خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت 7 گیسو | قسمت هفتم سریال گیسو ۷

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۶۲۹

دانلود قسمت 7 گیسو کامل و قانونی، دانلود قسمت هفتم گیسو، برای دانلود سریال گیسو قسمت ۷ هفتم به ادامه مطلب مراجعه کنید و آن را به صورت قانونی با لینک مستقیم و پیش نمایش رایگان و کیفیت عالی دانلود و تماشا کنید.

سریال گیسو قسمت 7 هفتم (عاشقانه 2) که در ادامه فصل اول سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری است. این سریال به صورت هفتگی (چهارشنبه‌ها) از سایت راشدون می‌شود. و با استقبال خوبی مواجهه شده است که در ادامه می توانید قسمت هفتم سریال گیسو را دریافت کنید.

جهت دانلود قسمت 7 سریال گیسو به لینک زیر مراجعه کنید:

◉  دانلود قسمت هفتم 7 سریال گیسو

دانلود قسمت های قبلی: دانلود سریال گیسو

 

بازیگران سریال گیسو قسمت 7

محمدرضا گلزار (سهیل بقایی)، هومن سیدی (پیمان رستاگ)، ساره بیات (پگاه دادگر)، هانیه توسلی (کتایون)، مسعود رایگان (یونس شکیبا)، شمسی فضل اللهی (مهین کیانی)، علیرضا زمانی نسب (محسن شکیبا)، سید جمشید حسینی، جولیا پانلی، آزاده ریاضی (مونا)، سانیا سالاری، بهاره رهنما و حسین یاری (رضا شکیبا)

داستان سریال گیسو قسمت هفتم ۷

رضا (حسین یاری) در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل (محمدرضا گلزار) و پیمان (هومن سیدی) نیاز دارد. اما نقشه آن‌ها آن‌طور که باید پیش نمی‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند و …

دانلود قسمت 7 گیسو | قسمت هفتم سریال گیسو ۷

درباره سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. و داستان بسیار جذابی داره و تا اینجا مورد استقبال مخاطبین نیز قرار گرفته است که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 15 ملکه گدایان بپردازید.

برای دانلود قسمت 15 ملکه گدایان به لینک زیر مراجعه کنید:

◉  دانلود قسمت 15 سریال ملکه گدایان

دانلود قسمت 7 گیسو | قسمت هفتم سریال گیسو ۷

درباره سریال خوب بد جلف

«خوب، بد، جلف: رادیواکتیو»، سریالی در ژانر کمدی-اکشن به نویسندگی «پیمان قاسم خانی» و کارگردانی «محسن چگینی» و محصول سال 1399 ایران است. بازیگران مطرحی همچون «پژمان جمشیدی»، «سام درخشانی»، «حامد کمیلی»، «فرهاد آئیش»، «امیرمهدی ژوله» و «گوهر خیراندیش» در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این سریال که دنباله داستان فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف 2: ارتش سری» است، روایت گر ماجراجویی های پژمان و سام پس از دزدیده شدن توسط چچن ها می باشد.

جهت دانلود سریال خوب بد جلف قسمت 12 به لینک زیر مراجعه فرمایید:

دانلود قسمت 12 سریال خوب بد جلف

 دانلود قسمت 7 گیسو

دانلود قسمت 7 گیسو | قسمت هفتم سریال گیسو ۷

درباره سریال دراکولا

دراکولا یا «هیولا 2»، فصل دوم سریال جذاب، پربیننده و پرطرفدار سریال «هیولا» است که «امیر برادران» نویسندگی و «مهران مدیری» کارگردانی و تهیه کنندگی آن را برعهده داشته اند.

دراکولا که یکی از سریال های ویژه نوروز 1400 است. که در ادامه می توانید قسمت سوم سریال دراکولا را دریافت کنید.

برای دانلود قسمت چهارم دراکولا به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود قسمت چهارم سریال دراکولا

دانلود قسمت هفتم گیسو

دانلود قسمت 7 گیسو | قسمت هفتم سریال گیسو ۷

درباره سریال سیاوش

سیاوش سریالی درام و اجتماعی به نویسندگی پویا سعیدی و کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری محصول سال ۱۳۹۹ کشور ایران است. صادق یاری به عنوان مجری طرح در این سریال حضور دارد. سریال سیاوش یک درام اجتماعی با حال و هوایی معمایی و قصه‌ای جذاب است. در سریال سیاوش شاهد داستانی درگیرکننده و نقش‌آفرینی‌های متفاوتی از میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، مجید صالحی، ترلان پروانه و دیگر بازیگران هستیم. موسیقی تیتراژ این سریال نیز توسط پرواز همای ساخته شده است. مهدی و صادق یاری پیش از این سریال ممنوعه را با حضور میلاد کی‌مرام تولید کرده بودند و سریال سیاوش دومین همکاری آن‌ها در شبکه نمایش خانگی به حساب می‌آید. شما می‌توانید سریال سیاوش قسمت 11 سیاوش را از راشدون دانلود و تماشا کنید.

برای دانلود سریال سیاوش قسمت 12 دوازدهم به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود قسمت 12 سریال سیاوش

امیدوارم از دانلود قسمت هفتم سریال گیسو قسمت 7 رضایت کافی داشته باشید. (راشدون)

این خبر رپرتاژ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز