خبرگزاری کار ایران

قیمت سئو چگونه محاسبه می شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۳۷۸

روش های مختلفی برای محاسبه قیمت سئو وجود دارد. برای اطلاع از قیمت سئو در پونه مدیا، می توانید پکیج های سئو سایت را بررسی کنید و یا با مشاوران پونه مدیا تماس حاصل فرمایید.

قیمت سئو سایت به موارد مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بررسی دقیق تر این المان ها می پردازیم:

نحوه محاسبه قیمت سئو سایت

برای محاسبه قیمت سئو یک فرمول ریاضی وجود ندارد. هنگامی که یک شرکت می خواهد هزینه سئو سایت را برای شما محاسبه کند، باید موارد مختلفی را بررسی کرده و سپس قیمت سئو را به شما اعلام کند. از جمله مواردی که باید برای محاسبه قیمت بررسی شود می توان به: بررسی وضعیت فعلی سایت شما، رقابت در زمینه فعالیت، زمان انجام پروژه، رقابت در کلمات کلیدی مورد نظر شما و ... اشاره کرد.

محاسبه قیمت سئو، مانند قیمت یک خانه است. این خانه با توجه به متراژ، خیابانی که در آن واقع شده، دکوراسیونی که دارد و ... برای شما هزینه های مختلفی را شامل می شود. سئو هیچ دو سایتی مشابه یکدیگر نیست. از آنجایی که هر سایت با دیگری متفاوت است، نمی توان با یک فرمول سئو، همه صاحبان کسب و کار را راضی نگه داشت. از آنجایی که این فرمول سئو برای هر سایتی متفاوت است، هزینه سئو سایت نیز متغیر خواهد بود.

محاسبه قیمت سئو داخلی

 سئو داخلی یعنی هر کاری که درون سایت انجام می دهیم. این بخش از سئو به طور کامل تحت کنترل خودتان است. از جمله مواردی که در هنگام سئو داخلی سایت انجام می شود: بهینه سازی URLها، تولید محتوای با کیفیت و بهینه سازی محتواهای تولید شده از قبل، لینک سازی داخلی و مشخص کردن معماری سایت، بهینه سازی توضیحات متا، بهینه سازی تصاویر و ...

با توجه به قراردادی که شما با شرکت ارائه خدمات سئو منعقد می کنید هر کدام از این موارد می توانند به طور جداگانه محاسبه شوند.  

قیمت  سئو چگونه محاسبه می شود؟

محاسبه قیمت سئو خارجی

سئو خارجی تمام کارهایی است که برای بهبود رتبه سایت، در خارج سایت انجام می شود. شما روی این قسمت از سئو کنترل زیادی ندارید. این بخش از سئو سایت با هدف افزایش بازدید کنندگان، بالا بردن نرخ تبدیل بازدید کنندگان، افزایش زمان ماندگاری کاربر در سایت و .... انجام می شود. سئو خارجی با تلاش برای دریافت لینک های خارجی با استفاده از تکنیک هایی مانند پست مهمان، رپرتاژ آگهی و ... انجام می شود. اعلام قیمت سئو خارجی، بدون بررسی سایت شما از نظر دستورالعمل های گوگل، کاری غیر اخلاقی است. اگر شرکت یا فردی در ابتدای کار به شما یک رقم برای انجام مراحل سئو اعلام کرد، بهتر است در خصوص اعتبار آنها بیشتر تحقیق انجام بدهید.

قیمت  سئو چگونه محاسبه می شود؟

محاسبه قیمت سئو ساعتی سایت به چه صورت است؟   

بعضی از سایت ها و شرکت ها هزینه سئو را به صورت ساعتی با شما حساب می کنند. این روش بیشتر برای مواردی به صرفه است که شما قصد دریافت مشاوره در زمینه سئو را داشته باشید، چرا که هزینه سئو ساعتی سایت مبلغ نسبتا زیادی است و اگر سایت شما زیاد کار داشته باشد، خرید بسته های سئو سایت به نفع شما تمام خواهد شد. هزینه سئو ساعتی با توجه به خدماتی که شما دریافت می کنید، متغیر خواهد بود. سئو ساعتی بیشتر مورد پسند فریلنسرهای سئو است.

یکی از موقعیت هایی که می توانید از سئو ساعتی به جای قرارداد طولانی مدت سئو استفاده کنید، زمانی است که شما قصد دارید خودتان سئو را انجام دهید و فقط در انجام بعضی از کارها نیاز به مشاوره و راهنمایی خواهید داشت.

 تعرفه سئو ماهانه سایت چقدر است؟

بیشتر شرکت های دیجیتال مارکتینگ قراردادهای خود را به این صورت عقد می کنند. قراردادهای سئو سایت می تواند از یک ماه تا چند سال با موافقت دو طرف تنظیم شود. مبلغی که در قرارداد اعلام می شود پس از آنالیز سایت شما مشخص خواهد شد. هنگام عقد قرارداد سئو با یک شرکت یا فریلنسر سئو حتما نمونه کارهای سئو آن ها را بررسی کنید و اینگونه از تخصص تیم مذکور اطمینان حاصل فرمایید.

یکی از نکات مثبتی که تیم سئو پونه مدیا را از دیگر سئوکاران مجزا می کند، کار گروهی است. در پونه مدیا هر قسمت از سئو سایت شما به متخصص و کارشناس باتجربه آن قسمت واگذار می شود. برای مثال: تولید محتوا که یکی از مهم ترین قسمت های سئو سایت شما است ابتدا به تیم سئو داخلی واگذار می شود و مدیر این تیم، بهترین عناوین برای سایت شما را استخراج کرده و سپس این عناوین را برای نوشته شدن به نویسندگان محتوای شرکت، ارسال می کند. از آنجایی که در پونه مدیا هر فرد وظیفه خاصی بر عهده دارد، کارها سریع تر پیش می رود و خطای کمتری رخ خواهد داد.

قیمت سئو با توجه به سیستم مدیریت محتوا

سیستم های مدیریت محتوا، مراحل سئو سایت را آسان تر می کنند. دو مورد از سیستم های مدیریت محتوای پر طرفدار، جوملا و وردپرس است. قیمت سئو سایت فروشگاهی وردپرسی و جوملایی تفاوت چندانی نخواهد داشت و قیمت با توجه به مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد به شما اعلام می شود. تیم سئو پونه مدیا با توجه به دانش کامل از هر دو سیستم مدیریت محتوایی، قادر است سئو سایت های وردپرسی و جوملایی شما را به بهترین نحو انجام دهد. 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز