خبرگزاری کار ایران

با چه برنامه‌ای خلافی ماشین بگیریم؟ معرفی بهترین اپلیکیشن خلافی خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۴۸۰

اگر زمانی برای بردن ماشین به کارواش ندارید، لازم نیست برنامه‌های خود را جابه‌جا کنید. به اپلیکیشن آیتول بروید و درخواست کارواش در محل را ثبت کنید. سرویس کارواش خودرو شما در زمان مورد نظرتان در محلی که تعیین کرده‌اید، انجام خواهد شد.

اگر اهل رانندگی باشید، حداقل یکبار اشتباه کرده و بعد از نقض قوانین جریمه شده‌اید. جریمه‌ها به سرعت در پرونده خودروی شما، نزد نیروی انتظامی ثبت می‌شوند. این پرونده که به آن خلافی خودرو هم می‌گویند، در حقیقت لیستی از نقض قوانین و تمام تخلفات رانندگی است که با خودرو مرتکب شده‌اید. بعضی از خطا‌های رانندگی علاوه بر جریمه نقدی، نمره منفی داشته و می‌تواند باعث ضبط گواهینامه شود. در مواردی هم با عدم پرداخت خلافی، جریمه دو برابر می‌شود.در هنگام فروش خودرو نیز، تمام خلافی آن باید صفر شود.

 تمام این دلایل باعث می‌شوند، استعلام ریز خلافی خودرو برای شما اهمیت پیدا کند. امروزه روش‌های متعددی برای دریافت سریع خلافی خودرو وجود دارد؛ استفاده از برنامه خلافی خودرو، یکی از روش‌های غیر حضوری، سریع و آنلاین برای استعلام خلافی است. اما با چه برنامه ای خلافی ماشین بگیریم؟ در ادامه با ما همراه باشید، تا بهترین اپلیکیشن خلافی خودرو را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با بهترین برنامه خلافی خودرو

برنامه‌های مختلفی برای خلافی خودرو وجود دارد، اپلیکیشن‌هایی که برای استفاده از امکانات آن‌ها باید حق اشتراک پرداخت کنید؛ برنامه‌های رایگان خلافی خودرو هم پشتیبانی مطمئنی نداشته و نمی‌توانند همه امکانات را برای کاربر فراهم کنند. اگر شما هم برای دریافت خلافی خودرو، تجربه کار با چنین اپلیکیشن‌هایی را دارید، وقت آن رسیده با بهترین برنامه خلافی خودرو آشنا شوید.

سامانه هوشمند خودروی من، آیتول سریع‌ترین برنامه برای دریافت ریز خلافی خودرو است و تمامی هزینه‌های آن را هوشمندانه مدیریت خواهد کرد. کار با نرم افزار آیتول بسیار راحت است و دسترسی به بخش‌های مختلف آن پیچیدگی خاصی ندارد. محیط و طراحی زیبای اپلیکیشن آیتول، آن را از سایر برنامه‌های خلافی خودرو متمایز می‌کند. برای دانلود اپلیکیشن و استفاده از خدمات کاملا رایگان آیتول می‌توانید به سایت آیتول، google play، بازار یا مایکت مراجعه کنید.

دریافت و پرداخت سریع خلافی خودرو با آیتول

راه‌های زیادی برای مشاهده و دریافت خلافی خودرو وجود دارد؛ پلیس+10، کد دستوری #110*، تماس با شماره 02188288888 و ارسال کد VIN به شماره 1101202020 برخی از راه‌های حضوری و غیر حضوری برای مشاهده ریز خلافی هستند. اما در این روش‌ها شما تنها به لیست ریز خلافی‌ها دسترسی داشته و امکان پرداخت آن‌ها را ندارید.

در سایت راهور امکان پرداخت خلافی‌ها برای شما فراهم شده است، اما اطلاعات در سایت راهور بروز نبوده و باید برای اطلاع از جرایم رانندگی، هفت روز صبر کنید.

اپلیکیشن آیتول، علاوه بر دریافت خلافی خودرو امکان پرداخت آن را نیز برای شما فراهم می‌کند. با برنامه آیتول خلافی لحظه‌ای و در همان روز پرداخت می‌شود، اما ثبت شدن اطلاعات پرداخت خلافی، در سایت راهور بین 7 الی 14 روز طول می‌کشد. با برنامه خلافی ماشین آیتول در یک محیط مطمئن و امن، خلافی‌های وسیله نقلیه خود را صفر خواهید کرد.

با آیتول نگران حوادث نباشید

علاوه‌بر پرداخت به موقع خلافی خودرو، باید از حوادث احتمالی نیز پیشگیری کنید. بهترین راه برای حفظ امنیت رانندگان و سرنشینان از آسیب‌ها و اتفاق‌های ناگهانی، بیمه شخص ثالث است.

اگر می‌خواهید بیمه را محاسبه، تمدید یا خرید کنید روی خدمات آیتول حساب کنید. اپلیکیشن آیتول به شما امکان استعلام و محاسبه قیمت بیمه را داده و با قابلیت پرداخت و تمدید فوری خیال شما را از بابت بیمه راحت می‌کند.

آیتول با جمع آوری بهترین شرکت‌های بیمه شخص ثالث، به شما امکان تحقیق و مقایسه می‌دهد. پس اگر قصد خرید بیمه شخص ثالث را دارید، با مقایسه خدمات شرکت‌های بیمه، با کمک آیتول بهترین را برای خود انتخاب خواهید کرد.

با چه برنامه‌ای خلافی ماشین بگیریم؟ معرفی بهترین اپلیکیشن خلافی خودرو

با چه برنامه ای خلافی ماشین بگیریم؟ بهترین اپلیکیشن خدمات تخصصی خودرو را دانلود کنید

در کنار استعلام خلافی خودرو و خرید بیمه شخص ثالت، باید مراقب قطعات اتومبیل بوده و با نگهداری درست و اصولی هزینه‌های تعمیر را پایین بیاورید. بهترین راه برای افزایش عمر مفید خودرو، سرویس دوره‌ای ماشین است. با کمک سرویس بازدید دوره‌ای، در هر زمان و هر مکان بدون اینکه تغییری در برنامه خود ایجاد کنید، از وضعیت و عملکرد خودرو خود مطلع خواهید شد.

 سرویس نمایندگی در محل، که شامل بازدید چراغ‌ها، برف پاک‌کن، چک کردن فیلتر و کنترل سلامت فنی خودرو است، توسط نمایندگی‌های مجاز و حرفه‌ای انجام می‌شود. برای استفاده از این خدمت کافیست، به اپلیکیشن آیتول مراجعه کرده و درخواست سرویس نمایندگی را ثبت کنید.

با چه برنامه‌ای خلافی ماشین بگیریم؟ معرفی بهترین اپلیکیشن خلافی خودرو

آیتول نزدیک‌ترین کارواش به شماست!

اگر زمانی برای بردن ماشین به کارواش ندارید، لازم نیست برنامه‌های خود را جابه‌جا کنید. به اپلیکیشن آیتول بروید و درخواست کارواش در محل را ثبت کنید. سرویس کارواش خودرو شما در زمان مورد نظرتان در محلی که تعیین کرده‌اید، انجام خواهد شد.

با نصب اپلیکیشن آیتول، نه تنها تمام هزینه‌های مربوط به خلافی ماشین را مدیریت خواهید کرد؛ بلکه همیشه تعمیرگاهی سیار در کنار خود خواهید داشت. با خدمت سرویس مشاوره حقوقی خودرو نیز، از منبعی آگاه تمام سوالات خود مربوط به پرونده‌های قضایی و تصادفات را خواهید پرسید. به یاد داشته باشید که برای استفاده از خدمات اپلیکیشن آیتول، نیازی به پرداخت اشتراک ماهیانه نیست. حالا که می‌دانید با چه برنامه ای خلافی ماشین بگیریم، همین حالا به سایت آیتول مراجعه کرده و بهترین اپلیکیشن مدیریت خودرو را دانلود کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز