خبرگزاری کار ایران

تاریخچه تولید کیف در دنیا و تنوع کیف زنانه در این مسیر

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۱۳۴

گرایش به مد و استفاده از کیف زنانه جذاب و زیبا طی قرن ‌ها به تولید انواع کیف منجر شده و داستان زیبا و طولانی کیف و مد را با هم پیوند زده است!

کیف زنانه سابقه دیرینه در تاریخ دارد. از همان زمان که زنان کیسه‌‌ای برای نگهداری خوراکی و اشیا با خود حمل می‌کردند تا امروز که سالن‌های مد با تازه‌های کیف پر شده، راهی طولانی طی شده است. امروزه از انواع کیف دخترانه و زنانه به‌عنوان شاخص مهمی برای مد و شیک‌پوشی یاد می‌شود.

اما این تنها کیف زنانه نیست که در بازار مد رواج دارد. انواع کیف مردانه و مدل‌های کوله پشتی و حتی کیف پول هم در دنیای مد خواهان زیادی دارد.

در این مطلب به تاریخچه کیف پرداخته و به سؤالات زیر پاسخ می‌گوییم:

  • درباره تنوع کیف زنانه و مردانه بیشتر بدانیم!
  • از تاریخچه کیف چه می‌دانیم؟
  • کیف زنانه و انواع کیف دخترانه از چه زمان به عرصه مد وارد شدند؟
  • حکاکی نام برند روی کیف مردانه و زنانه و کوله پشتی دخترانه تاچه‌حد در دنیای مد خریدار دارد؟
  • چطور از نمایشگاه آنلاین سیلار با کد تخفیف ایلنا خرید کنیم؟

با ما تا انتهای مطلب همراه شوید.

از تنوع کیف‌ زنانه و مردانه تا کوله پشتی و کیف پول چه می‌دانیم؟

کیف در هر نوع آن وسیله‌ای کاربردی و تزئینی است. استفاده از این وسیله در انواع کیف مردانه برای آقایان، کیف زنانه برای بانوان، کیف دخترانه برای خانم‌ها و دختران و در نهایت ده‌ها مدل و نوع از کیف پول و کوله پشتی با مصارف عمومی است.

هر یک از ما به‌نوعی از این وسیله استفاده می‌کنیم:

بانوان اغلب از کیف زنانه برای جابه‌جایی وسایل و نگهداری از لوازم شخصی استفاده می‌کنند. همین مصارف نیز برای کیف دخترانه مورد نظر است.

درباره کیف مردانه هم روال کار به همین شکل است.

کوله پشتی نیز در جایگاه نوعی کیف اسپرت زنانه یا کیف ورزشی مردانه مصارف زیادی دارد. از کوله پشتی در کوهنوردی و سایر موارد برای حمل لوازم ورزشی استفاده می‌شود. در این مورد تفاوت زیادی بین کیف زنانه و دخترانه با کیف مردانه از نوع کوله پشتی وجود ندارد.

اما زمانی که نوبت به استفاده از کیف پول مردانه و کیف پول زنانه می‌رسد، تفاوت‌های بیشتری به‌چشم می‌خورد. بانوان اغلب کیف‌های جادارتری را می‌پسندند که برای لوازم آرایش و وسایل و خرده‌ریز شخصی هم جای کافی داشته باشد. گرچه از آن با نام کیف پول یاد می‌کنند، اما در عمل این همان کیف پول زنانه است.

در مقابل از کیف پول مردانه انتظاری بیش از جادادن پول و کارت اعتباری نمی‌رود. پس عجیب نیست اگر کیف مردانه کوچک‌تر و کم‌حجم‌تر باشد.

کیف و تاریخی که بر آن گذشته است ...

هرآنچه از کیف زنانه، مردانه و انواع کیف دخترانه گفتیم به تاریخی طولانی بازمی‌گردد. طی سال‌ها و قرن‌ها انواع کیف به بازار آمده و رفته است. هزاران مدل کیف زنانه نیز همه‌ساله در دنیای مد دست‌به‌دست می‌شود. از این‌همه، تنوع بازار لاکچری و شیک فشن شکل می‌گیرد.

اما نگاهی به گذشته به ما یادآور می‌شود که همه این مدل‌ها، تداعی سلیقه و نیاز افراد به همگرایی با جمع و گرایش به مد بوده است. یعنی از کیف در هر مدل و طرح، نباید تنها انتظار جابه‌جایی و وسیله نگهداری اشیا را داشت! بلکه هر مدل از این کالا به‌ویژه کیف زنانه نمادی از مد و نوگرایی است.

در طول قرن‌ها بسیاری از زنان به ساخت و دوخت کیف زنانه برای خود یا کیف مردانه برای همسران و پسران خود مشغول بوده‌اند. اما تولید کیف به‌شکل امروزی دیرینه کوتاه‌تری دارد.

در ادامه مطلب موضوع جذاب تولید کیف مردانه و زنانه و نیز ساخت کیف دخترانه را بررسی می‌کنیم.

با ما همراه بمانید.

تاریخچه تولید کیف در دنیا و تنوع کیف زنانه در این مسیر

از چه زمان تولید کیف در دنیا رونق گرفت؟

با نگاهی به تاریخ گذشته بر کیف زنانه و سایر مدل‌های این کالای کاربردی، درمی‌یابیم که گذشتگان ما در تهیه این وسیله خودکفا بوده‌اند. اما این کار در مقیاس کوچک و تنها برای مصارف شخصی بوده است.

تولید انبوه کیف زنانه و مردانه به شکل امروزی، از قرن ۱۶ میلادی آغاز شد. آثار به‌جامانده در موزه‌ها، نخستین نمونه‌های تولید کیف مردانه، زنانه و انواع کیف دخترانه را به کشور فرانسه نسبت می‌دهد. پس از آن تولید کیف دخترانه و کوله پشتی نیز در این کشور و سایر نقاط جهان آغاز و با استقبال خوبی نیز روبرو شده است.

این دوران و پس از آن را می‌توان تاریخ ورود کیف زنانه به عرصه مد به‌شمار آورد. هم‌پای این نوع کیف، انواع کیف پول مردانه، کوله پشتی زنانه و مردانه و تنوع بالایی از کیف مردانه کار، اداری و سایر مدل‌ها نیز به بازار مد عرضه شد.

در نمونه‌های قدیمی کیف مردانه و انواع کیف پول مردانه اغلب نام دارنده کیف روی آن حک می‌شد. امروزه و با گذشت قرن‌ها، حکاکی نام برندهای سرشناس بر روی کیف زنانه مانند سنتی که به مدرنیته گره خورده باز هم رواج یافته است.

در تنوع کیف پول و انواع کوله پشتی تولیدی برای دختران و پسران نیز، نوشتن یا گل‌دوزی نام برند کاری باکلاس و لاکچری به شمار می‌آید.

تاریخچه تولید کیف در دنیا و تنوع کیف زنانه در این مسیر

سخن پایانی

با وجود گذشت قرن‌ها از ابداع کیف زنانه و کوله پشتی و کیف پول مردانه و زنانه، هنوز هم با ورود هر نمونه از این محصولات به بازار، نگاه‌های مشتاق به‌سوی آنها جذب می‌شود.

در تنوع مدل‌های کیف دخترانه نیز، جذابیتی ناگفته پنهان است که جلب توجه زیادی می‌کند. کوله پشتی و کیف مردانه نیز به‌نوبه خود خواهان و طرف‌داران زیادی دارند. وجه مشترک همه این مدل‌ها در طول تاریخچه‌ای که بر کیف گذشته، جذابیت و کاربردی بودن همه آنها بوده است.

هر دختر جوان و باسلیقه از به‌دست داشتن کیف دخترانه زیبا و مطابق با مد لذت می‌برد. اما نباید از یاد برد که این‌همه ارمغان مد و نوگرایی در عصر حاضر بوده است.

تخفیف ویژه مخاطبان خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

شما می توانید برای مشاهده نمایشگاه آنلاین سیلارشاپ به نشانی www.SilarShop.com مراجعه نمایید و با کد تخفیف ilna خرید کنید. با ثبت‌نام در سیلارشاپ، کیف پول سیلار شما شارژ هدیه خواهد شد. سپس با هر خرید، درصدی از مبلغ خرید به کیف پول سیلار بازگشت خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز