خبرگزاری کار ایران

مکمل اصل از کجا بخریم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۵۰۰

برای خرید مکمل اصل می‌توانید به فروشگاه‌های مختلفی سر بزنید. خرید از داروخانه آنلاین به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن محصول مورد نظرتان را سفارش دهید و از اصالت آن مطمئن باشید، علاوه بر آن امکان بررسی محصول برای شما وجود دارد. 

خرید مکمل بدنسازی 

خرید مکمل بدنسازی برای هر ورزشکاری لازم است. ورزشکاران حرفه‌ای برای تامین ویتامین‌ها و پروتئین‌های مورد نیاز روزانه خود، باید از مکمل‌های بدنسازی استفاده کنند. خوردن حجم زیاد از غذا و خوراکی‌های مختلف که بتواند سطح پروتئین و ویتامین بدن ورزشکار را در استاندارد مورد نیاز نگه دارد، عملاً امکان پذیر نیست. از طرفی با خوردن غذاهای مختلف، مواد غیر ضروری نیز وارد بدن فرد می‌شود. بنابراین تنها راه باقی مانده، خرید مکمل بدنسازی است. ورزشکاران می‌توانند با خرید مکمل بدنسازی اصل، در کنار حفظ تناسب اندام و سلامت بدن، تمامی مواد مغذی پروتئینی مورد نیاز انجام فعالیت‌های ورزشی سنگین را تامین کنند. 

نکات مهم خرید مکمل بدنسازی اصل

خرید مکمل بدنسازی اصل، همان‌قدر اهمیت دارد که بدانید خریدن مکمل تقلبی و غیر اصل به بدن آسیب جدی و جبران ناپذیر می‌رساند. از اولین ارگآن‌ها و اعضایی که با خوردن مکمل تقلبی آسیب جدی می‌شود، می‌توان به کلیه و کبد اشاره کرد.

کلیه و کبد، وظیفه تصفیه خون را در بدن برعهده دارند و در صورتی که از مکمل‌های بدنسازی تقلبی استفاده کنید، امکان بروز بیماری و کیست‌های گوناگون در بدن‌تان افزایش پیدا می‌کند. شاید از دست دادن یک کلیه شما را دچار دردسر کند و بتوانید با کلیه دیگر به زندگی خود ادامه دهید؛ اما بیماری‌های کبدی بسیار سخت درمان می‌شوند. در صورتی که کبد شما به دلیل استفاده از مکمل‌های فیک دچار مشکل شود، سلامتی و حتی جان شما به خطر می‌افتد.

فرقی نمی‌کند که شما برای خرید مکمل بدنسازی به سراغ داروخانه آنلاین می‌روید یا فروشگاه‌های فیزیکی. آن چیزی که اهمیت دارد، اطمینان از اصل بودن مکمل و تاریخ مصرف نگذشته بودن آن است. روش‌های زیادی برای تشخیص اصالت مکمل بدنسازی وجود دارد که می‌توانید هم در خرید اینترنتی از داروخانه آنلاین و هم حضوری از آن استفاده کنید.

1. بررسی اعتبار و قاچاق بودن مکمل

شما می‌توانید با ارسال کد ۱۶ رقمی حک شده روی قوطی مکمل بدنسازی به شماره 20008822 از قاچاقی بودن یا نبودن کالا مطمئن شوید. این راهکار از اولین روش‌های استعلام اصالت فرآورده‌های سلامت زیر نظر سازمان غذا و دارو به شمار می‌آید. مهم نیست که شما مکمل را از داروخانه آنلاین یا داروخانه‌های سطح شهر خریداری می‌کنید، آن مرکز وظیفه دارد تا کد ۱۶ رقمی روی قوطی را به خریدار نشان دهد. در صورتی که کالا از راه‌های قانونی وارد کشور شده باشد، نتیجه آن به خط تلفن شما پیامک می‌شود.

مکمل اصل از کجا بخریم؟

2. بررسی ظاهر قوطی

اگر در طول خرید مکمل بدنسازی با قوطی بدفرم، پلاستیک بی کیفیت، درپوش نامناسب، بسته بندی ناقص، ظاهر متفاوت با عکس اصلی از شرکت تولید کننده یا هر مشکل ظاهری دیگر روبه‌رو شدید، برای آن مکمل پول پرداخت نکنید.

خرید مکمل بدنسازی اصل برای سلامتی و تندرستی شما حیاتی است. بیشتر شرکت‌های متقلب برای تولید کردن مکمل‌های غیرقانونی و غیر اصل، از بسته بندی نامناسب و بی‌کیفیت استفاده می‌کنند. خریدارانی که تنها به قیمت و عدد نهایی توجه می‌کنند، عمدتاً در دام کلاهبرداران می‌افتند. شرکت‌های متقلب برای کاهش هزینه‌ها و ارزان دادن مکمل به دست مشتری، به اجبار از بی‌کیفیت‌ترین محصولات برای بسته بندی استفاده می‌کنند. از طرفی آن‌ها نمی‌توانند دقیقاً همان بسته بندی اصلی شرکت تولید کننده را به همان ظرافت و دقت داشته باشند. بنابراین می‌توانید با کمی دقت، مکمل اورجینال را از فیک تشخیص دهید.

3. داشتن یا نداشتن هولوگرام

بعضی از شرکت‌ها برای در امان ماندن جعل محصولات خود توسط شرکت‌های متقلب و واسطه، از برای نشان دادن اصالت و اورجینال بودن کالا و محصول استفاده می‌کنند. در صورتی که هنگام بازدید از سایت شرکت تولید کننده، روی بسته بندی هولوگرام مشخصی را مشاهده کردید، در هنگام خرید نیز به آن توجه کنید. خرید مکمل بدنسازی اصل معمولاً با بسته بندی هولوگرام‌دار همراه می‌شود. هولوگرام و برچسب اصالت ممکن است روی قوطی اصلی، روی جعبه بسته‌بندی یا روی هر دوی آن‌ها وجود داشته باشد.

4. داشتن یا نداشتن برچسب شبنم

به غیر از هولوگرام شرکت، بر اساس بخشنامه‌ای که از سمت سازمان غذا و دارو تعریف شده، تمام این فرآورده‌های سلامتی باید برچسب شبنم داشته باشند. برچسب شبنم ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت محصولات سلامت محور را تضمین می‌کند. از این برچسب روی تمام محصولات خوراکی، آرایشی، بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی استفاده می‌شود. در خرید مکمل بدنسازی اصل از داروخانه آنلاین یا فروشگاه‌های سطح شهر، حتما به برچسب شبنم توجه کنید. در نظر داشته باشید که ممکن است برچسب شبنم نیست به شکل تقلبی روی بسته‌بندی چسبانده شود. 

5. کد شناسایی محصول یا LOT

برخی از شرکت‌ها برای بررسی اصالت اورجینال بودن محصولات خوراکی خود از کد شناسایی منحصر به فردی استفاده می‌کنند. با رفتن به سایت شرکت تولید کننده می‌توانید از وجود یا عدم وجود این کدِ شناسایی اطمینان حاصل کنید. در خرید مکمل بدنسازی باید به تمامی نکات توجه داشته باشید تا با محصول فیک و جعلی روبرو نشوید. از طرفی کیفیت چاپ کد شناسایی و آدرس سایت روی قوطی مکمل بدنسازی نیز اهمیت دارد. از پشتیبانی داروخانه آنلاین یا مسئول فروشگاه بخواهید تا در صورت نبودن عکس واضح از نوشته‌های روی بدنه، آن‌ها را برای شما ارسال کنند.

6. تفاوت قیمت زیاد

در خرید مکمل بدنسازی اصل، نباید تفاوت قیمت زیادی بین مدل‌های مختلف در فروشگاه‌های آنلاین یا غیرآنلاین وجود داشته باشد. اگر هنگام خرید مکمل بدنسازی با اختلاف فاحش و تفاوت زیاد قیمتی مواجه شدید، باید در اصل بودن محصول شک کنید. 

خرید اینترنتی مکمل بدنسازی از داروخانه آنلاین دارودراگ

خرید از داروخانه آنلاین می‌تواند در زمان و هزینه‌های شما صرفه جویی کند. شما به جای رفتن به سطح شهر و گشتن در فروشگاه‌های مختلف، می‌توانید از داروخانه آنلاین دارودراگ تمامی مکمل‌های بدنسازی مورد نیاز خود را خریداری کنید. دارودراگ، به شما اطمینان می‌دهد تا در خرید مکمل بدنسازی با هیچ مشکل و دردسری روبه‌رو نشوید.

از آنجایی که خرید مکمل بدنسازی اصل، برای سلامت بدن ورزشکار اهمیت زیادی دارد، باید از فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده خرید کنید. در سایت دارودراگ می‌توانید خرید مکمل بدنسازی متناسب با ورزش‌های سبک و سنگین را انجام دهید. علاوه بر آن، خرید از داروخانه آنلاین به شما اجازه می‌دهد تا مقایسه قیمت سریعی بین فروشگاه‌های مختلف داشته باشید. در صورت وجود هرگونه ابهام برای خرید مکمل بدنسازی اصل، می‌توانید از مشاوران فروش داروخانه آنلاین دارودراگ به نشانی https://daroodrug.com/ کمک بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز