خبرگزاری کار ایران

روش‌های ساده اما کاربردی برای برندسازی| چاپ ساک دستی؛ کاتالوگ و پوستر

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۴۲۲

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات صاحبان کسب و کارها این است که تصور می‌کنند چاپ ساک دستی روشی منسوخ شده به شمار می‌رود! آن‌ها با این تصور اشتباه یک روش ساده اما کاربردی در برندسازی را از دست می‌دهند.

تبلیغات و برندسازی در گذشته ساده‌تر بود. اما به مرور زمان تعداد برندها و روش‌های تبلیغاتی بیشتر شد و به همین دلیل بسیاری از صاحبان کسب و کارها تصور کردند برندسازی به یک پروسه پیچیده تبدیل شده است. اما واقعیت این است که برندینگ اقدامات ساده و متنوعی است که با انجام آن‌ها، نام تجاری شما در ذهن مخاطبان حک می‌شود؛ کارهای ساده‌ای مثل چاپ ساک دستی، چاپ پوستر، چاپ کاتالوگ، چاپ سربرگ کاربردی‌ترین راه‌های برندسازی هستند.

در این مقاله قصد داریم درباره روش‌های ساده و کاربردی برای تبلیغات، جلب توجه مشتریان و وفادارسازی آن‌ها معرفی کنیم. بعد از مطالعه این مقاله ایده‌های جدیدی برای افزایش اعتبار و شهرت برند خود به دست می‌آورید.

علت اهمیت برندینگ با چاپ ساک دستی؟

تصور کنید از دو لباس فروشی مختلف محصولی می‌خرید. یکی از آن‌ها لباسی که خریداری کرده‌اید را در یک ساک دستی کاغذی با نام برند قرار می‌دهد. اما لباس فروشی دوم محصول را در پلاستیک‌هایی که روی آن‌ها:«از خرید شما متشکریم!» چاپ شده، قرار می‌دهد. شما نسبت به کدام برند حس بهتری دارید؟

همین «حس بهتر» باعث می‌شود بار بعدی که برای خرید اقدام می‌کنید، ابتدا به سراغ مغازه اول بروید و اجناس آن را ببینید. اگر لباس مورد نظرتان در مغازه اول موجود نبود، به مغازه دوم خواهید رفت. به همین سادگی و به صورت ناخودآگاه به یک مشتری وفادار برای مغازه اول تبدیل شدید.

برخی از مهم‌ترین دلایل اهمیت چاپ ساک دستی با نام تجاری منحصر به یک کسب و کار، عبارتند از؛

  • ساک دستی بسته‌ بندی لوکسی است که به مشتریانتان نشان می‌دهد برای شما اهمیت دارند.
  • زمانی که در نمایشگاه‌ها یا تبلیغات میدانی حضور دارید، با ساک دستی برند خود را معرفی خواهید کرد.
  • چاپ ساک دستی می‌تواند کار منحصر به فردی باشد که رقبای شما آن را انجام نداده‌اند.

اهمیت ساک دستی در خرید اینترنتی

همه می‌دانیم که تعداد فروشگاه‌های اینترنتی روزبه‌روز بیشتر می‌شود. آن‌ها از روش‌های ارسالی مختلف مانند پست و شرکت‌های حمل و نقل استفاده می‌کنند. هرکدام از این شرکت‌ها برای پیشگیری از آسیب رسیدن به محصولات، آن‌ها را در کارتن‌های محکمی قرار می‌دهند تا آسیبی به آن‌ها وارد نشود. به همین دلیل بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی بسته ‌بندی منحصر به فردی برای محصولاتشان ندارند و یک برگ برنده مهم را از دست می‌دهند.

روش‌های ساده اما کاربردی برای برندسازی| چاپ ساک دستی؛ کاتالوگ و پوستر

فروشگاه‌های آنلاین روی تبلیغات آنلاین تمرکز کرده‌اند و به برندسازی با استفاده از بسته بندی، باکس و ساک دستی و حتی کاتالوگ توجهی ندارند. این موضوع باعث می‌شود یک برگ برنده مهم در تبلیغات و شناساندن برند به مشتریان را از دست بدهند.

بیایید از دید مشتری که سفارش خود را تحویل گرفته و بسته پستی را باز می‌کند، به قضیه نگاه کنیم. این شخص یک ساک دستی با نام برند شما می‌بیند که محصول داخل آن قرار گرفته است. شاید یک یادداشت ساده برای تشکر از خرید هم کنار آن قرار گرفته باشد. همین کارهای ساده باعث می‌شود او با برند شما ارتباط برقرار کند و به مشتری وفادار تبدیل شود.

چه ساک دستی برای برند شما مناسب است؟

نوع ساک دستی و طراحی آن نیز به اندازه چاپ ساک دستی برای برندسازی اهمیت دارد. بدیهی است که یک ساک دستی ساده که تنها لوگوی شما روی آن چاپ شده است و هیچ جذابیت بصری ندارد، نمی‌تواند توجه مشتریان را جلب کند و در برندسازی تأثیر داشته باشد.

ساک‌های دستی با متریال مختلف و در طرح‌های گوناگون ساخته می‌شوند. بنابراین در کنار چاپ ساک دستی، باید به نوع آن نیز توجه داشته باشید. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های ساک‌های دستی تبلیغاتی که توسط مشتری تعیین می‌شود، عبارتند از؛

  • متریال مورد استفاده مثل مقوای گلاسه، سلفون، کرافت و... .
  • نوع بند ساک.
  • رنگ ساک و رنگ چاپ روی آن.
  • ابعاد ساک.

بسیاری از مشتریان تجربه‌ای در زمینه چاپ ساک دستی ندارند. به همین دلیل انتخاب نوع مناسب این محصول برایشان چالش برانگیز است. متخصصان گروه فرتاکجربه زیادی در زمینه تبلیغات و برندسازی دارند. آن‌ها می‌توانند با توجه به نوع کسب و کار و محصولات شما بهترین نوع ساک دستی را معرفی کنند. برای راهنمایی و مشاوره رایگان، روی لینک زیر کلیک کنید.

 

طراحی ساک دستی

طرحی که برای چاپ ساک دستی انتخاب می‌کنید نیز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. این طرح باید با شخصیت و رنگ برند شما سازگاری داشته باشد. طرح ساک دستی باید توسط گرافیستی طراحی شود که تجربه طراحی برای چاپ را داشته باشد.

روش‌های ساده اما کاربردی برای برندسازی| چاپ ساک دستی؛ کاتالوگ و پوستر

یکی از مشتریان چند ماه قبل گروه فرتاک، طرحی را به ما ارائه داد و خواست که همان طرح را روی ساک‌های دستی چاپ کنیم. رنگ‌های به کار رفته در طرح، همان رنگ‌هایی بود که برای بنر سایت آن‌ها استفاده شده بود (RGB). مشاوران ما درباره تغییر رنگ‌ها در چاپ با او صحبت کردند و نمونه کار به او ارائه دادند و او متوجه شد که آنچه روی کاغذ چاپ می‌شود، با آنچه روی صفحه مانیتور می‌بینیم، متفاوت است. این موضوع نکته مهمی است که گرافیست‌ها باید به آن‌ها توجه داشته باشند.

در گروه فرتاکگرافیست‌های باتجربه‌ای فعالیت دارند که به خوبی می‌دانند چه طرح‌ها و رنگ‌هایی برای چاپ روی ساک دستی مناسب است. این موضوع رضایت کامل مشتریان از طرح‌های ارائه شده را به دنبال داشته است.

ساک دستی باکیفیت سفیر برند شماست

یکی از عادت‌های خوب ما ایرانی‌ها، عادت به استفاده چند باره از ساک دستی‌هاست. اگر خریدی انجام دهیم که بسته‌بندی محکم و جذابی داشته باشد، احتمالا باز هم از آن استفاده خواهیم کرد. بنابراین اگر ساک دستی شما کیفیت بالا و طرح جذابی داشته باشد، بارها و بارها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان یک سفیر برای برند شما خواهد بود.

وجود ساک دستی همچنین باعث می‌شود افراد درباره برند شما صحبت کنند. ممکن است یکی از مشتریان شما وسیله‌ای در ساک دستی قرار دهد و در جمع دوستانش حضور پیدا کنند. زمانی که دوستان او درباره ساک دستی زیبایی که همراه دارد، سوال می‌کنند، او برند شما را به آن‌ها معرفی خواهد کرد. به همین سادگی بازاریابی دهان به دهان اتفاق می‌افتد که یکی از قدرتمندترین روش‌های بازاریابی است.

علاوه بر چاپ ساک دستی، چه کارهایی برای برندسازی می‌توان انجام داد؟

تمرکز اصلی این مقاله روی ساک دستی بود. اما سایر روش‌های بازاریابی میدانی نیز همچنان کاربردی هستند. به عنوان مثال می‌توانید در کنار ساک دستی، چاپ کاتالوگ‌ هم داشته باشید. در کنار هر محصول یک کاتالوگ هم قرار دهید. با این کار مشتریان علاوه بر برند، با سایر محصولات شما هم آشنا می‌شوند و احتمالا دوباره از شما خرید خواهند کرد.

چاپ پوستر نیز می‌تواند روش مناسبی برای برندسازی و تبلیغات در موقعیت‌های خاص باشد. به عنوان مثال کسب و کارهایی که در نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند، به چاپ پوستر نیاز دارند. یا زمانی که تعداد زیادی از مشتریان یک کسب و کار در فضای خاصی مانند یک سیمنار حضور پیدا می‌کنند، با پوستر می‌توان برند را به آن‌ها معرفی کرد.

مشاوران گروه فرتاک بهترین راه‌ها برای برندسازی را به شما معرفی خواهند کرد. ما با توجه به محصولات، بازار هدف و استراتژی‌های بازاریابی که دارید، بهترین روش‌های تبلیغات و برندینگ را به شما معرفی خواهیم کرد.

کلام آخر؛ حرفه‌ای باشید!

چاپ ساک دستی برای بسته بندی محصولات، ارائه هدایای تبلیغاتی و... کاربرد دارد. هر زمانی که قصد داشتید چیزی به مشتریان خود ارائه دهید (فروش یا هدیه تبلیغاتی)، به این فکر کنید که قرار دادن آن در ساک دستی منحصر به برند شما چقدر در جلب توجه مشتریان تأثیر خواهد داشت.

در سایت فرتاک اطلاعات بیشتری درباره چاپ ساک دستی، انواع آن‌ها و سایر روش‌های تبلیغاتی و برندینگ به دست می‌آورید. گروه فرتاک بهترین همراه در به شهرت رساندن نام برند شماست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز