خبرگزاری کار ایران

شرکت خدمات کفسابی ، نماشویی ، پیچ و رولپلاک نما بهاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۵۸۰

شرکت بهاری به عنوان مجری خدمات ساختمانی مشتریان عزیز را با انواع خدمات مورد نیاز برای نگه داری سنگ ها ، ترمیم و شستشوی نما و تثبیت نمای ساختمان آشنا می کند .

در این مقاله به سه مورد ضروری آنها اشاره می کنیم و نکاتی چون روش اجرا،ویژگی استادکار ماهر و نیز قیمت و نرخ دستمزد هر یک را تا حد ممکن بیان می کنیم ، با ما همراه باشید .

خدمات کفسابی

کفسابی به عنوان معجزه ای در نگه داری و زیبا سازی سنگ شناخته می شود و دلیل آن تاثیر چشم گیر ساب زدن برروی انواع سنگ می باشد . برای مثال وقتی کفپوش سنگی خانه تان پس از مدت ها استفاده چرک و کدر شده و با شستشوی معمولی و حتی با مواد شوینده به حالت قبلی بر نمیگردد و حتی کثیف تر و مات تر می شود ، کفسابی می تواند چاره کار باشد و  با انجام کار سنگسابی طی چند مرحله مختلف سخت ترین لکه ها مانند لکه اسید،انواع شوینده ها ،  سرکه و حتی خط و خش ها را به راحتی برطرف کند .

یا در نظر بگیرید بعد از مدت ها استفاده از کفپوش پارکت، سرامیک یا چوب خسته شده اید و تصمیم دارید تا کفپوش سنگی را جایگزین کنید . پس از اتمام کار سنگ کار خواهید دید که پستی و بلندی ها و  ناخنک هایی در مرز دو سنگ یا بند سنگ ها به چشم می خورد که یاد آور یک پازل کاغذی است. چاره این کار هم کفسابی است و می توانید با انجام کف سابی از مراحل زبر تمامی ناخنک ها و پستی و بلندی سنگ را برداشته و تقریبا تمامی بند های سنگ را با رزین ساب یا بتونه ساب محو کنید.

قیمت کفسابی

قیمت ساب زدن سنگ به صورت متر مربعی برای متراژ های بالای 100 متر می باشد و متراژ کمتر از آن باید به صورت توافقی انجام شود . اما در این عوامل بسیار متعددی وجود دارد که مانع از تعیین یک نرخ دقیق برای همه نوع کف سابی می باشد از این رو بهتر است برای تعین قیمت کفسابی خانه ، مغازه ، ساختمان اداری یا فروشگاه تان از بازدید یا مکالمه تلفنی استفاده کنید تا طبق توافقی که ممکن است به صورت متری یا چکی تعیین می شود ، کار کفسابی خود را به پیمانکار و مجری ساب بسپارید .

مراحل کفسابی درست و اصولی

علاوه بر اطلاع از حدود قیمت خدمات کفسابی،باید شناخت کافی از یک کار درست و اصولی کفسابی را از کار غیر اصولی دانست که در زیر به چند مورد اشاره میکنیم .

  1. کار  کفسابی برای سنگ های ناسابیده از لقمه 46 یا 36 یا پد 50 شروع می شود و این کار برای برداشتن ناخنک و پستی و بلندی سنگ است .
  2. مرحله دوم ساب زنی می تواند از لقمه های 80 یا 100 پد الماسه باشد که برای برداشتن ناخنک های احتمالی باقی مانده از مرحله اول و نیز برداشتن خط و خش عمقی سنگ می باشد .
  3. در این مرحله از لقمه پدهای به شماره 200 یا لقمه سنگ های 220 می توان استفاده کرد و  شروع کار صیقل سنگ از این مرحله انجام می شود .
  4. مرحله بسیار حساس که در اینجا کار صیقل تمام می شود و دقیقا مرز براقیت صفر و پولیش سنگ می باشد که از نمره های 500 یا 400 الماسه یا لاکی استفاده می شود .
  5. شروع پولیش سنگ برای براق کردن سنگ کف با کفسابی است و می تواند لقمه های 1000-2000 شاین باشد .
  6. مرحله مهم برای برداشتن موج چولیش مراحل قبل است و یک نمره پد شاین میانه مانند 300 یا 600 می تواند یک نتیجه یکدست و فوق العاده به دست اید .
  7. مرحله نهایی پولیش و کفسابی سنگ کف ساختمان است و می تواند لقمه اسیدی ایتالیایی یا پد شاین 12000 یا 10000 باشد و براقیت اینه ای و شفاف و درخشان کردن سنگ در این مرحله اتفاق می افتد.

پیچ و رولپلاک نما

پیچ و رولپلاک نما به عنوان یکی از کم هزینه ترین و در مقابل ضروری ترین خدمات ترمیم نما و تثبیت سنگ های نما است . حتی فرصت لحظه ای تامل برای کار پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب نیست . زیرا که جدی نگرفتن این مساله می تواند خطرات مالی و جانی غیر قابل جبرانی را ایجاد کند .

پیچ و رولپلاک سنگ نما در دسته خدمات ایراتا می باشد و می توانید درخواست کار پیچ کردن سنگ نما را از شرکت های مجاز ارائه دهنده خدمات با طناب راچل پی گیری کنید و شرکت بهاری در این زمینه یکی از بهترین ها می باشد که درادامه دلایل این انتخاب را بیان خواهیم کرد .

شاید برایتان سئوال باشد که پیج رولپلاک نما چه موقع و برای چه منظوری انجام می شود ؟

لازم است بدانید که این کار مختص نمای سنگی می باشد و برای مقاوم سازی سنگ نما و جلوگیری از ریزش سنگ ها برروی عابرین پیاده یا خودرو و سایر وسایل می باشد . چاره کار انجام پیچ و رولپلاک سنگ نما بدون داربست است که می تواند تا سالها از سقوط سنگ ها و شل شدن انها جلوگیری کند .

شرکت خدمات کفسابی ، نماشویی ، پیچ و رولپلاک نما بهاری

پیچ و رولپلاک نما با طناب

برای انجام پیچ کردن سنگ نمای ساختمان نیاز به داربست ،کلایمر یا ابزار سعود دیگری ندارید . نماکار ماهر شرکت بهاری با استفاده از دستورالعل های ایراتا و از طریق دسترسی آسان با طناب راپل در ارتفاع های مختلف نمای ساختمان قرار می گیرند و با ابزار ویژه کار پیچ رولپلاک نما با طناب اقدام به مقاوم سازی نما می کنند .

روش راپل کاهش چشم گیری در هزینه کار دارد از این رو استقبال بی نظیری از پیچ نما با طناب صورت گرفته است و روزانه نزدیک به 15 پروژه توسط شرکت بهاری مقاوم سازی می شود .

نماکار های شرکت بهاری تمامی مهارت های مورد نیاز برای انجام پیچ و رولپلاک نما با طناب را گذرانده و دارای گواهینامه ایراتا و نیز بیمه مسئولیت ی باشند .

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در تهران و سایر استان ها

قیمت و هزینه انجام پیج رولپلاک سنگ نما به صورت پیچ دونه ای محاسبه می شود،بااین روش محاسبه قیمت پیچ نما دیگر نگران کم کاری یا شل کاری نباشید زیرا که نماکار به دلیل افزایش دستمزد خود تمامی قسمت های نمای ساختمان پیچ خواهد کرد و از طرفی به دلیل قوانین تعریف شده از طرف مهندس بهاری برای پیچ نما نمی توانند از حد معینی بیشتر پیچ بزنند و نکته مهم تر اینکه اگر تعداد پیچ بیش از حد نیاز زده شود، سنگ نما خود به خود در همان لحظه دچار شکست خواهد شد بنابراین بهترین روش محاسبه قیمت و تعرفه پیچ رولپلاک نما در تهران بهترین روش پیچ دونه ای یا تعداد پیچ می باشد .

انواع پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

پیچ های مصرفی برای محکم سازی سنگ نما از تنوع زیادی برخوردار هستند که ممکن است گاها به دلیل عدم اشنایی با انواع ان دچار سردرگمی شوید که ما در جدول زیر توضیح مختصری از انواع پیچ و ویژگی های هر یک را آورده ایم .

مقاومت کششی پیچ

قابل استفاده نمای خارجی

قابل استفاده در نما داخلی

نوع پیچ و مهره نما

متوسط

است

است

پیچ استیل نما

زیاد

است

است

پیچ با روکش گالوانیزه نما

زیاد

نیست

است

پیچ اهنی

نماشویی

نماشویی گسترده ترین نوع خدمات نطافتی است که برای متراژ بالا یعنی سطح خارجی ساختمان انجام می شود و کار کاملا تخصصی است که توسط شرکت نماشویی بهاری ارائه می شود. به عنوان مثال اگر نمای ساختمان شما سنگی است یا نمای کامپوزیتی دارید می توانید با سفارش خدمات نماشویی در تهران می توانید کثیف ترین نمای ساختمان را مانند روز اول براق و درخشان و تمیز کنید و دیگر هزینه های اضافی مانند تعویض نما و هزینه های سنگین از این دست را کنار بگذارید.نماشویی به تمیز کردن سخت ترین لکه ها با واترجت سندبلاست و نیز مواد شوینده بسیار قوی مانند دیسکلر و نانو شوینده ها گفته است .

شرکت خدمات کفسابی ، نماشویی ، پیچ و رولپلاک نما بهاری

با انجام نماشویی اصولی می توان به بهترین نتیجه حتی در کثیف ترین نما ها رسید و تنها تفاوت انوع نما ها با یکدیگر زمان مورد نیاز برای نظافت نما و تمیز کردن انواع کثیفی ها است و در نهایت می تواند توسط یک نماکار ماهر کاملا تمیز و نو نوار شود . لازم به ذکر است که در خدمات نماشویی بهانه قابل قبول نیست و باید تمامی کثیفی ها پاک شود.

قیمت نماشویی ساختمان

قیمت و هزینه نما شویی ساختمان به صورت متر مربعی و یا چکی میتوان توافق کرد و نیز بهترین توافق می تواند بعد از بازدید و یا ارسال عکس از طریق پیام رسان می توانید استعلام قیمت و دستمزد شستشوی نما را از شرکت بهاری دریافت کنید.

روش پاک کردن کثیفی نما با نماشویی

برای پاک کردن هر نوع کثیفی نما نیاز به روش و مواد مخصوص در خدمات نماشویی می باشد که در جدول زیر به آنها اشاره می کنیم .

نماشویی سنگ

نماشویی آجر

نماشویی کامپوزیت

نوع نما

واترجت و سندبلاست

سندبلاست

واترجت

دستگاه

نانو شوینده یا دیسکلر

دیسکلر

نانو شوینده

مواد

برای سفارش هر یک از خدمات می توانید در گوگل شرکت خدمات ساختمانی پی تو بام  را جست و جو کرده و یا با شماره 09126358721 تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز