خبرگزاری کار ایران

در هنگام تهیه و خرید عطرهای مردانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۰۵۸

تهیه یک عطر خوب می تواند زندگی ما را با طراوت کند اما در هنگام تهیه و خرید عطر باید به چه نکاتی توجه کنیم. در این جا قصد داریم به شما که به دنبال خرید عطر خوب مردانه برای خود یا مردانی که دوستشان دارید کمک کنیم.

مهم ترین فاکتور جذابیت یک مرد، قدرت آن فرد می باشد. عوامل زیادی باعث افزایش قدرت یک مرد می شود. علاوه بر شیک پوشی، بیان خوب، مرد باید خوش بو نیز باشد. در یک جمع فرد با عطر مناسبی که زده است می تواند پیام های بسیاری را انتقال دهد. این پیام ها می تواند شامل نشان دادن شخصیت فرد و اهمیت دادن به بهداشت خود و... باشد.

علاوه بر این در روابط زناشویی نیز تاثیرات بسیار می گذارد. بنابراین زدن عطر مناسب در اولین قرار کاری، عاشقانه و... می تواند برداشت فرد نسبت به شما و آینده آن رابطه را بسازد.

عطر زدن به افراد اعتماد  به نفس می دهد. باعث می شود که مردان در هر جمعی احساس قدرت بیشتری داشته باشند و همچنین تاثیرگذار باشند. خیلی اوقات یک بوی خاص می تواند شما را در ذهن دیگران حک کند. پس اگر دنبال این هستید که چه عطر مردانه ای مناسب خود یا فرد مدنظرتان است تا انتها مقاله با ما همراه باشید.

5 نکته ای که باید در هنگام خرید عطرهای مردانه رعایت کنیم

خرید یک عطر مناسب برای بسیاری از افراد بسیار مشکل می باشد. ما قصد داریم در این جا به نکاتی بپردازیم که شما بتوانید بهترین خرید اینترنتی عطر مردانه را داشته باشید.

1- در نظر گرفتن تیپ شخصیتی مرد

یکی از مهم ترین فاکتورها برای خرید عطر مردانه توجه کردن به شخصیت و تیپ آن ها می باشد. مطمئنآً فردی که دارای تیپ رسمی می باشد یا از درجه بالایی در جامعه برخوردار است، عطر اسپرت انتخاب خوبی نمی باشد. به هر حال هر مردی اغلب دارای یک نوع تیپ شخصیتی می باشد.

در این بخش باید به این نکته نیز دقت کنید که فرد در کدام شرایط آب و هوایی زندگی می کند. و همچنین طبع درونی فرد چگونه می باشد. یک فردی که همیشه احساس گرما می کند و عرق زیادی می کند، عطرهای با رایحه خنک و ترش می تواند گزینه مناسبی باشد.

2- خرید عطر مردانه متناسب با پوست

خصوصیت دیگری که باید در هنگام خرید عطر برای مردان توجه کنید رنگ پوست فرد می باشد. این نکته در هنگام خرید آنلاین عطر می تواند جزو نکات مهم باشد. کلاً پوست شما چرب یا خشک می باشد.

برای پوست های چرب توصیه می شود که از رایحه های طبیعی و ملایم مثل میوه ها استفاده کنید. این نوع پوست باعث می شود تا دوام و ماندگاری عطر بیشتر باشد. البته هر چه پوست تیره تر باشد نیز زمان طولانی تری عطر با شما همراه خواهد بود.

اما برای پوست های خشک چون عطر سریع از این نوع پوست فرار می کند و از بین می رود، بنابراین توصیه می کنند از مرطوب کننده قبل استفاده از عطر استفاده کنید.

در هنگام تهیه و خرید عطرهای مردانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

3- توجه به نت های عطر

عطرها دارای نت های اولیه، میانی و پایانی می باشد. توجه به این خصوصیت عطرها می تواند شما را به خرید بهترین عطر مردانه نزدیک کند. اما چطور؟

نت اولیه، همان بویی است که شما در ابتدای استفاده از عطر احساس می کنید. معمولاً در این مرحله بویی تند و قوی از عطر استشمام می کنیم. ولی این بو فقط در دقایق اولیه باقی می ماند و بعد از مدتی از بین می رود.

نت میانی، این نت بین نت اولیه و پایانی می باشد و شما در مدت کمی این بو را حس می کنید. نسبت به نت اولیه تندی کمتری دارد و حس بهتری به ما منتقل می کند.

نت پایانی، این نت بسیار مهم می باشد چون آن بویی که تا مدت طولانی تری با شما همراه می باشد این مرحله از بوی عطر می باشد. پس شاید مهم تر از همه ی نت ها توجه به این نت باشد که باید با سلیقه شما مطابقت داشته باشد.

4- تست کردن مناسب عطر

یکی از مواردی که در هنگام خرید عطر باید رعایت کنید، نحوه درست تست کردن عطر می باشد. شما برای اینکه به درستی بتوانید عطرهای مختلف را تست کنید باید یک سری نکات را رعایت کنید.

شما برای تست باید عطر را به دست خود نزدیک نبض یا بر روی کاغذ تست بزنید. زدن عطر به لباس باعث می شود تا بوی دقیق عطر را حس نکنید. بعد از چند دقیقه دست خود را تا فاصله حدود پنج سانتی متری از بینی خود نگه دارید. می توانید براساس این بو خرید کنید.

5- توجه به اصل بودن عطر

آخرین نکته که بحث مهمی می باشد اصل بودن عطر است. خیلی اوقات بخاطر هزینه بالای عطر شرکت های مختلف عطرهای معروفی را به صورت تقلبی و ارزان تر ارائه می کنند.

توجه به بسته بندی صحیح، رنگ عطر، برچسب و نوشته ها و شیشه و در بطری عطر از مهم ترین نشانه هایی است که می توان با توجه به آن ها اصل بودن عطر را تشخیص داد.

در هنگام تهیه و خرید عطرهای مردانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

سخن پایانی

چیزی به عنوان بهترین عطر مردانه وجود ندارد چون عطر باید متناسب با فرد مدنظر انتخاب شود. خیلی اوقات فردی با انتخاب عطری مناسب می تواند جلوه بهتری نسبت به عطر گران ما داشته باشد. پس اگر می خواهید بهترین عطر را برای هدیه دادن و یا خود انتخاب کنید نکات ذکر شده در بالا را بررسی کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز