خبرگزاری کار ایران

برقراری پرواز مستقیم مشهد به آنتالیا

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۰۰۷

مسافران و آژانسهای مسافرتی می توانند تور آنتالیا و پرواز آنتالیا را از طریق گروه آژانس های هرمس خریداری کنند.

برقراری تور و پرواز آنتالیا از مشهد :

با توجه به حجم درخواست سفرهای نوروزی و برای راحتی مسافرینی که قصد سفر به آنتالیا را دارند، به درخواست و با برنامه ریزی آژانس هواپیمایی هرمس و همکاری شرکت هواپیمایی سپهران پرواز آنتالیا از مشهد در مسیر مشهد دنیزلی مشهد برای تور آنتالیا برنامه ریزی شده است.

این پرواز به صورت فوق العاده و در 4 تاریخ متفاوت ویژه نوروز 1400 برای تور آنتالیا 7روزه انجام میشود. مسافرین محترم و آژانسهای مسافرتی میتوانند تور آنتالیا و پرواز آنتالیا را از طریق گروه آژانسهای هرمس خریداری کنند.

با توجه به محدودیت های پروازی در پرواز آنتالیا این پرواز از مشهد به دنیزلی انجام میشود و مسافرین از فرودگاه دنیزلی تا شهر آنتالیا را برای انجام تور آنتالیا به صورت زمینی ترانسفر میشوند که فاصله دنیزلی تا آنتالیا تقریبا 3 ساعت میباشد.

همچنین با توجه به برقراری پرواز چارتر استانبول از مشهد مسافرین میتوانند تور ترکیبی استانبول و آنتالیا نیز خریداری کنند.

تور آنتالیا 

آنتالیا قدیمی­‌ترین شهر ترکیه و یکی از زیباترین و توریستی­‌ترین شهرهای این کشور است و تور آنتالیا یکی از تورهایی است که مورد توجه گردشگران بسیاری از جمله ایرانیان قرار گرفته است. بر اساس توافق بین ایران و ترکیه کسانی که برای گردش و تفریح به آن‌جا می‌­روند تا 90 روز به ویزا نیازی ندارند و با داشتن پاسپورت براحتی می‌­توانید تور آنتالیا را برای سفر خود انتخاب کنید. اگر تابحال به آنتالیا سفر نکرده­‌اید بهتر است آنجا را برای تعطیلات نوروزی خود انتخاب کنید. از آن‌جا که آنتالیا از شهرهای ساحلی بوده و در کنار دریای مدیترانه قرار دارد. در فصل بهار آب و هوایی معتدل داشته و با وجود اینکه اغلب روزهای آن آفتابی­ست اما درجه حرارت آن بالا نیست. به همین دلیل فصل بهار بویژه تعطیلات نوروزی بهترین زمان مناسب برای خرید یا رزرو تور آنتالیا می‌­باشد. چنانچه تصمیم سفر به آنتالیا و یا شهرهای دیگر ترکیه دارید قطعاً با آژانس مسافرتی هرمس تجربه‌­ی شیرینی از سفر برای خود و خانواده­تان بدست خواهید آورد.

تور ترکیه

ترکیه کشوری با جاذبه‌­های طبیعی و تاریخی و بعنوان همسایه ایران یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان است. تور ترکیه آژانس هرمس، با بهترین کیفیت و خدمات در پکیج‌­های متنوع در اختیار مسافرین و گردشگران قرار دارد. تورهای ترکیه شامل، تور آنتالیا، استانبول ازمیر، کوش آداسی، ماماریس، هتل­‌های ریکسوس، بدروم، انکارا و وان که پرطرفدارترین آنها تور آنتالیا و تور استانبول می‌­باشد. بافت خاص آنتالیا با خیابان­‌های کم عرض و پیچ در پیچ و بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرها، دروازه مرمت شده هادریان، آب و هوای معتدل، مراکز خرید و هتل­‌های لوکس ریکسوس با داشتن 10 شعبه در ترکیه، تفریح و امکانات متنوعی(سونا، استخر، جکوزی، ماساژ، اسپا و...) هر ساله مسافران زیادی را به سوی خود می­‌کشاند. خرید تور آنتالیا و استانبول یکی از بهترین انتخاب‌­ها برای سفرهای نوروزی 1400 می­‌باشد.

مهم‌ترین و برجسته‌­ترین بنای تاریخی آنتالیا دروازه هادریانوس می­‌باشد که بخشی از دیوار باستانی بوده که از مرمر سفید و به شکل سه قوس با ستون‌های قرنتی که یک دژ دفاعی برای شهر آنتالیا در قدیم بود. دروازه هادریانوس به خودی­‌خود یک موزه باستان­شناسی باارزش در جهان است که نصف بیشتر گردشگران تور آنتالیا به هدف دیدن این اثر بجا مانده تاریخی، به این شهر سفر می­‌کنند. این دروازه ورودی شهر آنتالیا 8 ستون گرانیتی دارد که در دو طرف چهار پایه نگهدارنده و در هر دو طرف دو برج قرار دارد . دروازه هادریان یک ورودی مقدس برای مردم آنتالیا و طبق افسانه‌­های مردم آن منطقه، ملکه سبا از این دروازه عبور کرد و با حضرت سلیمان در کاخ آسپیدوس دیدار داشت.

برقراری پرواز مستقیم مشهد به آنتالیا

تور آنتالیا از مشهد

سفر به کشور ترکیه در هر فصلی از سال، با داشتن چشم‌­اندازهای طبیعی و بناهای تاریخی بی­‌شک خالی از لطف نبوده بخصوص در فصل بهار، که مناظر طبیعی آن جذابیت خاصی دارد. آنتالیا از مشهورترین شهرهای ترکیه با جاذبه­‌های گردشگری از جمله شهر سیده، تئاتر و موزه‌­ی سیده، آبشار ماناوگات، پارک کوپرولوکانیون، تالار آپولو، ساحل پاترا، شهر فینیکه، روستای دیلک کایا و موارد بسیار متعدد دیگر که باعث شده هر ساله گردشگران زیادی تورآنتالیا را برای سفرهای خود انتخاب کنند. بهتر است بدانید تور آنتالیا از مشهد به ترکیه امکان‌پذیر است. کشور ترکیه با فراهم کردن زمینه­‌های لازم جهت تأمین سلامت گردشگران در دوران کرونا توانسته شرایط سفر امن به ترکیه را ایجاد نماید. مجموعه جهانگردی و گردشگری هرمس برای نوروز 1400 تور آنتالیا از مشهد به ترکیه را فراهم کرده‌ است. این تور از طریق شهر دنیزلی در جنوب ترکیه انجام می­‌شود و برای گردشگران در نظر گفته است که هواپیمایی سپهران مجری پرواز رفت و برگشت تور آنتالیا خواهد بود.

سفر به استانبول با تور استانبول

سالانه سفرهای بسیار متعددی از ایران به مقصد استانبول انجام می­‌گردد. اما تور استانبول نوروز1400 فرصت مناسبی می‌­باشد تا با آداب و رسوم و جشن­‌های نوروزی مردم ترکیه آشنا شوید. عید نوروز تنها مختص ایرانیان نبوده بلکه در کشور ترکیه این ایام را جشن می­‌گیرند. استانبول با برگزاری فستیوال‌­ها و جشنواره‌­ها در ایام نوروز بخصوص فستیوال­‌های گل لاله که در مشهورترین پارک‌­های استانبول برگزار می‌­شود گردشگران زیادی را به خود جلب می­‌کند. استانبول جاهای دیدنی بسیار زیادی دارد مانند موزه یا مسجد ایاصوفیه که شاهکار دوره بیزانس و امپراطوری عثمانی‌­ها و نماد عرفانی ترکیه که میان اسلام و مسیحیت پیوند ایجاد کرده است؛ کاخ توپکاپی که در فاصله 5 دقیقه­‌ای مسجد ایاصوفیه قرار دارد، مسجد سلطان احمد با کاشی­کاری­‌های آبی رنگ و انعکاس رنگ آبی به گنبدهای این بنای بی­‌نظیر، کاخ 600 ساله دلما باغچه، بازار ادویه استانبول معروف به بازار مصری­‌ها که علاوه بر ادویه، میوه­‌های خشک، آجیل و خشکبار، عسل و سایر خوراکی­‌ها در کیفیت عالی را شامل می­‌شود و مکان­‌های دیدنی و منحصر به فرد زیادی  که باید برای دیدن آن‌ها به استانبول سفر کنید.

در نهایت هر آنچه که ما در مورد زیبایی­‌های ترکیه بگوییم قطره‌­ای است در برابر دریا و امید داریم روزی خودتان گشت و گذاری به این کشور زیبا و تاریخی داشته باشید. اگر قصد سفر دارید و زمان کمی در اختیار دارید می­‌توانید یکی از تورهای ترکیه را برای سفر خود انتخاب کنید. دیدن جاذبه­‌های طبیعی و چشم‌­اندازهای تاریخی آمیخته با هنر و فرهنگ در ترکیه چیزیست که حداقل یکبار در طول عمر باید آنها را تجربه کرد.

خدمات آژانس مسافرتی هرمس

برقراری پرواز مستقیم مشهد به آنتالیا

آژانس مسافرتی هرمس با ارائه بهترین و باکیفیت‌­ترین خدمات، هتل­‌ها، تورهای جهانگردی و گردشگری با قیمت مناسب یکی از خوش­نام‌­ترین و محبوب­‌ترین مجموعه، در صنعت گردشگری می­‌باشد. آژانس مسافرتی هرمس دارای وبسایت رسمی به آدرس https://hermes724.com بوده که با مراجعه با آن از تمامی خدمات این مجموعه و مقاصد گردشگری همراه با توضیحات آشنا می­‌شوید. شما می­‌توانید با خرید تورهای باکیفیت ترکیه ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور ازمیر و... نوروز به یاد ماندنی را داشته باشید. از جمله تورهای نوروزی1400 هرمس می­‌توان به تور آنتالیا نوروز از مشهد با پرواز هواپیمایی سپهران ، تور آنتالیا نوروز از تهران با پرواز هواپیمایی سان­ اکسپرس به مدت 6 شب و 7 روز با قیمت مناسب، تور استانبول نوروز1400 از مشهد با پرواز هواپیمایی معراج به مدت 7شب و 8 روز و تورهای باکیفیت دیگر نقاط گردشگری مانند تور گروهی کنیا ، تور مالدیو ، تور سریلانکا ، تور ارمنستان و تور دبی  از مجموعه تورهای ویژه نوروز می­‌باشد که بصورت گروهی و چارتری با بهترین خدمات برنامه­‌ریزی شده است شما می­‌توانید با دنبال کردن مطالب سایت تصمیم خود را برای خرید و رزرو تور مورد نظر بگیرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز