خبرگزاری کار ایران

فراخوان ویژه اعطای نمایندگی فروش بلوک سبک آلوکا در سراسر ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۱۵۰

فراخوان اعطای نمایندگی فروش بلوک سبک آلوکا

کارخانه بلوک سازی آلوکا به‌ منظور توسعه شبکه فروش و ارائه محصولات خود در سراسر کشور، اقدام به جذب نماینده و عاملیت فروش با شرایط ویژه می‌نماید. متقاضیان در سراسر کشور، می‌توانند با دریافت نمایندگی بتن آلوکا، علاوه بر کسب در آمد ثابت، اطلاعات خوبی در زمینه فروش سایر مصالح ساختمانی نیز کسب نمایند.

نمایندگان برای آموزش بیشتر در مورد جستجوی بازار هدف و جذب مشتریان می توانند از راهنمایی و مشاوره رایگان مجموعه بتن آلوکا برخوردار شوند. همچنین داوطلبان عزیزی که در مورد بلوک سبک ساختمانی، اطلاعات و پیش زمینه خاصی ندارند، جهت آشنایی با محصول مورد فروش می توانند از طریق لینک بلوک سبک ساختمانی، اقدام نمایند و تمام اطلاعات لازمه را کسب نمایند.

شرایط اعطای نمایندگی بتن آلوکا

فراخوان ویژه اعطای نمایندگی فروش بلوک سبک آلوکا در سراسر ایران

• تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران

• عدم سابقه محکومیت کیفری

• تجربه فروش و ارائه خدمات مشتریان

• دارا بودن فضای مناسب تجاری جهت فروش حضوری و یا وب سایت فروشگاهی

• آشنایی با مصالح ساختمانی و فعالیتهای مرتبط با مصالح فروشی و بازاریابی

• دارا بودن جواز کسب در زمینه مرتبط با فعالیت

• متقاضیان اخذ نمایندگی و عاملیت فروش باید نسبت به جذب نیروی مجرب فنی و بازاریابی اقدامات لازم را به عمل آورند.

شرایط شروع کار نماینده بلوک سبک آلوکا

نماینده پس از تایید کارشناسان و مدیریت کارخانه بتن آلوکا می تواند فعالیت خود را طبق توافق آغاز نماید. در طی انجام فعالیت، تمامی مشاوره های لازم توسط کارشناس فروش مجموعه، به افراد داده خواهد شد، کافیست فعال و با پشتکار باشید.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ نمایندگی آلوکا

1. تصویر کارت ملی و شناسنامه برابر اصل ( متقاضیان حقیقی ).

2. کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه مدیرعامل و سایر امضاء داران شرکت ( متقاضیان حقوقی )

3. ارائه گواهی عدم سو پیشینه

4. تصویر آخرین مدرک تحصیلی

5. دو قطعه عکس 4*3

همکاری با بتن آلوکا

فراخوان ویژه اعطای نمایندگی فروش بلوک سبک آلوکا در سراسر ایران

کارشناسان بتن آلوکا، نمایندگان خود را جهت بهبود عملکردشان در بازاریابی، فروش و پشتیبانی پس از فروش محصولات همراهی خواهند کرد. همچنین این تیم مطرح، جهت کمک به نمایندگان فروش مجموعه خود، آموزش فروش بلوک سبک و نحوه ارائه قیمت بلوک سیمانی سبک را بطور کامل و دقیق آموزش خواهد داد. آموزش های مربوط به نحوه فروش بلوک  سیمانی، متناسب با میزان درخواست شهر شما انجام می پذیرد. مثلا برای فروش و نحوه ارائه لیست قیمت بلوک سیمانی در مشهد ، با تجربه چندین ساله خود و کارشناس فعال مقیم مشهد، شما را کاملا حرفه ای آموزش خواهند داد.

به استحضار هم میهنان عزیزمان می رسانیم که شرکت بتن آلوکا به عنوان یکی از سه تولید کننده برتر بلوک سبک سیمانی در ایران با بیش از یک دهه سابقه مستمر در زمینه راه اندازی، تولید و فروش انواع بلوک سیمانی با برند betonaloka به عنوان معتبرترین برند کشور در نظر دارد، به منظور توسعه شبکه فروش محصولات خود در جهت پاسخگویی به سفارشات مشتریان در نقاط مختلف کشورمان، به اعطای نمایندگی فروش اقدام نماید. لذا پیشنهاد می گردد در صورت تمایل به اخذ نمایندگی فروش به درگاه اینترنتی شرکت به آدرس https://betonaloka.com مراجعه نمایید.

همچنین کاربران داوطلب اخذ نمایندگی آلوکا، جهت کسب اطلاعات بیشتر، ضمن مراجعه به درگاه اینترنتی کارخانه می توانند از طریق شماره 09101885623 یا 09143066194 با قسمت فروش و مدیریت کارخانه بلوک سیمانی بتن آلوکا تماس حاصل فرمایند تا براساس شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این آگهی به عنوان نمایندگی، فعالیت خود را شروع نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز