خبرگزاری کار ایران

بهترین اپلیکیشن سفارش غذا و رستوران یاب در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۱۷۶

اگر فردی هستید که رستوران‌گردی و کافه‌گردی جز تفریحات و علاقه‌مندی‌های تان به حساب می‌آید، اپلیکیشن و وبسایت فودیسم می‌تواند گزینه بسیار مناسبی به عنوان یک راهنمای حرفه‌ای برای شما باشد؛

چرا که فودیسم به عنوان بهترین اپلیکیشن سفارش غذا ایران درجشنواره وب و موبایل در انتهای سال 1399 برگزیده شده است.

 با فودیسم به راحتی و در کمترین زمان قادر خواهید بود، بهترین خوردنی‌فروشی‌های هر شهری از کشورمان را بیابید و از یه تجربه عالی لذت ببرید.

سفارش آنلاین غذا از سفارش تلفنی بهتر نیست!

با سفارش تلفنی از رستوران ها مطمئن خواهید بود که سفارشتان با قیمت واقعی و همینطور زودتر از سفارش از سایت هایی مثل اسنپ فود که سفارش آنلاین غذا دارند بدستتان خواهد رسید.

به همین خاطر امکان سفارش آنلاین غذا از طریق سایت یا اپلیکیشن فودیسم تا زمانی که راه حلی برای ارسال بسیار سریع در ایران پیدا نشود وجود ندارد. کاربران با مراجعه به منو و مشاهده نقد و امتیازات و اطلاعات تماس رستوران، کافه یا سایر خوردنی فروشی های مورد نظرشان قادر خواهند بود، به صورت تلفنی و یا حضوری غذا یا نوشیدنی مورد نظر خود را از مکان انتخابی در فودیسم سفارش دهند.

تصاویر واقعی و نظرات بودن تعارف فقط در فودیسم!

برخلاف سایر اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا، تمامی نظرات و تصاویر در فودیسم واقعی هستند و توسط کاربران این شبکه اجتماعی بارگذاری شده اند. در نتیجه شما گول تصاویر و نظرات غیر واقعی را نخواهید خورد.

بزرگترین اپلیکیشن و وبسایت رستوران یاب در ایران

در وبسایت و اپلیکیشن فودیسم اطلاعات کامل و منو بیشتر از 8000 رستوران، فست فود، کافه، شیرینی فروشی، فودکورت، پروتئینی، آبمیوه و بستنی وجود دارد، که می‌تواند به عنوان یک راهنمای خوب برای ایرانیان به شمار بیاید.

به راحتی می‌توانید محل اطراف خود را انتخاب کنید و محل مورد نظر خود را بیابید. سفارش غذا، شیرینی و .... با فودیسم بسیار راحت‌تر از گذشته شده‌است. دیگر نیازی نیست زمان زیادی را صرف پیدا کردن رستوران یا کافه مورد نظر بگردید. کافی است، به فودیسم مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن محل مورد نظر خود را بیابید.

مرجع تخفیف رستوران و کافه ها‌: فودیسم

قابل ذکر است، با عضویت در بخش Vip فودیسم میتوانید از تخفیف‌هایی اختصاصی که رستوران‌ها برای این کاربران ویژه فودیسم لحاظ می‌کنند استفاده کنید و همیشه لیستی از تخفیف رستوران و کافه ها در دسترستان باشد. البته طبق گفته آراد آقاخانی؛ مدیرعامل فودیسم این قابلیت به زودی فعال می شود!

بهترین اپلیکیشن سفارش غذا ایران چه امکاناتی دارد؟

بهترین رستوران‌ها، کافه‌‌ها و ..... را به صورت دسته‌بندی شده می‌توانید در فودیسم مشاهده نمایید و از جزییات آن‌ها مانند ساعت باز بودن رستوران در شبانه‌روز، منو به همراه قیمت، تخفیف‌های ویژه، آدرس و شماره تماس و ... اطلاع پیدا کرد.

کاربران و مراجعه‌کنندگان فودیسم می‌توانند مکان مورد نظر را در محدوده خاص خود انتخاب و با سایرین مقایسه کنند و به بهترین گزینه مراجعه کنید. تنوع به قدری زیاد است، که کاربر به راحتی می‌توان مکانی که مدنظر دارد، را بیابد و دیگر سردرگم در انتخاب مکانی برای سفارش غذا، کافه، شیرینی و ..... نباشد. در فودیسم هر گونه اطلاعاتی را که بخواهید در مورد انواع غذاها و خوراکی‌ها می‌توانید، بیابید.

علاوه بر سفارش غذا، آشپزی یاد بگیر و اطلاعات غذاییت را بالا ببر!

در بخش مجله آشپزی و غذا فودیسم میتوانید مقالات جذابی از ترفندهای آشپزی و غذایی، دستور پخت های ساده و حرفه ای، تاریخچه، اطلاعات خوشمزه و جالب، نکات رستوران داری و داستان برندهای غذایی را بخوانید و یاد بگیرید.

بهترین اپلیکیشن سفارش غذا و رستوران یاب در ایران

چرا رستوران یاب فودیسم؟

اگر می‌خواهید در رستوران گردی و کافه گردی هایتان از نظر دیگران استفاده کیند و بهترین انتخاب را داشته باشید، اپلیکیشن فودیسم را روی موبایلتان نصب کنید. فودیسم تا به حال توانسته به موفقیت‌های چشم‌گیری در حوزه کسب و کار خود دست یابد. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به این اشاره نمود، که فودیسم در سال 1399 در جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان بهترین کسب و کار سفارش آنلاین غذا و نوشیدنی به شمار آمده و جز بهترین‌های ایران است. این موضوع یعنی وبسایت فودیسم دارای اپلیکیشنی با رابط کاربری ساده و آسان و سرعت بالا است و کاربران در هنگام کار کردن با آن‌ حس خوبی را تجربه می‌کنند.

در فودیسم دسته‌بندی‌هایی وجود دارد، که شما با استفاده از آن می‌توانید با توجه به مناسبتی که دارید، غذا یا مکانی مناسب را انتخاب نمایید. به عنوان مثال اگر به دنبال بهترین پیتزا تهران یا مکانی مناسب برای برگزاری مراسم تولد می‌گردید و یا اگر قرارهای عاشقانه دارید، فودیسم می‌تواند به شما کند و شما را از سردرگمی دربیارد.

تاکنون بیشتر از 70.000 نفر در وب سایت و اپلیکشن فودیسم به عضویت در آمده‌اند و اطلاعات بیشتر از 8000 مکان در آن در دسترس است و کاربر می‌تواند، متناسب با نیازش مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

این اپلیکیشن و وب‌سایت این امکان را به شما می‌دهد، تا با عضویت در این سایت برای خوراکی‌ فروشی‌های موجود، نظر و امتیاز خود را به ثبت برسانید و صفحات مکان‌های مورد نظر را فالوو کنید.

بهترین رستوران های اطراف من

قابلیت جالب فودیسم این است که با یک کلیک رستوران های اطراف تان را بر روی نقشه خواهید دید و با کمک نظر سایر رستوران گردها و کافه گردهای حرفه ای در سراسر ایران و از بین آن ها نقد و بررسی و انتخاب خواهید کرد. به عبارتی می‌توان گفت اپلیکیشن و سایت فودیسم یک دستیار ماهر و باتجربه برای کاربرانش به شمار می‌رود.

تبلیغات رستوران برای مدیران رستوران:

مدیران رستوران‌ها، کافه‌ها و سایر خوراکی فروشی‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر جهت تبلیغات رستوران و یا ثبت مجموعه خود، با شماره تماسی که در وب‌سایت فودیسم قرار داده شده است ( 09120125271 ) میتوانند تماس حاصل فرمایید. ( فودیسم بزرگترین و پر بازدید ترین وبسایت رستوران گردی و کافه گردی در ایران است.)

در کدام شهر ها این اپلیکیشن سفارش غذا و رستوران یاب قابل استفاده است؟

در شهرهای تهران ، کرج ، کیش ، مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز، تبریز، ارومیه، زنجان، قزوین، اردبیل، سرعین، کاشان، قم، یزد، اراک، قشم، بوشهر، بجنورد، بندرعباس، یاسوج، شهرکرد، کرمانشاه، آبادان، کرمان، همدان، گرگان و شهر های استان های لرستان، کردستان، گیلان (رشت) و مازندران اپلیکیشن سفارش غذا و رستوران یاب فودیسم قابل استفاده است.

دانلود بهترین برنامه سفارش غذا و رستوران یاب

* بیش از 90 درصد  از کسانی که فودیسم رو نصب کردن کاملاً راضی  بودن!

پس اگه تو هم دوست داری از فودیسم استفاده کنی و لذت ببری:  فودیسم رو نصب کن و رستوران ها و کافه های مورد علاقت رو کشف کن!

برای استفاده از وبسایت و یا دانلود اپلیکیشن فودیسم کافیه همین الان به لینک زیر مراجعه کنید:

www.Foodism.app

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز