خبرگزاری کار ایران

هزینه سئو وب سایت چگونه مشخص می شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۳۶۰

هزینه سئو وب سایت

چقدر درباره ی سئو میدانید؟ سئو سایت چه مزایایی برای کسب و کار شما دارد؟ آیا هزینه سئو وب سایت صرفه اقتصادی دارد؟ با این مقاله همراه شوید تا به سوالات شما پاسخ داده شود.

هزینه سئو وب سایت یا سرمایه گذاری؟

قبل از این که بخواهیم وارد بحث های تخصصی سئو و بهینه سازی بشویم بهتر است بیشتر درباره ی جنبه های اقتصادی سئو و مزایای آن برای کسب و کار ها صحبت کنیم.

اولین سوال یا مهم ترین سوالی که باید پاسخ داده شود همین سوال هزینه بودن یا سرمایه گذاری بودن است.

اجازه بدید با یک مثال جواب این سوال را بدهم، فرض کنید شما قصد سرمایه گذاری دارید، چیکار می کنید، یکی از کار هایی که مردم برای سرمایه گذاری می کنند خرید طلاست. وقتی مردم طلا میخرند می دانند که قرار نیست در چند ماه اول سود زیادی کنند(البته در شرایط عادی بازار) اما بعد از گذشت مدتی ارزش سرمایه ای که خرج کردند چند برابر به آن ها برمیگردد. هزینه سئو وب سایت هم مثل یک سرمایه گذاری پر سود است چون پولی که برای این کار خرج میکنید قرار است چند برابر به شما برگردد اما چطور؟

مزایای سئو وب سایت

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که دنبال چیزی داخل اینترنت بگردید؟ وارد کدوم سایت می شوید؟ خب امروزه تقریبا جواب هر تقاضا و سوالی در اینترنت پیدا می شود و مردم نیز برای هر سوال و خواسته ی خود به گوگل مراجعه میکنند. اما اکثر کاربران وارد لینک های صفحه ی اول گوگل می شوند. در واقع قصد دارم که این نکته رو به شما بگویم که اینترنت کاربران بسیار زیادی دارد و بازار اینترنتی خوبی تشکیل شده است اما این کاربران اکثرا وارد سایت های صفحه ی اول گوگل میشوند، برای اینکه رتبه شما هم در صفحه ی اول گوگل قرار بگیرد نیاز به سئو دارید.

خب همانطور که هر کسی که از محصول یا خدماتی خوشش می آید دوست دارد قیمت آن را نیز بداند ما هم به شما پیشنهاد می کنیم به سایت نبض مارکتینگ برای  قیمت سئو مراجعه کنید.

نحوه قیمت گذاری سئو وب سایت

هزینه سئو وب سایت چیزی نیست که دارای قیمت قطعی باشد و مانند همه خدمات دیگر باید مقصد و وضع موجود سنجیده شود و براساس آن قیمت سئو اعلام گردد. اما معیار هایی که با آن سایت ها سنجیده می شوند و هزینه سئو وب سایت ارزش گذاری می شود را می توان فهمید.

درجه سختی کلیدواژه

ار معیار هایی که با آن تعرفه سئو را محاسبه می کنند درجه سختی کلیدواژه است. درجه سختی کلیدواژه خود با سه معیار طول کلیدواژه، میزان رقابت و میزان جستجو اندازه گیری می شود.

"مطالب کامل تر درباره معیارهای درجه سختی کلیدواژه را می توانید در سایت بهترین شرکت سئو در تهران یعنی نبض مارکتینگ مشاهده کنید"

اما به طور کلی و خلاصه هرچه کلیدواژه های شما پر رقابت تر و کوتاه تر باشند کلیدواژه های سخت تری به حساب می آیند و بالطبع قیمت سئو نیز افزایش خواهد یافت.

هزینه سئو وب سایت بر حسب جایگاه

از دیگر معیار هایی که کارشناسان سئو برای اعلام قیمت سایت را آنالیز می کنند، جایگاه سایت است.

یعنی این که سایت شما در حال حاضر چه وضعیتی دارد، آیا شامل جرائم گوگل شده است؟ آیا لینک های مخرب دارد یا خیر؟ سئو روی آن انجام شده یا سایت از صفر قرار است شروع به کار کند؟ اگر مدتی کار سئو روی سایت انجام شده چه مقدار زمانی رها شده؟

جواب همه ی این سوالات باید به درستی آنالیز شود تا به درستی استراتژی و مقدار هزینه سئو وب سایت تقدیم کارفرمایان گرامی گردد.

زمان درخواستی افزایش رتبه

این معیار خیلی بستگی به معیار قبلی دارد که با توجه به آن باید دید که زمان درخواستی آیا می شود یا خیر و کمترین زمان چه مدت است و یا زمان عادی چقدر است و هر کدام چه هزینه ای دارد.

معمولا سئو کاران کلاه سفید برای رتبه گرفتن یک کلیدواژه زمان پایه را از شش ماه اعلام میکنند و باز به آنالیز معیار قبلی بستگی دارد.

تاثیر رتبه فعلی کلیدواژه

این معیار نیز به معیار هزینه سئو وب سایت بر حسب جایگاه مربوط است به طوری که از چیز هایی که کارشناسان آنالیز می کنند رتبه فعلی سایت شما در کلیدواژه های درخواستی شماست که اگر داخل نتایج نباشد یک قیمت است و اگر رتبه خوبی داشته باشد و بخواهید به لینک یک برسید یک قیمت متفاوت دیگر است.

برای بحث قیمت گذاری کمی گیج شدید؟

شما نیاز نیست که برای این مسائل نگرانی داشته باشید چون کارشناسان سئو و بهینه سازی و مشاوران دیجیتال مارکتینگ شرکت نبض مارکتینگ به خوبی شمارا راهنمایی می کنند و تمامی سوالات شما را به صورت حضوری و تلفنی پاسخگو هستند. شما می توانید تمامی امور طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی و شبکات اجتماعی خود را، صفر تا صد به این شرکت بسپارید و تا نتیجه گیری و رشد کسب و کار شما همراه شما خواهد بود.

نیاز به اطلاعات بیشتر در سئو دارید؟

شما می توانید با مراجعه به وبسایت نبض مارکتینگ، پاسخ تمامی سوالات خود مربوط به این زمینه را بیابید.

سخن پایانی

امیدواریم که این مطالب برای شما مفید بوده باشد و شما را در راستای تحقق رویای گسترش کسب و کار کمک کرده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز