خبرگزاری کار ایران

برنامه ریزی و آمادگی برای کنکور 1401 با حرف آخر

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۱۸۲

اگر برای شما موفقیت در کنکور مهم است، باید برنامه‌ریزی و آمادگی برای کنکور را یاد بگیرید و در این راه موسسه حرف آخر با پکیج های آموزشی کنکور به کمک شما می‌آید.

 

اگر زیاد در مورد آینده فکر می‌کنید، حتما شنیده‌اید که بسیاری از دوستان و آشنایان می‌گویند، آینده به کنکور بستگی دارد. تقریبا باید گفت این که قرار است در دانشگاه چه رشته‌ای را بخوانید و یا تلاش کنید در چه حوزه‌ای شغل پیدا کنید، به این بستگی دارد که چگونه در امتحان کنکور ظاهر می‌شوید. اگر برایتان موفقیت در این امتحان مهم است، باید برنامه‌ریزی و آمادگی برای کنکور 1401 را یاد بگیرید و در این راه موسسه حرف آخر به کمک شما می‌آید.

حرف آخر : 5 نکته طلایی برای برنامه‌ریزی و آمادگی در کنکور

1.با زمان دوست باشید.

زمان دشمن شما نیست بلکه دوستی شفیق است شما باید دست در دست یکدیگر تا تاریخ کنکور با هم هماهنگ باشید. آمادگی برای کنکور نیازمند داشتن زمان است و همه این زمان را دارند اما بحث، داشتن زمان نیست بلکه مدیریت زمان است. شما تقریبا یکسال فرصت خالص دارید تا منابع کنکور را مطالعه کنید و برای دقیقه به دقیقه آن برنامه‌ریزی کنید.

دانستن این که قرار است هر روز این یکسال چه درسی را در چه تاریخی بخوانید، کدام آزمون را چه روزی بدهید به شما کمک می‌کند تا محیطی شبیه‌سازی شده را برای خود ایجاد کنید. این گونه قبل از کنکور، چندین بار آن را تجربه کرده‌اید.

برنامه ریزی و آمادگی برای کنکور 1401 با حرف آخر

2.تا جایی که می‌توانید در محیط‌های پر آرامش باشید.

تمام عملکرد شما در کنکور تحت تاثیر حالت روحی شما است. حتی اگر تمام مباحث درسی را هم بلد باشید، اگر نتوانید بر خود مسلط شوید دیگر فرقی ندارد زیرا قادر نخواهید بود آنچه در ذهن دارید را روی کاغذ بیاورید. بیشترین کسی که در این دوران آرامش شما را بر هم می‌زند خودتان هستید! سعی کنید سطح توقعات خود را کنترل کنید و واقع‌بینانه برای پیروزی تلاش کنید. برای رسیدن به این پیروزی، موسسه حرف آخر به شما کمک خواهد کرد.

3.مرور کردن را از یاد نبرید.

این که شما به گونه‌ای برنامه‌ریزی و آمادگی برای کنکور را در خود ایجاد کنید که تمام مباحث درسی را خوانده باشید بسیار خوب است اما تنها یک بار خواندن کافی نیست. شما یک بار می‌خوانید تا مطالب وارد ذهنتان شود اما مرور می‌کنید تا آن مطالب در قسمت‌های در دسترس ذهنتان جای بگیرند که بتوانید به آن‌ها رجوع داشته باشید. حرف آخر در این راه به شما کمک خواهد کرد.

4.پاتوق درسی خود را پیدا کنید.

      مهم است که شما مکان مطالعه خود را به طور اختصاصی برای این کار آماده کنید. قرار نیست در تخت ‌خواب یا جلوی تلویزیون درس بخوانید. شما باید یک مکان مناسب برای درس خواندن داشته باشید تا بتوانید تمرکز خود را تماما روی مباحث درسی بگذارید. مناسب‌ترین مکان برای درس خواندن کتابخانه است. بسیاری از افراد شرایط درس خواندن در خانه را ندارند و تلاش برای فراهم کردن شرایط، انرژی زیادی از آن‌ها و سایر اعضای خانواده خواهد گرفت.

5.از منابع آموزشی معتبر استفاده کنید.

آنچه که قرار است در کنکور مورد محک قرار بگیرد قدرت برنامه‌ریزی و آمادگی شما نیست، دانش علمی شما است که به وسیله برنامه‌ریزی قابل استفاده خواهد بود. برای مثال، شما با استفاده از پکیج ادبیات جامع (نظام جدید) + کتاب کار موسسه حرف آخر، می‌توانید به راحتی تمام تست‌های ادبیات عمومی را پاسخ دهید. این پکیج در چندین ساعت تمام مباحث مهم ادبیات پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را برای شما توضیح می‌دهد. برای اطلاع از قیمت این پکیج به قسمت محصولات آموزشی سایت حرف آخر مراجعه کنید.

از کدام محصولات آموزشی باید استفاده کنیم؟

انتخاب محصولات آموزشی مناسب یکی از اصلی‌ترین عناصر تضمین موفقیت شما در برنامه‌ریزی و آمادگی برای کنکور 1401 می‌باشد. این روزها آن ‌قدر بازار محصولات کنکوری گرم است که داوطلبان در انتخاب سردرگم می‌شوند اما نیازی به سردرگمی نیست زیرا بهترین پکیج، پکیج آموزشی موسسه حرف آخر می‌باشد. این پکیج‌ها تمام درس‌های کنکوری را پوشش می‌دهند و با آخرین مطالب و راهکارهای علمی شما را برای شرکت در کنکور آماده می‌کنند. برخی از پرطرفدارترین پکیج‌ها به شرح زیر می‌باشند:

  • پکیج صفر تا صد ریاضی نظام جدید حرف آخر
  • پکیج صفر تا صد رشته تجربی نظام جدید
  • پکیج کامل 6040 (عمومی + اختصاصی) (نظام جدید) + کتاب کار
  • پکیج دین و زندگی جامع (نظام جدید) + کتاب کار
  • پکیج ریاضی جامع 6040 (نظام جدید) + کتاب کار
  • پکیج فیزیک جامع (ریاضی) (نظام جدید) + کتاب کار
  • پکیج فیزیک جامع (تجربی) (نظام جدید) + کتاب کار
  • زیست شناسی جامع 6040 (نظام جدید) + کتاب کار
  • پکیج ریاضی جامع رشته تجربی (نظام جدید) + کتاب کار
  • پکیج زیست شناسی جامع (نظام جدید) + کتاب کار
  • پکیج شیمی جامع (نظام جدید) + کتاب کار
  • پکیج ادبیات جامع (نظام جدید) + کتاب کار
  • پکیج زبان انگلیسی جامع (نظام جدید) + کتاب کار
  • پکیج ریاضی جامع رشته ریاضی (نظام جدید) + کتاب کار
  • عربی جامع کنکور (نظام جدید) با تدریس استاد محمد واعظی، مجموعه ای کامل است که برای پاسخگویی به سوالات کنکور کاربردی است.

برنامه ریزی و آمادگی برای کنکور 1401 با حرف آخر

 

چرا باید به سراغ موسسه حرف آخر برویم؟

  • موسسه حرف آخر با داشتن سال‌ها تجربه کار با داوطلبان کنکور و همچنین سابقه درخشانی که در برنامه‌ریزی و آمادگی برای کنکور داشته است، بهترین انتخاب برای شما به حساب می‌آید. کنکور به عنوان یک آزمون علمی معتبر در سراسر کشور بین صدها هزار داوطلب برگزار می‌شود و شما می‌توانید یکی از چند نفری باشید که به موفقیت واقعی دست پیدا می‌کنند.
  • این موسسه دارای مشاورین مجرب می‌باشد که به شما در این راه کمک می‌کنند. داشتن یک فرد مطمئن و آگاه که جواب درست به سوالات شما بدهد و در این دوره استرس‌زا حامی شما باشد، راه را برای شما هموارتر می‌کند.
  • در کنار مشاورین با سابقه، این موسسه دارای پکیج‌های آموزشی معتبر طبق آموزش‌های اساتید مطرح کنکور در کشور می‌باشد. آگاهی از آخرین روش‌های حل سوالات کنکور به شما کمک می‌کند تا بهتر مدیریت زمان انجام دهید.

سخن پایانی

هر مسئله سختی یک پاسخ دارد که پیدا کردن آن به شما کمک می‌کند سریع‌تر از سایر افرادی که با آن مسئله دست و پنجه نرم می‌کنند بر آن غلبه کنید. پاسخ به چالش کنکور برنامه‌ریزی و آمادگی برای کنکور است و دوباره، پاسخ به چالش‌های برنامه‌ریزی با موسسه حرف آخر امکان‌پذیر شده است.

شما با مراجعه به سایت حرف آخر با آدرس harfeakhar.org می‌توانید، تمام پکیج‌های ارائه شده را مشاهده کنید و در کنار آن هر گونه اطلاعاتی که در مورد اساتید و مشاورین بخواهید را نیز مشاهده کنید. همچنین در صورت هر گونه سوال و یا راهنمایی، می‌توانید از طریق راه‌های ارائه شده در سایت، با تیم پشتیبان موسسه ارتباط برقرار کنید.  

صفحه اینستاگرام حرف آخر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز