خبرگزاری کار ایران

تماشای بهترین سریال‌ها در گرم‌ترین روزهای سال

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۹۷۷

در این روزهای گرم، تماشای سریال‌های جذاب از شبکه خانگی می‌تواند بخشی از مشغله ذهنی ما را کاهش دهد. سریال‌هایی که هریک ساخته کارگردان نام آشنا سینما و تلویزیون کشور هستند.

در این روزهای گرم، تماشای سریال‌های جذاب از شبکه خانگی می‌تواند بخشی از مشغله ذهنی ما را کاهش دهد. سریال‌هایی که هریک ساخته کارگردان نام آشنا سینما و تلویزیون کشور هستند.

در ادامه بهترین سریال‌هایی که این روز‌ها می‌توانید به تماشای آن بنشینید را به شما معرفی خواهیم کرد.

سریال‌هایی که قصد داریم به آن‌ بپردازیم:

سریال جیران

طعا جیران را باید مهم ترین سریال امسال دانست، حداقل تا به این جای کار. جیران در واقع جدیدترین اثر حسن فتحی است که پس از سریال شهرزاد تصمیم به ساخت آن گرفته است. البته وی فیلم مست عشق که یک کار تاریخی و درباره زندگی مولانا بود را نیز در سال گذشته در کشور ترکیه جلوی دوربین برده بود.

حال چند هفته ای می شود که پروژه جیران پس از یک پیش تولید بسیار طولانی کلید خورده است. از آن جایی که جیران نیز همانند شهرزاد یک اثر تاریخی است و نیاز به لوکیشن هایی به آن سبک و سیاق بود، طبق انتظار در شهرک غزالی فیلمبرداری می شود.

داستان و موضوع سریال جیران درباره چیست؟

جیران (با بازی پریناز ایزدیار) در واقع یکی از ندیمه های ناصرالدین شاه (با بازی بهرام رادان) می باشد. قصه در زمان پادشاهی این شاه قاجاری در حال وقوع است که او عاشق جیران می شود و...

در خلاصه داستان سریال جیران آمده است که: زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است.

سریال زخم کاری

سریال زخم کاری مجموعه‌ای نوآر و ملتهب است که داستانی پر فراز و نشیب‌ دارد؛ این مجموعه در تهران تصویربرداری شده است و اولین تجربه سریال‌سازی محمدحسین مهدویان در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود.

سریال، برگرفته از رمان «بیست زخم کاری» نوشته محمود حسینی‌زاد نویسنده و مترجم سرشناس است که بالاخره سال ۹۵ و بعد از مدت‌ها فرصت چاپ پیدا کرد و بلافاصله به اثری محبوب در بازار نشر ایران تبدیل شد.

تماشای بهترین سریال‌ها در گرم‌ترین روزهای سال

داستان، یک تراژدی مکبث‌وار کلاسیک درباره غرق شدن در دام گناه و مسیر بی‌بازگشت عقوبت است که در ایران معاصر روایت می‌شود و از این نظر بسیار یادآور اخبار و افشاگری‌های چند وقت اخیر درباره فساد سازمان‌یافته در زیر پوست کشور است؛ مفسدان قدرتمندی که زیر پوسته ریاکارانه متدین و معتقد از جرم و جنایت ابایی ندارند. شخصیت اصلی قصه مردی به نام مالکی است که در دایره قدرت و نفوذ یک فرد خطرناک با آلوده کردن دست خود به جنایت پیش می‌رود.

در این سریال جواد عزتی و رعنا آزادی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال قبله عالم

سریال قبله عالم مجموعه‌ای طنز و تاریخی است که داستان آن به دوران ناصرالدین‌شاه مربوط می‌شود. در این داستان، ناصرالدین شاه (قبله عالم) به‌دنبال اکسیر حیات است که پس از تهیه این اکسیر و نوشیدن آن توسط قبله عالم اتفاق‌های جالبی پیش می‌آید که بار طنز قصه را به دوش می‌کشد.

تماشای بهترین سریال‌ها در گرم‌ترین روزهای سال

این سریال در کاشان و در خانه زیبای طباطبایی‌ها، یکی از بناهای مربوط به نیمه‌ دوم سده ۱۳ هجری، فیلم‌برداری می‌شود.

در این سریال طنز که به اتفاقات تاریخی دوران ناصرالدین شاه می‌پردازد، تا امروز حامد کمیلی در نقش ناصرالدین‌شاه، شقایق دهقان در نقش مهد علیا، هادی کاظمی در نقش ظل الدوله و سوگل خلیق در نقش انیس الدوله جلوی دوربین رفته‌اند.

در این سریال بازیگرانی همچون حامد کمیلی، شقایق دهقان، هادی کاظمی، سوگل خلیق به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال دراکولا

درباره سریال دراکولا

دراکولا سریالی کمدی با هنرنمایی مهران مدیری، ویشکا آسایش، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، اندیشه فولادوند، گلاره عباسی، بهنام تشکر و نیما شعبان نژاد و نویسندگی امیر برادران و کارگردانی و تهیه کنندگی مهران مدیری محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است.

تماشای بهترین سریال‌ها در گرم‌ترین روزهای سال

سریال دراکولا فصل دوم سریال محبوب هیولا به حساب می‌آید و در آن ماجراهای جذاب و تازه‌ای با حضور شخصیت‌های جدید به تصویر کشیده می‌شوند. هیولا که در زمان پخش عنوان پربیننده‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی را بدست آورد، توانست با رویکردی طنزآمیز، مشکلات ناشی از اختلاس و مفاسد اقتصادی را به نمایش بگذارد. این سریال همچنین در بیستمین دوره جشن حافظ جوایزی چون بهترین سریال، کارگردانی و فیلمنامه را کسب کرد و به یکی از موفق‌ترین محصولات نماوا تبدیل شد.

مهران مدیری در سریال دراکولا بار دیگر علاوه بر حضور در برابر دوربین، کارگردانی این مجموعه را نیز برعهده داشته است. سریال دراکولا توسط امیر برادران نوشته شده و پیمان قاسم خانی نیز به عنوان سرپرست نویسنده‌ها در این مجموعه حضور دارد.

در مجموعه دراکولا در کنار مهران مدیری که بار دیگر نقش کامران کامروا را بازی می‌کند، بازیگرانی چون ویشکا آسایش، محمد بحرانی و نیما شعبان نژاد نیز حضور دارند. سریال دراکولا در نوروز ۱۴۰۰ از نماوا پخش خواهد شد.

درحال حاضر 11 قسمت از این سریال پخش شده است.

تماشای این سریال‌ها می‌تواند تحمل گرم‌ترین روزهای سال را برای شما ساده‌تر کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز