به ذهنتان خطور کرده، یادگیری برق ساختمان باشد. یکی از دغدغه‌هایی که ممکن است در این مسیر با آن مواجه شوید، انتخاب یک آموزشگاه حرفه‌ای است که خدماتی باکیفیت را ارائه دهد.

در این مقاله قصد داریم نکات لازم در زمینه انتخاب آموزشگاه برق ساختمان را مورد بررسی قرار داده و با بازار کار و موضوعاتی که در این دوره آموزش می‌بینید، آشنا شویم.

جهت انتخاب بهترین آموزشگاه برق ساختمان به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

احتمالا این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که برای داشتن بهترین انتخاب در زمینه آموزش برقکاری ساختمان باید به چه نکاتی توجه کنیم. در این بخش تمامی این نکات را گردآوری کرده و هر یک را به اختصار توضیح داده‌ایم که شامل موارد زیر می‌شوند:

در اختیار داشتن تجهیزات به روز جهت انجام آموزش‌های عملی

همانطور که می‌دانید آموزش برق یکی از رشته‌هایی است که در کنار دانش تئوری نیاز به تمرین‌های عملی دارد. جهت برآورده کردن این نیاز و پرورش نیروی کار حرفه‌ای در این زمینه، لازم است یک آموزشگاه به تعداد دانشجویان، تجهیزات مورد نیاز برای تمرین را در اختیار داشته باشد. شرکت کنندگان در دوره باید بتوانند بعد از آشنایی با مباحث و سرفصل‌های گفته شده به صورت عملی با آنها مواجه شده و بتوانند دانش خود را به کار گیرند. مزیت بسیاری بزرگی که در دوره‌های آنلاین از آن برخوردار نخواهید بود.

بهره‌مندی از اساتید باتجربه و متخصص

یکی دیگر از نکاتی که هنگام انتخاب آموزشگاه برق ساختمان باید به آن توجه کنید، اساتیدی هستند که در آن مجموعه مشغول به کار می‌باشند. قطعا آموزشگاه‌هایی که برای ارائه دروس از اساتید باتجربه و موفق استفاده می‌کنند، خدمات با کیفیت‌تری را در اختیار هنرجویان خواهند گذاشت.

همچنین اساتید متخصص باعث می‌شوند شرکت کنندگان در دوره برق ساختمان نسبت به یادگیری مباحث انگیزه بیشتری پیدا کنند و بتوانند از تجارب علمی آنها استفاده کنند.

میزان شهریه آموزشگاه برق ساختمان

یکی از نکاتی که نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت، میزان شهریه تعیین شده از طرف آموزشگاه برق ساختمان است. در نظر داشته باشید که این رقم باید بسته به خدمات موجود، عادلانه و معقول به نظر بیاید.

به این نکته دقت کنید که نه پایین بودن شهریه یک آموزشگاه نشان از خوب بودن خدمات آن است و نه بالا و نجومی بودن قیمت شهریه یک آموزشگاه نشان‌دهنده کیفیت بالای آن است.

موقعیت مکانی آموزشگاه  برق ساختمان

یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که باید هنگام انتخاب آموزشگاه برق ساختمان به آن توجه کنید، در نظر گرفتن موقعیت مکانی آموزشگاه است، که از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. دقت داشته باشید که آموزشگاه مورد نظر باید دسترسی راحتی داشته باشد و بتوان برای رسیدن به آن از وسایل نقلیه عمومی هم استفاده کرد.

توجه داشته باشید در غیر این صورت باید هزینه قابل توجهی را صرف رفت و آمد در مسیر کنید که برایتان به صرفه نخواهد بود.

با دارافنون ری بهترین آموزشگاه برق ساختمان در تهران آشنا شوید!

کیفیت و سطح برگزاری دوره  برق ساختمان

به عنوان فردی که قصد شرکت دوره آموزشی را دارد و به دنبال یک آموزشگاه برق ساختمان می‌گردد لازم است به این نکته توجه کنید که قبل از هر چیزی از میزان کیفیت کلاس‌ها اطمینان حاصل کنید.

هر چه قدر کیفیت برگزاری دوره بالاتر باشد و آموزش در سطح بالاتری انجام شود، احتمال یادگیری و پرورش نیروی حرفه‌ای در آن هم بیشتر خواهد بود و این دقیقاً آن چیزی است که به دنبالش خواهید بود.

مدرک دوره آموزش برق ساختمان

اعتبار مدرک از دیگر نکاتی است که باید هنگام ثبت نام در آموزشگاه برق ساختمان به آن دقت کنید. هر چه قدر که اعتبار مدرک ارائه شده توسط آموزشگاه بالاتر باشد، پشتوانه علمی آن هم قطعا بیشتر خواهد بود.

دقت داشته باشید که بهتر است آموزشگاه مورد نظر حتما زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور فعالیت داشته باشد، تا بتوانید مدرک بین المللی فنی و حرفه‌ای دریافت کنید.

نرخ رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای برای ثبت نام در آموزشگاه برق ساختمان چقدر است؟

در حال حاضر نرخ رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای برای ثبت نام در آموزشگاه برق ساختمان که به طور رسمی به آموزشگاه‌ها اعلام شده است در ازای یک دوره فشرده 10 روزه یا نیمه فشرده 4 هفته‌ای برای هر دانشجو 2500000 تومان می‌باشد.

گفتنی است که گذراندن این دوره نیاز به داشتن هیچ مدرک و پیش نیازی ندارد و در صورت داشتن انگیزه و علاقه به یادگیری حرفه‌ای پردرآمد، می‌توانید برای ثبت نام در آن اقدام کنید.

چرا دارالفنون را بهترین آموزشگاه برق ساختمان می‌دانیم؟

اگر بخواهیم یک مرکز معتبر جهت گذراندن این دوره را به شما معرفی کنیم، باید به آموزشگاه برق ساختمان دارالفنون اشاره کنیم. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبت این آموزشگاه تعیین شهریه براساس تعرفه سازمان فنی و حرفه‌ای کشور می‌باشد. این مجموعه در برگزاری دوره‌های خود، کیفیت را فدای کمیت نمی‌کند و در هر کلاس تعداد محدودی دانشجو ثبت نام می‌کند.

لازم به ذکر است این مجموعه جهت رضایت هر چه بیشتر شرکت کنندگان، در دوره آموزش برق ساختمان دارالفنون، بعد از پایان دوره مدرکی معتبر و مورد تایید سازمان فنی و حرفه‌ای و قابل ترجمه جهت مهاجرت را به هنرجویان شرکت کننده در دوره‌های خود ارائه می‌کند.

بهره‎مندی از اساتید برتر و برجسته از دیگر ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود دارالفنون را بهترین آموزشگاه برق ساختمان معرفی کنیم.

به عبارت دیگر و به صورت مختصر می‌توان به موارد زیر به عنوان بزرگترین مزیت‌های شرکت در دوره‌های آموزشگاه برق ساختمان مجتمع فنی و حرفه‌ای دارالفنون ری اشاره کرد:

  • برخورداری از امکان اقامت در خوابگاه اختصاصی آموزشگاه برای هنرجویان غیر تهرانی
  • ارائه مدرک رسمی فنی و حرفه‌ای
  • برگذاری کلاس‌های با نرخ رسمی
  • بهره‌مندی از حضور اساتید حرفه‌ای

با دارافنون ری بهترین آموزشگاه برق ساختمان در تهران آشنا شوید!

آیا آموزشگاه برق دارالفنون برای سایر رشته‌ها نیز دوره برگزار می‌کند؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که آیا این آموزشگاه به جز دوره آموزش برق ساختمان در زمینه‌های دیگر هم دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند یا خیر؛ در پاسخ به این سوال شما باید بگوییم بله، دارالفنون علاوه بر اینکه یک آموزشگاه برق ساختمان بسیار مجهز می‌باشد، در زمینه آموزش نصب دوربین‌های مدار بسته، آموزش برق صنعتی، دوره برقکار ساختمان نظام مهندسی و بسیاری از رشته‌های فنی دیگر هم کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کند.

شما عزیزان می‌توانید در صورت تمایل به شرکت در این دوره‌ها و کسب اطلاعات دقیق‌تر به صفحه وب سایت آموزشگاه مراجعه کرده و به طور دقیق از شرایط ثبت نام مطلع شوید.

انتخاب یک آموزشگاه برق ساختمان خوب؛ مهم‌ترین گام برای ورود به این شغل

اولین و مهم‌ترین گام در جهت ورود به این رشته و یادگیری کامل این حرفه، انتخاب آموزشگاه برق ساختمان مناسب است. یکی از دلایلی که روی انتخاب این آموزشگاه تاکید داریم کیفیت و نحوه برگزاری کلاس‌ها، اساتید منتخب، تجهیزات مورد نیاز برای آموزش‌های عملی و به طور کلی سطح بالای دوره‌های برق در این مجموعه است، که رابطه مستقیمی با آینده شغلی و پیدا کردن کار شرکت کنندگان دارد. اگر به دنبال آموزش با کیفیت هستید، دارالفنون ری گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود و با خیالی آسوده می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز