خبرگزاری کار ایران

کاشت ابرو طبیعی چیست و چگونه انجام می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۱۸۸

من مدل ابرو یکی از سلبریتی ها رو خیلی دوست داشتم و یه نمونه عکس از ایشون به دکتر نشون دادم و گفتم که دوست دارم شبیه به این مدل در بیاد .خیلی خوبه که مدلی که مدنظرتون هست رو به دکتر نشون بدید که بدونن شما دقیقا از چه مدلی خوشتون میاد . ولی حتما این رو هم در نظر بگیرید که فرم صورت هر شخص متفاوت هست و بعضی مدل ابرو ها درسته که زیبا هستن ولی با هر فرم صورتی سازگار نیست .

آیا عمل کاشت ابرو طبیعی درد دارد ؟ کسانی که تتو ابرو دارند باید بعد از پاک کردن تتو اقدام به کاشت ابرو طبیعی کنند ؟معرفی انواع روش کاشت ابرو .کدام روش کاشت ابرو بهتر هست و مو روی ابرو قشنگ تر دیده می شود ؟ آیا میتوان بعد از کاشت ابرو، ابرو یا موی خود را رنگ کنیم ؟ آیا میتوان ابرو را کوتاه کرد و یا از موچین استفاده نمود؟ نکاتی که بعد از کاشت ابرو طبیعی باید انجام داد.

چه افرادی کاندید کاشت ابروی طبیعی هستند ؟ آیا بعد از کاشت ،ابرو ریزش می کند ؟ رویش مجدد آن به چه صورت است؟ بعد از چند سال امکانش هست که ابروها ریزش داشته باشن و دیگه هیچ وقت رشد نکنن؟ آیا از بانک موی شخص دیگری میتوان برای پیوند ابرو استفاده کرد؟ کاشت ابرو چقدر زمان می برد؟ قیمت کاشت ابرو طبیعی به چه صورت است ؟

مقالات پربازدید: ( تزریق ژل لب | قیمت و معرفی انواع ژل ) و ( آیا لیزر موهای زائد تاثیری دارد؟ لیزر الکساندرایت )

امروزه افراد زیادی از جمله بازیگرها ، مدل ها و افراد مشهور برای زیبا تر شدن چهرشون از کاشت ابرو طبیعی استفاده میکنن. ابرو های نازک سن را بالا نشان میدهند و دیگر جذابیتی ندارند. و امروزه داشتن ابرو های پرپشت طبیعی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته .تتو ،فیبروز یا هاشور ابرو روش های مصنوعی هستن که چهره فرد را مصنوعی نشان میدهند و با دیدن ابرو متوجه مصنوعی بودن آن خواهید شد و کاملا آشکار است. و از همه مهم تر اینکه نمیتوان آن را پاک کرد و مدل ابرو را تغییر داد . در صورتی که پاک کردن آن هم عوارض دارد و در صورت پاک کردن هم جای آن میماند و هیچ وقت ابرو به حالت اولیه خود برنمیگردد.

تجربه ی من از کاشت ابرو طبیعی در کلینیک دکتر پاکدل:

قبل از اینکه بخوام عمل کاشت ابرو طبیعی رو انجام بدم خیلی ترس داشتم از اینکه آیا اینکار درد داره و در ابتدا از دکتر این سوال رو پرسیدم:

آیا عمل کاشت ابرو طبیعی درد دارد ؟

دکتر در پاسخ گفتند که به هیچ عنوان زیرا از بی حسی موضعی استفاده میکنن و در طول عمل کاشت ابرو طبیعی درد احساس نمیشود.

کاشت ابرو طبیعی چیست و چگونه انجام می‌شود؟

 به دلیل داشتن تتو نمیدونستم که آیا باید برم پاکش کنم و بعد اقدام به کاشت ابرو طبیعی کنم یا نه نباید اینکار رو انجام بدم ،به همین خاطر ترجیح دادم که با خود دکتر در ابتدا مشورت کنم .به همین خاطر این سوال رو با دکتر مطرح کردم:

کسانی که تتو ابرو دارند باید بعد از پاک کردن تتو اقدام به کاشت ابرو طبیعی کنند ؟

دکتر در پاسخ گفتند ، نباید اقدام به پاک کردن یا دستکاری تتو خود کنید زیرا همان تتو به اندازه کافی به ابروی شما آسیب رسانده و در صورت پاک کردن آن این آسیب را دو برابر میکنید . کسانی که بر روی ابروی خود تتو یا فیبروز یا هاشور و یا حتی اقدام به پاک کردن تتو خود کرده می بایست بعد از 8 ماه جهت کاشت ابرو طبیعی مراجعه کنند تا پوست در این بازه زمانی بازسازی شود .

نکاتی که قبل از عمل کاشت ابرو باید انجام داد :

1- 10 روز قبل از انجام عمل کاشت ابرو نباید از سیگار،قلیون ،الکل و مشروب استفاده کرد .زیرا خون رسانی و اکسیژن کم می شود .

2- هر کار زیبایی که روی صورت خود انجام دادید می بایست یک ماه از آن گذشته باشد و بعد اقدام به عمل کاشت ابرو طبیعی کنید و اگر عمل بینی انجام دادید می بایست بعد از 5 ماه اقدام به عمل کاشت ابرو کنید زیرا به دلیل داشتن ورم صورت امکان هست که ابرو ها قرینه نشوند .

 

کاشت ابرو طبیعی چیست و چگونه انجام می‌شود؟

توی اینترنت که سرچ کردم روش های زیادی برای کاشت ابرو وجود داشت و نمیدونستم که کدوم روش بهتر هست و ابرو ها طبیعی تر و زیباتر دیده میشه به همین خاطر این سوال رو از دکتر پرسیدم :

انواع روش کاشت ابرو چیا هستن ؟ کدام روش کاشت ابرو بهتر هست و مو روی ابرو قشنگ تر دیده میشه ؟

 روش های کاشت ابرو در دنیا متفاوت هست ولی در ایران بیشتر از دو روش اول استفاده میشه :

1- روش fit : در این روش دونه دونه موهای پشت سر با پانج برداشت میشه و در جایی دپو میشه و دونه دونه موها کاشت میشه

2- روش fut : که آن را جراحی یا نواری هم نامگذاری کردند ، نواری از پشت سر یا موهای پشت گوش برداشت میشه و این نوار رو به دونه های تکی تکی فولیکول و مو تقسیم می کنیم و در واقع زیر میکروسکوپ به تار مو تبدیل می شود و ما براتون با توجه به زاویه خواب ابرو طراحی میکنیم .

3- روش sut : در این روش از پانج اتوماتیک برای برداشت گرافت ها از پشت سر استفاده می گردد که این امر آسیب کمتری به فولیکول مو وارد می شود و سرعت کار بیشتر است و ادامه مراحل کاشت مو به صورت fit انجام می شود.

در مورد اینکه کدوم روش بهتر است ما همیشه روش fut رو پیشنهاد میکنیم زیرا در این روش جداسازی داریم ،فولیکول های تکی رو کاملا جدا می کنیم ،جوونه های تکی رو کاملا جدا میکنیم و بعد کاشت رو در منطقه ی ابرویی که طراحی شده انجام میدیم.

من مدل ابرو یکی از سلبریتی ها رو خیلی دوست داشتم و یه نمونه عکس از ایشون به دکتر نشون دادم و گفتم که دوست دارم شبیه به این مدل در بیاد .خیلی خوبه که مدلی که مدنظرتون هست رو به دکتر نشون بدید که بدونن شما دقیقا از چه مدلی خوشتون میاد . ولی حتما این رو هم در نظر بگیرید که فرم صورت هر شخص متفاوت هست و بعضی مدل ابرو ها درسته که زیبا هستن ولی با هر فرم صورتی سازگار نیست . مثلا همین مدل ابرویی که من انتخاب کردم زیاد مناسب چهره من نبود چون من فرم صورتم گرد بود و اون مدل ابرو مناسب فرم چهره بیضی شکل بود ولی به خاطره اصرار خودم دکتر همون مدل ابرو رو انجام دادن ولی بعدش تزریق ژل چونه رو هم انجام دادم که فرم صورتم به بیضی نزدیک بشه به خاطره همین خیلی خوب شد و واقعا راضی بودم ،دقیقا همونی شد که میخواستم.

خب موی من مشکی بود و به همین خاطر ابروی منم چون از موی سر خودم بود مشکی شد . دوست داشتم که رنگش کنم ،ولی نمیدونستم که میتونم اینکار رو انجام بدم یا نه ،به همین خاطر این سوال رو با دکتر مطرح کردم:

آیا میتوان بعد از کاشت ابرو، ابرو یا موی خود را رنگ کنیم ؟

دکتر در پاسخ گفتن : بعد از 3 ماه یا 6 ماه (که ترجیحا 6 ماه بهتر است) می توانید اقدام به رنگ کردن ابرو کنید .مو های سر رو هم بعد از 2 ماه میتونید رنگ کنید، زیرا به دلیل بخیه ای که در پشت سر انجام شده ،برای کاشت ابرو می بایست حتما 2 ماه بگذره تا بشه مو رو رنگ کرد . زودتر از 2 ماه نباید اقدام به رنگ کردن مو کنید زیرا جراحی که پشت سر انجام شده یکسال زمان میبره تا بشه اندازه خط کف دست و هیچ ردی هم ازش نمیمونه ولی اگر بخوایید تحریکش کنید جای زخم میمونه ،کشش ایجاد میشه و ریزش میکنه.

آیا میتوان ابرو را کوتاه کرد و یا از موچین استفاده نمود؟

به هیچ عنوان نمی شود از موچین استفاده نمود و فقط باید با قیچی کوتاه کرد.

نکاتی که بعد از کاشت ابرو طبیعی باید انجام داد:

1- 14 روز بعد از عمل کاشت ابرو به هیچ عنوان از سیگار،قلیون ،الکل و مشروب نباید استفاده کرد چون خون سازی و اکسیژن کم کیشه و دیرتر بهبود پیدا میکنه .

2- تا یک ماه نباید ورزش انجام داد مخصوصا شنا .

3- دارویی که توسط دکتر تجویز می شود می بایست به موقع مصرف شود .

4- بعد از 48 ساعت می توانید اقدام به شستشو ابرو خود کنید، هنگام شستشو به ابروهای خود دست نزنید

5- بعد از کاشت ابرو تا مدتی خیلی مواظب باشید که ضربه ای به ابروی شما وارد نشود.

6- بعد از کاشت ابرو سر به سمت پایین خم نشود

7- هنگام خواب به کمک بالشت سر خود را بالاتر از بدنتان نگه دارید

8- بعد از کاشت ابرو در معرض مستقیم تابش خورشید قرار نگیرید

چه افرادی کاندید کاشت ابروی طبیعی هستند ؟

1- افرادی که ابروهاشون رو زیاد گرفتند و دستکاری کردن

2- افرادی که تتو انجام دادن

3- افرادی که به دلیل تصادف یا هر اتفاقی دیگری جای زخم یا گوشت اضافه در ابروی آنها به وجود آمده ولی می بایست مدت زمانی بگذره که اون حالت التهاب از بین رفته باشد و بعد اقدام به کاشت ابرو کنید.

4- افرادی که به دلیل جلسات شیمی درمانی ابروی خود را از دست داده اند . که البته این افراد باید دوره ی شیمی درمانیشون به پایان رسیده باشه و اگر پزشکشون اجازه دادند اقدام به انجام اینکار کنند ،زیرا باید در سر مویی وجود داشته باشد تا بتوان برداشت کرد و در ابرو کاشت انجام داد.  ادامه مقاله در سایت کلینیک دکتر پاکدل 

Source link : سایت کلینیک دکتر پاکدل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز