خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت 11 گیسو : قسمت یازدهم سریال گیسو ۱۱ "نیم بهاء"

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۶۳۵

دانلود قسمت 11 گیسو کامل و قانونی، دانلود قسمت یازدهم گیسو، برای دانلود سریال گیسو قسمت ۱۱ یازدهم به ادامه مطلب مراجعه کنید و آن را به صورت قانونی با لینک مستقیم و پیش نمایش رایگان و کیفیت عالی دانلود و تماشا کنید.

سریال گیسو (عاشقانه 2) که در ادامه فصل اول سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری است. این سریال به صورت هفتگی (چهارشنبه‌ها) از سایت راشدون می‌شود. و با استقبال خوبی مواجهه شده است که در ادامه می توانید قسمت 11 سریال گیسو را دریافت کنید.

جهت دانلود سریال گیسو قسمت ۱۱ به لینک زیر مراجعه کنید:

◉  دانلود قسمت 11 سریال گیسو

◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉

داستان قسمت ۱۱ سریال گیسو

رضا (حسین یاری) در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل (محمدرضا گلزار) و پیمان (هومن سیدی) نیاز دارد. اما نقشه آن‌ها آن‌طور که باید پیش نمی‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند و …

بازیگران سریال گیسو قسمت 11

محمدرضا گلزار (سهیل بقایی)، هومن سیدی (پیمان رستاگ)، ساره بیات (پگاه دادگر)، هانیه توسلی (کتایون)، مسعود رایگان (یونس شکیبا)، شمسی فضل اللهی (مهین کیانی)، علیرضا زمانی نسب (محسن شکیبا)، سید جمشید حسینی، جولیا پانلی، آزاده ریاضی (مونا)، سانیا سالاری، بهاره رهنما و حسین یاری (رضا شکیبا)

دانلود قسمت 11 گیسو : قسمت یازدهم سریال گیسو ۱۱ "نیم بهاء"

برای دانلود دیگر سریال های نمایش خانگی به لینک زیر مراجعه فرمایید.

دانلود قانونی سریال های ایرانی

امیدوارم از دیدن این سریال های جذاب و قسمت 11 گیسو رضایت داشته باشید.

دانلود قسمت 11 گیسو : قسمت یازدهم سریال گیسو ۱۱ "نیم بهاء"

فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی بعد از ۵ هفته اکران آنلاین وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

فیلم سینمایی «شنای پروانه» نخستین ساخته سینمایی محمد کارت پس از ۵ هفته به اکران آنلاین خود پایان داد و از پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

«شنای پروانه» که عنوان بهترین فیلم جشنواره سی و هشتم فیلم فجر از نگاه تماشاگران را با خود به همراه دارد، توانست در جذب مخاطب در اکران آنلاین پیشتاز آثار سینمایی باشد. برای این فیلم بعد از گذشت ۵ هفته ۱۸۸ هزار و ۹۸۰ بلیت فروخته شد. بر همین اساس میزان فروش این فیلم در پایان اکران آنلاین به رقم پنج میلیارد و ۶۶۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

با توجه به پایان اکران آنلاین، این فیلم سینمایی قرار است از صبح روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه همزمان با تعطیلات عید سعید فطر در شبکه نمایش خانگی در دسترس عموم قرار گیرد.

برای دانلود فیلم شنای پروانه روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود فیلم شنای پروانه

بازیگرانی چون جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی، علی شادمان، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، ایمان صفا، ناهید مسلمی، نادر شهسواری، بهروز پناهنده، روح الله مهرابی، محمد مطهری پور، نیلوفر شهفری، علیرضا داودنژاد، پانته آ بهرام و آبان عسکری در «شنای پروانه» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سرمایه‌گذاری این فیلم را محمدصادق رنجکشان بر عهده داشته و سید مازیار هاشمی مجری طرح این فیلم سینمایی است.

محمد کارت، حسین دوماری و پدرام پورامیری فیلمنامه «شنای پروانه» را به نگارش درآورده‌اند.

دانلود سریال گیسو قسمت 11

دانلود قسمت 11 گیسو : قسمت یازدهم سریال گیسو ۱۱ "نیم بهاء"

سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. این سریال که با شروعی آتشین موفق شد امیدوارکننده‌ترین سریال حال حاضر سرویس‌های استریم ایرانی باشد. اما شروع دلچسب تنها دستاورد سریال جدید شهرام شاه‌حسینی نیست و روایت تقریبا درست در کنار شخصیت‌پردازی به‌جا به سریال میخواهم زنده بمانم کمک می‌کند تا در نقطه اوج قرار بگیرد. که در ادامه می توانید قسمت 12 میخواهم زنده بمانم را دریافت کنید.

برای دانلود قسمت 12 میخواهم زنده بمانم به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود قسمت 12 سریال میخواهم زنده بمانم

دانلود قسمت 11 گیسو

دانلود قسمت 11 گیسو : قسمت یازدهم سریال گیسو ۱۱ "نیم بهاء"

سریال ملکه گدایان قسمت 19 به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. و داستان بسیار جذابی داره و تا اینجا مورد استقبال مخاطبین نیز قرار گرفته است که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 18 ملکه گدایان بپردازید.

برای دانلود قسمت 19 ملکه گدایان به لینک زیر مراجعه کنید:

◉  دانلود قسمت 19 سریال ملکه گدایان

دانلود قسمت 11 سریال گیسو

دانلود قسمت 11 گیسو : قسمت یازدهم سریال گیسو ۱۱ "نیم بهاء"

دراکولا قسمت 7 یا «هیولا 2»، فصل دوم سریال جذاب، پربیننده و پرطرفدار سریال «هیولا» است که «امیر برادران» نویسندگی و «مهران مدیری» کارگردانی و تهیه کنندگی آن را برعهده داشته اند.

دراکولا که یکی از سریال های ویژه نوروز 1400 است. که در ادامه می توانید قسمت هفتم 7 سریال دراکولا را دریافت کنید.

برای دانلود قسمت هفتم سریال دراکولا ( دانلود قسمت 7 دراکولا ) به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود قسمت 7 سریال دراکولا

امیدوارم از دانلود قسمت یازدهم سریال گیسو رضایت داشته باشید برای دیدن دیگر سریال های در حال پخش از شبکه نمایش خانگی به سایت راشدون مراجعه کنید.

منبع: مجاز دانلود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز