خبرگزاری کار ایران

دوره‌های آمادگی آیلتس آموزشگاه زبان ایرانیان (از مقدماتی تا پیشرفته)

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۸۱۴

باید آیلتس بگیرید؟! می‌دانم از اولش که نگاه کنید، این بار روی دوش شما کمی سنگینی می‌کند. ولی خب برای رسیدن به رویا‌هایتان باید آن را سلامت به مقصد برسانید. رک و روراست باشید و این سوال را از خودتان بپرسید که این مدرک را برای چه چیزی می‌خواهید؟

وقتی به آینده روشنی که انتظارتان را می‌کشد، نگاهی بی‌اندازید، به شغل فوق‌العاده‌ای که می‌تواند تنها شانس زندگی شما باشد، به دانشگاه مطرحی که قرار است در آن تحصیل کنید و یا به زندگی هیجان‌انگیزی که انتظارتان را می‌کشد، می‌بیند واقعا ارزشش را دارد که شروع کنید.

کسب نمره بالا در آزمون آیلتس آنقدرها هم دست‌نیافتنی و دور از تصور نیست. این راهنما می‌تواند تمام اطلاعاتی را که شما برای گرفتن نمره قبولی آیلتس نیاز دارید را به شما ارائه دهد. بودن در این صفحه را به فال نیک بگیرید، شاید همینجا نقطه شروع موفقیت شما باشد.

بررسی آزمون IELTS

آیلتس یک سیستم بین‌المللی آزمون زبان انگلیسی محبوب در سراسر دنیا است. اگر برای کار، تحصیل و زندگی جاه طلب باشید و بخواهید دنباله رویاهایتان را در کشورهای جهان اول بگیرید، باید بتوانید در آزمون IELTS قبول شوید.

فرق ندارد برای تحصیل، کار یا دریافت ویزا اقدام کنید؛ زیرا آزمون آیلتس از نظر محتوا، قالب، سطح دشواری و امتیازدهی برای همه در یک سطح قرار دارد. دوره آیلتس به شما کمک می‌کند تا زودتر بتوانید به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

آیلتس آکادمیک برای پذیرش در دانشگاه یا کالج مورد نظر نیاز است، در حالی که آیلتس عمومی برای اهداف شغلی و مهاجرتی در نظر گرفته می‌شود. جدول زیر به خوبی نشان می‌دهد که این آزمون شامل چند بخش و چه محتویاتی است.

دوره‌های آمادگی آیلتس آموزشگاه زبان ایرانیان (از مقدماتی تا پیشرفته)

دوره IELTS چه دوره‌ای است؟

کلاس‌های آیلتس می‌توانند به شما در یادگیری سریعتر کمک کرده و شما را در مسیر درست قرار دهند. این به آن معناست که شما از مطالعه منابع بی ربط در امان خواهید بود و اشتباهات رایج را به سرعت اصلاح می‌کنید. معلمان زبان همچنین می‌توانند در ایجاد اعتماد به نفس شما کمک کنند و کیفیت کلی زبان انگلیسی شما بهبود دهند.

اینکه این دوره چه مدت زمان کمک می‌کند تا در آزمون آیلتس با مهارت ظاهر شوید، دقیقا به خودتان بستگی دارد. برای مثال اگر به زبان انگلیسی تسلط کافی دارید ، ممکن است بتوانید در مدت یک ماه یا کمتر خود را برای آیلتس آماده کنید. کاربران انگلیسی بسیار ماهر فقط باید مطالعات خود را بر روی دانش و استراتژی آزمون متمرکز کنند. اگر شما هم در این دسته جای دارید، می‌توانید ساختار آزمون و بهترین استراتژی های آزمون را خیلی سریع یاد بگیرید.

اما برای کسانی که در سطوح مبتدی قرار دارند، دوره‌های آیلتس طولانی‌تری وجود دارند که باید برای رسیدن به نتیجه دلخواه آن را طی کنند. اگر در درک مطلب خواندن آیلتس یا تراک های صوتی با مشکل روبرو هستید، باید واقعاً برای تقویت درک خود وقت بگذارید. اگر انگلیسی را خیلی واضح صحبت نمی‌کنید یا نوشتن به انگلیسی را سخت می‌دانید ، نمی‌توانید این مهارت‌ها را یک شبه بهبود دهید.

انواع دوره‌های آیلتس آموزشگاه زبان ایرانیان

یک دوره آیلتس می‌تواند به دانشجویان کمک کند تا سطح مهارت زبانی خود را بسنجند و آن را برای زندگی، کار یا تحصیل در کشور مقصد بهبود دهند. شرکت در یک آزمون آزمایشی آیلتس و گذراندن دوره آیلتس، برای شما نمره تخمینی در هر چهار مهارت را مشخص می‌کند. تجزیه نمره به شما ایده می‌دهد که کدام مهارت را باید کار کنید و نمره کلی مشخص می‌کند که چه مقدار کار برای انجام کار دارید. یکی از حرفه‌ای‌ترین تیم‌های برگزار کننده دوره‌های IELTS، آموزشگاه زبان ایرانیان است. این مجموعه دوره های آموزشی آیلتس خود را بر اساس کلاس جهانی در چند بخش زیر پشتیبانی می‌کند.

1. دوره Pre-IELTS

اگر جزو افراد مبتدی هستید و یا از نظر زبانی در سطح چندان مطلوبی نیستید، دوره Pre-IELTS ایرانیان بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود. قبل از اینکه وارد این دوره شوید، توسط استادان حرفه ای آموزشگاه و با استفاده از آزمون‌های تعیین سطح، میزان مهارت و تسلط شما در زبان انگلیسی سنجیده می شود. در مرحله بعد آزمون‌های آزمایشی است که دوره مخصوص به شما را تعیین خواهد کرد.

2. دوره آمادگی آیلتس post-IELTS

دوره آمادگی آیلتس post-IELTS را می‌توان آخرین سطح از کلاس‌های آموزشی آیلتس دانست. این دوره مختص به کسانی است که از نظر مهارت‌های زبانی به استاندارد آزمون آیلتس نزدیک هستند. از آنجایی که افراد شرکت کننده در این دوره پیشرفته هستند، تاکید این دوره بر تقویت مهارت‌های چهارگانه خواهد بود.

3. دوره‌های آمادگی آیلتس با کلاس آیلتس

این دوره در سه سطح مختلف برگزار می‌شود که پس از تعیین سطح، شما باید در دوره مربوط به خود شرکت کنید. این سه سطح شامل Bridging، Developing و Expanding است که برای هر سطح باید به ترتیب نمره 4، 5 و 6 را کسب کنید.

دوره‌های آمادگی آیلتس آموزشگاه زبان ایرانیان (از مقدماتی تا پیشرفته)

مزایا شرکت در کلاس‌های آموزش آیلتس موسسه زبان ایرانیان

شما آموزشگاه زبان ایرانیان می‌توانید طی یک بازه زمانی مشخص بر چهار مهارت اصلی زبان و نحوه برگزاری آزمون آیلتس تسلط پیدا کنید. اما این تنها مزیت شرکت در دوره های آموزشگاه زبان ایرانیان نیست. پارامترهای زیر از دیگر امتیازاتی است که این موسسه در اختیار زبان‌آموزان خود قرار می‌دهد.

  • آموزش تحت نظر بهتر اساتید زبان ایران با سابقه موفق چندین ساله در تدریس
  • شبیه سازی آزمون ماک و همراهی اساتید تا کسب نمره مورد نظر
  • معرفی بهترین، به روزترین و معتبرترین منابع آموزشی آزمون
  • استفاده از جزوات تالیفی مدرسی دوره
  • ارائه انواع آزمون‌های آزمایشی
  • مشاوره رایگان تا رسیدن به نتیجه مطلوب

جمع بندی

مهم است که به خود زمان کافی برای آماده شدن برای امتحان را اختصاص دهید. وقت بگذارید و تصمیم بگیرید چه مدت لازم دارید تا به یک درجه مطلوب برسید. در موسسه زبان ایرانیان می‌توانید مهارت زبانی خود را مشخص کنید و پس از آن با توجه به میزان توانایی‌های زبانی که دارید یک تاریخ را برای رسیدن به هدف خود تعیین کنید.

برای ایجاد یک استراتژی اثربخش می‌توانید از آزمون‌های آزمایشی تعیین سطح شروع کنید. با دوره‌های آیلتس حرفه‌ای آموزشگاه زبان ایرانیان، می‌توانید در همان آزمون اول بهترین نمره قبولی را کسب کنید.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز