خبرگزاری کار ایران

نکات مهم در خرید تلفن اینترنتی را بدانید

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۱۳۸

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده روزافزون افراد از اینترنت، بسیاری از روش های قبلی کسب و کار، جای خود را به روش های نوینی داده اند که مبتنی بر اینترنت هستند. در این میان، خرید تلفن اینترنتی با استقبال خوبی از طرف کارفرمایان مواجه شده است؛ چرا که با صرف هزینه کمتر، کیفیت بالاتری از خدمات را تجربه خواهند کرد.

استفاده از این بستر، از کارآمدترین روش ها برای پیشرفت کسب و کار شماست و می تواند باعث افزایش سطح رضایت کاربران مجموعه شما شود. اگر شما هم به فکر خرید تلفن اینترنتی یا ابری برای پیشرفت کسب و کارتان هستید، تلینا پلتفرم اختصاصی و حرفه‌ ای به شما ارائه می دهد تا به شکلی حرفه ای کسب و کار خود را پیش ببرید.

بهترین گزینه ها برای خرید تلفن اینترنتی کدامند؟

با افزایش روز افزون خدمات ابری و شرکت های ارائه دهنده خدمات در بستر وب، تمایل کسب و کارها به خرید تلفن اینترنتی بیشتر شده است. بسیاری از این شرکت ها سیستم های تلفن خود را در بستر سایر ارائه دهندگان خدمات تلفن ابری به مشتریان عرضه می کنند. برای مثال برای خدمات ابری خود از نرم افزارهای سایر شرکت ها استفاده می کنند.

اما شرکت هایی هم وجود دارند که همه خدمات و سرویس های آن ها اختصاصی بوده و در بستر نرم افزارها و پلتفرم های اختصاصی به مشتریان عرضه می شود. اما قبل از اینکه اقدام به خرید تلفن اینترنتی کنید، باید بدانیم از ارائه دهنده چه انتظاری داریم؟

خرید تلفن اینترنتی باید مقرون به صرفه باشد

بزرگترین مزیت شرکت ارائه دهنده خدمات مرتبط با تلفن اینترنتی، هزینه های مقرون به صرفه است. همچنین مرکز منتخب ما باید از زیرساخت های شبکه ای قدرتمندی استفاده کند که کمترین احتمال بروز خطا را داشته باشد. ممکن است کسب و کار کوچک امکان تامین منابع مورد نیاز برای اجرای مناسب را نداشته باشد.

شرکت های ارائه دهنده خدمات تلفن اینترنتی می توانند راه حل های ایده آلی را به کسب و کارها ارائه دهند. با خرید تلفن اینترنتی، نیاز به استخدام نیروی انسانی کمتر می شود. تلفن اینترنتی می تواند سرعت بیشتری به فرایند کار شما بدهد. نیاز به تداخل افراد در روند روزمره کسب و کار کاهش پیدا می کند. در کل، نیازی به مدیریت سیستم تلفن وجود ندارد.

خرید تلفن اینترنتی باید مشکلات زیرساختی را برطرف کند

ممکن است مجموعه برای پهنای باند لازم برای قرار دادن VoIP در شبکه های داخلی با مشکل مواجه شود. بنابراین، بهتر است که از یک شرکت سرویس دهنده که به نرم افزارها و زیر ساخت های اختصاصی مجهز است، برای خرید تلفن اینترنتی استفاده شود.

از طرفی، ممکن است کسب و کارهای بزرگتر از موقعیت بهتری برخوردار باشند. در این کسب و کارها ممکن است به علت محدودیت، منابعی موجود نباشد. با این حال، با انتخاب یک سرویس تلفن تجاری در فضای ابری و نه در محل کار، آن ها می توانند منبع خود را به بخش های دیگری اختصاص دهند. به این ترتیب هزینه ها را کاهش می دهند و با خرید تلفن اینترنتی آرامش خاطر بیشتری را تجربه می کنند.

سرویس تلفن اینترنتی چگونه کار می کند؟

تماس های برقرار شده از طریق سیستم تلفن اینترنتی میزبان از فناوری ویپ استفاده می کنند. برای برقراری و دریافت تماس به تنها چیزی که نیاز دارید شماره تلفن اینترنتی یا ابری است.

 

نکات مهم در خرید تلفن اینترنتی را بدانید

با خرید تلفن اینترنتی دیگر نیازی به روش های سنتی تماس تلفنی و کابل کشی و ... نخواهید داشت. بنابراین، این همان چیزی است که خط تلفن اینترنتی را به گزینه ای عالی برای مشاغل مختلف تبدیل می کند.

این سرویس گزینه خیلی مناسبی برای مشاغل از راه دور نیز هست. با استفاده از خط تلفن ابری، کارمندان می توانند از هر جای دیگر، از سیستم تلفن ابری استفاده کنند. اما در انتخاب سرویس دهنده خدمات ابری خوب چه نکاتی اهمیت دارند؟ در ادامه 13 اصل اساسی که در خرید تلفن اینترنتی باید در نظر داشته باشید را عنوان می کنیم:

سیزده فاکتور ضروری در انتخاب مرکز سرویس دهنده برای خرید تلفن اینترنتی

اگر شما هم به فکر خرید تلفن اینترنتی برای کسب و کار خود هستید، پیشنهاد می کنیم که قبل از هر اقدامی به چک لیست زیر دقت کافی داشته باشید. ویژگی های برتر تلفن اینترنتی می توانند شامل موارد زیر باشند:

نکات مهم در خرید تلفن اینترنتی را بدانید

  1. اتوماتیک باشد و تماس ها را به دپارتمان های مربوطه منتقل کند.
  2. بررسی و گزارش تماس ها انجام شود.
  3. مجهز به تلفن گویا (IVR) باشد.
  4. شماره تلفن اینترنتی، بومی و در حد ممکن رایگان یا کم هزینه باشد.
  5. امکان برگزاری کنفرانس های صوتی و تصویری موجود باشد.
  6. رمزنگاری تماس انجام شده باشد (استفاده از پروتکل های TLS و SRTP).
  7. پست صوتی برای ایمیل موجود باشد.
  8. پروتکل های مسیریابی تماس پیشرفته و اطلاع از تعداد افراد منتظر، برای تماس موجود باشد.
  9. امکان ضبط تماس را داشته باشد.
  10. گزینه تماس فوری/تماس با یک کلیک داشته باشد.
  11. قابل اطمینان در سطح سازمانی باشد.
  12. امکان انتقال (دایورت) تماس داشته باشد.
  13. برنامه مختص موبایل و دسکتاپ داشته باشد.

چگونه مرکز ارائه دهنده سرویس را برای خرید تلفن اینترنتی را انتخاب کنیم؟

هنگامی که شما یک سرویس ارائه دهنده را برای خرید تلفن اینترنتی انتخاب می کنید، به احتمال زیاد هزینه و کیفیت خدمات از عوامل اصلی برای این انتخاب است. به علاوه، منطقی نیست که هزینه گزافی را روی یک سرویس غیر قابل قبول متحمل شوید. بنابراین، هنگام انتخاب سرویس دهنده مناسب باید تمامی موارد بالا را مدنظر قرار دهید. به علاوه، می توانید استانداردهای مرتبط با سرویس دهنده موردنظرتان را نیز بررسی کنید.

بسیاری از شرکت های سرویس دهنده تلفن اینترنتی از نرم افزارها و زیرساخت های اختصاصی استفاده می کنند. بنابراین می توانند پیشنهادهای بهتری برای کسب و کار شما داشته باشند. تلینا یکی از بهترین ارائه دهندگان سرویس های کلود است که در حال حاضر بر روی سه حوزه تلفن اینترنتی، مرکز تلفن ابری، پیام صوتی و ... خدمات می دهد.

ارائه مستندات و گزارشات کامل سرویس، پیکربندی آسان، پایداری بالا، امنیت بالا، توسعه پذیر بودن، پشتیبانی آنلاین، پشتیبانی از تماس زیاد و ... از فاکتورهای مهم در سرویس های ارائه شده توسط تلینا هستند. با خرید تلفن اینترنتی تلینا، کسب و کار خود را حرفه ای تر کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس Telina.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز