خبرگزاری کار ایران

« دیجی کیا »؛ انقلابی برای کسب و کارهای خرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۷۸۹

با «دیجی کیا» می توانید در دوران کرونا کسب و کارتان را حرفه ای مدیریت کنید.

به گزارش ایلنا،در حالی که کرونا از سال 2020 جهان را در همه بخش ها متحول کرد، همه صاحبان کسب و کار تحت تاثیر کووید 19 تحت تاثیر شوک ناشی از آن در شرایط خاصی قرار گرفتند. 

در حالی که هنوز جهان با کرونا دست و پنجه نمر می کند، پذیرش این شرایط  و تلاش برای مدیریت آن و البته کاهش آسیب های ناشی از این ویروس در نتیجه یک آموزش و برنامه ریزی درست قابل انجام است.

«دیجی کیا» در سال 2021 راه خود را در فضای آنلاین گشود تا بتواند کسب و کارهای خرد را از طریق ایجاد سیستم های مدیریت کیفیت ایزو 9001 ، به همراه بازاریابی در فضای مجازی و بازارهای جهانی یاری کند.

گفتنی است، کسبه و تجار محترم مشکل کسب و کار خود را با «دیجی کیا» از طریق ایجاد سیستم های مدیریت کیفیت ایزو 9001 ، به همراه بازاریابی در فضای مجازی و بازارهای جهانی 

همچنین، برای تجارت خانه ها و کسبه خرد در اسرع وقت برای اولین بار توسط گروه «ایزوکیا» و «دیجی کیا» راه کاشه آسیب های کرونا هموار می شود. 

دیجیتال مارکتینک، ساخت سایت، ایجاد اپلیکیشن،سایت های فروشگاهی و تبلیغ در اینستاگرام و ایجاد پیج به همراه پشتیبانی و سئوس و همچنین ساخت لوگو و ایجاد برند،کلاس های بهره وریو در نهایت پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت در راستای کنترل و افزایش بهره وری خدماتی است که صاحبان کسب و کار خرد در دوران کرونا می توانند از «دیجی کیا» دریافت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ورود به باشگاه مشتریان دیجی کیا به سایت digikia.net  مراجعه کنید

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز