خبرگزاری کار ایران

نایلون حبابدار با قیمت مناسب: ناب پلاستیک

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۴۴۲

شرکت ناب پلاستیک از تولید کنندگان برتر و باسابقه نایلون حبابدار، نایلون شیرینگ، نایلون عریض، فیلم استرچ، نوار خطر و دیگر نایلون های پرکاربرد در صنعت بسته بندی کالاست که سالهاست با عرضه محصولات باکیفیت و بادوام در این زمینه توانسته مورد توجه واحدهای تولیدی قرار بگیرد .

در این بازار پرمخاطب جایگاه مناسبی را کسب نماید. هوای محبوس شده در زیر لایه های این نایلون ها باعث بازگشت اجسام پس از برخورد می شود، و بدین صورت از کالاهای مختلف محافظت می کند، و  همچنین ضریب ایمنی انواع نایلون حبابدار نیز به میزان بزرگترشدن حباب ها و تراکم آن ها در رول های این محصول افزایش پیدا می کند.

این محصولات را می توان به سادگی از مجموعه های عرضه کننده محصولات پلاستیکی به صورت کیلویی یا فله ای برای بسته بندی های کوچک و بزرگ برای فعالیت های نظیر اسباب کشی تهیه کرد. برای خرید نایلون حبابدار با ارزان ترین قیمت بهتر است به مجموعه های معتبر و آنلاین عرضه مستقیم محصولات بسته بندی مراجعه کرده و  نایلون حبابدار با قیمت مناسب را در تعداد مختلف سفارش داد. گروه صنعتی ناب پلاستیک از مراکز معتبر تولید نایلون حبابدار در رول های استاندارد و سفارشی با بالاترین سطح کیفی است، و تنها با یک تماس و بدون صرف هزینه های جانبی و اتلاف زمان سفارشات واحدهای بزرگ صنعتی و کارگاهی را آماده کرده و به سراسر کشور ارسال می کند.

ویژگی های  انواع نایلون حبابدار

نایلون حبابدار از قدیمی ترین پوشش های پلیمری در صنعت بسته بندی است که به عنوان ضربه گیر مورد استفاده قرار می گیرد، و اغلب می توان آن ها را در بسته های پستی، بسته های محصولات الکتریکی و حساس، لامپ ها، ظروف شیشه و کریستال و بسیاری موارد دیگر مشاهده کرد، که با هدف محافظت از ضربه و رطوبت مورد استفاده قرار می گیرند، و پس از آن نیز می توان احساس خوشایند بازی با حباب ها را  تجربه کرد.

از مهمترین ویژگی های انواع نایلون حبابدار که این محصولات را از یکدیگر متمایز می کند می توان به مواد مصرفی، سبک طراحی و تولید آن ها اشاره کرد، که سبب شده این محصولات در گروه های انواع نایلون حبابدار معمولی، نایلون حبابدار سه بعدی و نایلون حبابدار با حباب های ریز و درشت قرار بگیرند، و صنایع مختلف برحسب نیاز خود نمونه هایی از این محصولات را انتخاب کرده و در ابعاد و اندازه های مختلف برش خورده سفارش دهند، و طبیعی است که قیمت نایلون حبابدار نیز به موازات افزایش سطح کیفی و ضریب ایمنی آن ها افزایش پیدا می کند، و فاکتورهایی از قبیل نوع مواد مصرفی، سبک طراحی، تعداد و تراکم حباب ها، اندازه حباب ها و تعداد لایه های پلیمری (2و3و5) تأثیر مستقیم بر قیمت نایلون حبابدار می گذارد.

مزایای استفاده از نایلون حبابدار

نایلون حبابدار یک پوشش ضخیم پلیمری است، که سالهاست به عنوان ضربه گیر برای انواع وسایل حساس و شکننده مورد استفاده قرار میگیرد و در بین صنایع مختلف کاربردهای بسیاری دارد، و در طراحی های مختلفی نظیر  اشکال برش خورده، پاکت، کیسه، کاور و غیره طراحی و عرضه می شود، و صنایع مختلف می توانند انواع نایلون حبابدار را در ابعاد و اندازه  محصولات تولیدی خود سفارش دهند، که به افزایش سرعت، زیبایی و دوام بسته بندی کمک بسیار بزرگی می کند. این نایلون ها در انواع 2 لایه، 3لایه و 5 لایه عرضه می شوند و کیفیت و ضریب ایمنی آن ها به تناسب تعداد لایه ها، افزایش پیدا می کند، به عنوان مثال قیمت نایلون حبابدار 5 لایه در مقایسه با مدل های 1 و 2 لایه قدری بالاتر است. این نایلون ها که با نام تجاری بابل رپ هم عرضه می شوند، برحسب نوع مواد و ترکیبات پلی اتیلنی که در ساخت آن ها به کار رفته قیمت گذاری می شوند، و بدیهی است، به میزان افزایش سطح کیفی مواد اولیه، قیمت نایلون حبابدار نیز افزایش پیدا خواهد کرد.  عایق حرارتی و صدا، سهولت بسته بندی، جلوگیری از کثیف شدن و یا آسیب دیدن محصولات، ضریب ایمنی بالا و قیمت مناسب از مهمترین مزایای استفاده از نایلون حبابدار در صنعت بسته بندی کالاست، که سبب شده همچنان جایگاه خود را در بخش بسته بندی محصولات حساس و آسیب پذیر حفظ نماید، و مورد توجه صنایع معتبر تولیدی قرار بگیرد.  شرکت ناب پلاستیک از واحدهای باسابقه و معتبر تولید و فروش آنلاین نایلون حبابدار با قیمت در کشور است، که در طول دوران فعالیت خود توانسته با عرضه انواع محصولات پلیمری باکیفیت و بادوام در زمینه بسته بندی، ایمنی و بهداشتی اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید و اعتبار خود در این بازار خدماتی پرمخاطب حمایت نماید.

نایلون حبابدار با قیمت مناسب: ناب پلاستیک

خرید نایلون حبابدار ارزان و باکیفیت

نایلون حبابدار از سری تجهیزات بسته بندی کالاست که از آن ها در برابر رطوبت، خراش و ضربه محافظت می کند، و بیشترین متقاضیان آن را صنایع تولید کننده شیشه، بلور، کریستال، لوازم دکوراتیو و لاکچری، لوازم الکترونیکی و غیره تشکیل می دهند، و به دلیل کیفیت بالا همچنان طرفداران بسیار زیادی در بازارهای داخلی و جهانی دارد. تنظیم ابعاد حباب ها و تراکم آن ها از مهمترین عوامل تأثیر گذار در قیمت، کیفیت و سطح ایمنی نایلون حبابدار است، که توسط مشتریان میزان آن ها  به صورت انتخابی در اندازه های 5، 10، 15، 20، 25 و 30 میلیمتر تعیین می شود ، و به تناوبی که ابعاد و تراکم این حباب ها افزایش پیدا نمایند، قیمت نایلون حبابدار نیز افزایش پیدا می کند. این نایلون ها را می توان به سادگی در عرض های استاندارد و به صورت کیلویی یا فله ای از فروشگاه های عرضه کننده تجهیزات بسته بندی و پلاستیکی خریداری کرده و مورد استفاده قرار داد. متقاضیان خرید  نایلون حبابدار ارزان و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی ناب پلاستیک می توانند محصولات مورد نظر خود را به صورت بی واسطه و مستقیم در ابعاد  استاندارد و سفارشی از سراسر کشور خریداری نمایند، لازم به ذکر است که قیمت خرید نایلون حبابدار در اندازه ها و ضخامت های سفارشی با توجه به نوع متریال مصرفی، کیفیت تولید و ابعاد و اندازه های خرید این محصولات پلیمری تعیین می شود، و می توان گفت کماکان از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

فروش نایلون حبابدار به صورت آنلاین

صنایع تولیدی ناب پلاستیک از معتبرترین مجموعه های فروش نایلون حبابدار به صورت آنلاین و با مناسب ترین قیمت است، این مرکز معتبر تولیدی تمامی محصولات خود را همراه با گارانتی اصل بودن کالا در اختیار متقاضیان در سراسر کشور می گذارد. این نایلون ها برای محافظت از اشیاء و محصولات حساس و شکننده مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین عمده مخاطبان نایلون حبابدار  را شرکت ها و صنایع تولیدی لوازم خانگی، قطعات الکترونیکی، شیشه و کریستال و غیره تشکیل می دهند. تعداد لایه ها، تراکم حباب ها، ابعاد و اندازه حباب ها و بسیاری موارد دیگر از سری المان هایی است که می توان به صورت سفارشی آن ها را بسته به ضریب ایمنی محصول تغییر داد، که برای این امر تنها کافی است با یک تماس با واحد بازرگانی شرکت های تولید کننده سفارشات خود را ثبت نمود و در مدت زمان تعیین شده دریافت کرد. ارسال فوری و مطمئن کالا به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن به همراه گارانتی اصالت کالا از سری خدماتی است که مراکز معتبر خرید نایلون حبابدار در اختیار مشتریان قرار می دهند.

نایلون حبابدار با قیمت مناسب: ناب پلاستیک

با مراجعه به سایت فروشگاهی ناب پلاستیک می توان ضمن مشاهده لیست قیمت نایلون حبابدار و دیگر محصولات این مجموعه نظیر نایلون شیرینگ، فیلم استرچ، نایلون عریض، نوار خطر، لیبل پشت چسب دار و غیره نسبت به ثبت سفارش و خرید آنلاین آن ها اقدام نمود.

https://naabplastic.com/

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز