خبرگزاری کار ایران

تجربه دوباره جوانی با کلینیک زیبایی دکتر زمانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۱۹۳

اگر لب‌های نازک و کوچکی دارید یا اینکه صورتتان از چین و چروک پر شده است و به همین دلیل هم دیگر احساس زیبایی نمی‌کنید، دیگر نیاز نیست نگران باشید؛ تنها کافیست که به کلینیک زیبایی دکتر زمانی به عنوان یکی از بهترین کلینیک‌های زیبایی در تهران مراجعه کنید. کلینیک دکتر زمانی با تزریق ژل، بوتاکس، هایفوتراپی و سایر خدمات زیبایی تمامی مشکلاتی که در صورت شما وجود دارد از کوچک بودن لب‌ها گرفته تا چین و چروک‌های متعدد را برطرف کرده و دوباره جوانی و زیبایی را به صورت شما باز می‌گرداند.

بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران

تزریق ژل از حساس‌ترین روش های زیبایی می‌باشد به همین علت انتخاب یک کلینیک خوب با تیم حرفه ای مهم ترین گزینه تکمیل این مرحله از زیبایی خواهد بود. کلینیک های معتبر دارای تاییدیه وزارت بهداشت هستند و هر شخصی در زمینه خاص خود دارای مهارت و تخصص است. ماندگاری ژل لب دغدغه همه متقاضیان زیبایی است که باید بگوییم عوامل مختلفی چون نوع ژل مصرفی، تخصص پزشک، مارک ژل و همچنین میزان حجم دهی ژل در ماندگاری آن موثر است.

در کلینیک زیبایی زمانی جهت تزریق ژل از برندهای معتبر دنیا استفاده می شود و کیفیت کار بسیار تضمین شده خواهد بود، این کلینیک زیبایی با داشتن بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران توانسته است نظر مراجعین خود را با رضایت تمام جلب نماید. ژل ها بر پایه هیالورونیک اسید از نظر قوام و غلظت با یکدیگر متفاوت اند و ژل های مختلف با توجه به ترکیباتی که دارند فرم مختلفی را به لب ها می‌دهند بنابراین باید طوری انتخاب شود که مطابق با فرم لب ها انجام شود. عواملی چون شکل فعلی لب ها، سن مراجعه کننده جهت تزریق ژل لب، هدف از تزریق ژل همچنین فرم هندسی و انحنای لب ها در انتخاب مارک ژل تاثیر گذارند.

بهترین دکتر بوتاکس در تهران

تجربه دوباره جوانی با کلینیک زیبایی دکتر زمانی

با افزایش سن بافت پوست حالت اولیه خود را به تدریج از دست می‌دهد و عضله ها به شکل افتاده ظاهر می‌شوند. برای رفع این مشکل بوتاکس بهترین راهکار است که روشی غیر تهاجمی با عوارض بسیار کم است. بوتاکس ترکیب سم بوتولینوم است که با توقف حرکات عضلات موجب کاهش چین و چروک می‌شود. این روش کم تهاجم و موقت می‌باشد و با توجه به ناحیه ای که تزریق انجام می گیرد زمان تمدید آن به شما اعلام خواهد شد. کلینیک زیبایی زمان با داشتن بهترین دکتر بوتاکس در تهران ابتدای امر با دید هنری و پزشکی نواحی که لازم است را شناسایی نموده و مطابق با نیاز همان قسمت میزان دز مصرفی بوتاکس را تعیین خواهد نمود. تیم حرفه ای زمانی تزریق بوتاکس را در تمامی نواحی از جمله زیر بغل، کف دست، کف پا و درمان میگرن به صورت کاملا  تخصصی انجام می‌دهد.

بهترین مرکز هایفوتراپی تهران

هایفوتراپی یکی از مدرن ترین و کم تهاجمی ترین روش‌های جوانسازی پوست است که موجب شادابی پوست خواهد شد. با گذر زمان و روند افزایشی سن، پوست تحت تاثیرعوامل مختلفی چون اشعه آفتاب، تغذیه نامناسب و تغییرات هورمونی قرار می‌گیرد بنابراین استفاده از هایفوتراپی بهترین عامل برگرداندن پوست به حالت اولیه است. هایفو با امواج اولتراسوند به صورت یک ذره بین عمل می‌کند که با امواج فروصوت به طور مستقیم در زیر پوست با تولید انرژی و گرما شروع به کلاژن سازی و بهبود پوست می‌کند. کلینیک زیبایی زمانی با تیم حرفه ای مجرب توانسته است جزو یکی از بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران شناخته شود، زیرا هم دستگاه هایفو در این مرکز مجهز شده به روزترین متد جوانسازی دنیا است هم پزشک متخصص زیبایی در این تیم از تجربه بسیار بالایی برخوردار است، البته لازم به ذکر است که تمام این عناوین تخصص یافته به کلینیک زیبایی زمانی با توجه به رضایت مراجعین و تاییدیه مراکز بهداشت و زیبایی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز