خبرگزاری کار ایران

پر فروش ترین شیرآلات ایرانی کدام است؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۸۵۰

امروزه انواع شیرآلات بهداشتی تولید و به بازار عرضه می شوند. شما در هنگام خرید شیرآلات با انبوهی از مدل ها و رنگ ها رو به رو می شوید. انتخاب از میان رنگ و مدل به سلیقه و کاربرد مورد نظر شما بر می گردد.

اما چطور می توان بهترین شیرآلات ایرانی را انتخاب کرد؟ رتبه بندی شیرآلات بهداشتی به چه ترتیب است و خصوصیات شیرآلات خوب چیست؟ در این مقاله همراه ما باشید تا پاسخ این سوالات را بیابید.

بهترین برند شیرآلات کدام است؟

در بازار شیرآلات ایرانی رقابت بسیار شدید است و نزدیک به 700 برند در این بازار در تلاش برای دیده شدن هستند. در این میان برندهایی که کیفیت یکپارچه خود را حفظ می کنند به جایگاه بهترین و پرفروش ترین شیرآلات ایرانی می رسند. در نظر داشته باشید با اینکه بسیاری از برندهای معروف در گروه پرفروش ترین شیرآلات قرار می گیرند، اما این تعیین کننده موفقیت بلند مدت آنها نیست. "برند شدن" همانطور که بسیار وسوسه کننده است، می تواند علت افول برخی شرکت ها نیز باشد. شرکت هایی که دچار غرور می شوند خیلی زود جایگاه خود را از دست می دند و از لیست بهترین شیرآلات ایرانی خارج می شوند. بعضی اوقات ممکن است رقبای  جدید با خلاقیتی فوق العاده، بازی رقابت را به صورت ناگهانی و به نفع خود تغییر دهند. طبق این بررسی، بهترین شیرآلات بهداشتی در بازار ایران به شرح زیر است:

شیرآلات کی دبلیو سی

شیرآلات شودر

شیرآلات کاویان

شیرآلات راسان

شیرآلات شیبه

شیرآلات قهرمان

شیرآلات بهداشتی کی دبلیو سی

در سال 1353 شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران، تکنولوژی تولید شیرآلات بهداشتی را از شرکت سوئیسی KWC با قدمتی 150 ساله به ایران وارد کرد. از آن پس شرکت KWC ایران اقدام به تولید شیرآلات بهداشتی با مجوز شرکت سوئیسی نمود. شیرآلات تولیدی این شرکت از مدل های لوکس توکار، چشمی، ترموستاتیک و اهرمی بازار ایران است. یکی از معروف ترین ویژگی های شیرآلات KWC، داشتن رنگ های متنوع جذاب و درخشان است. محصولات این برند دارای 5 سال گارانتی است.

پر فروش ترین شیرآلات ایرانی کدام است؟

شیرآلات بهداشتی شودر

شرکت شیرآلات شودر از سال 1370 فعالیت خود را در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی آغاز کرد. در حال حاضر این شرکت در تبلیغات خود از شعار "چون جزئیات مهم است" استفاده می کند و کیفیت جزئیات شیرآلات بهداشتی برای این شرکت بسیار اهمیت دارد. با اینکه تنوع  تنوع محصولات شرکت شودر بالاست و انواع شیرآلات را پوشش  می دهد، کیفیت فدای کمیت نشده است. قیمت محصولات شود بالاست و این برند در دسته شیرآلات لوکس بازار قرار می گیرد. شما نیز حتما بیلبوردهای تبلیغاتی شودر را در شهر و بورس های شیرآلات دیده اید و با این برند تا حدی آشنایی دارید.

پر فروش ترین شیرآلات ایرانی کدام است؟

شیرآلات بهداشتی کاویان

یکی از قدیمی ترین شرکت های طراح و تولید کننده شیرآلات بهداشتی، شیرآلات کاویان با 5 سال ضمانت است. موسس این شرکت از سال 1368 یکی از فعالین صنعت شیرآلات بوده است. بسیاری از شما ممکن است نام شیرآلات کاویان را نشنیده باشید، چرا که پیش از ثبت برند کاویان در سال 1386به تولید و فروش قطعات شیرآلات به سایر تولیدکنندگان می پرداخت و احتمالاً تجربه استفاده از محصولات این شرکت را بدون اینکه بدانید داشته اید. از سال 1386 طراحی و تولید شیرآلات مونتاژ شده با برند کاویان را با رویکرد طراحی محصولات غیر کپی آغاز کرد. این شرکت در فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان (/https://www.kavianhamafza.com) امکان خرید مستقیم از تولید کننده را به همراه توضیحاتی در مورد ایده طراحی هر محصول فراهم آورده است.

شیرآلات بهداشتی راسان

تنوع محصولات شیرآلات راسان بسیار گسترده است و به حدود 300 مدل می رسد. این شرکت فعالیت خود را از سال 1376 آغاز کرد و از آن پس به تولید شیرآلاتی با کیفیت بالا و با 5 سال گارانتی پرداخته است. تبلیغات شرکت راسان بسیار گسترده بوده و شما هم حتما شعار "همراه سرد و گرم زندگی" را شنیده اید. شیرآلات راسان در وبسایت خود نیز امکان خرید اینترنتی را فراهم کرده است.

شیرآلات بهداشتی قهرمان

یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین برندهای شیرآلات که در گسترش صنعت شیرآلات ایران نقش مهمی داشته، شیرآلات بهداشتی قهرمان است که در سال 1359 تأسیس شد. محصولات شیرآلات قهرمان برای مدت طولانی از پرفروش ترین شیرآلات ایرانی بوده و نام آن حتما به گوش شما نیز رسیده است. شیرآلات قهرمان  با 5 سال گارانتی تنوع بسیار گسترده ای دارد و دارای طرح های شیرآلات کلاسیک و اهرمی است. علاوه بر این در میان محصولات قهرمان، انواع فلاش تانک نیز قرار دارد. البته در حال حاضر در مورد کیفیت محصولات شیرآلات قهرمان بحث و اختلاف نظر وجود دارد؛ اما شیرآلات قهرمان همچنان طرفداران خود را دارد.

خصوصیات شیرآلات خوب

هرچند در هنگام خرید شیرآلات، تشخیص بهترین شیرآلات کار دشواری است، اما غیر ممکن نیز نیست. بهترین شیرآلات ایرانی و خارجی دارای چند خصوصیت کلی و مشترک هستند که در هنگام انتخاب کار شما را تا حدی راحت می کنند.  با اینکه در تشخیص بهترین شیرآلات ایرانی، بعضی عوامل مانند استاندارد بودن مواد اولیه و جنس شیرآلات توسط شما قابل مشاهده نیست، اما توجه به نکات زیر ریسک خرید اشتباه را کاهش می دهد:

تشخیص بهترین شیرآلات صرفاً با بررسی ظاهر آنها امکانپذیر نیست. حتما درباره ویژگی هایی مانند کیفیت آلیاژ، کیفیت مواد به کار رفته در آبکاری و لوازم درون شیر و مقاومت بالای بهترین شیرآلات شنیده اید. اما آیا امکان بررسی و اطمینان از این ویژگی ها در زمان خرید وجود دارد؟ متاسفانه خیر! اما چند نکته وجود دارد که توجه به آنها در انتخاب بهترین شیرآلات تاثیر مثبتی دارد.

  1. بهترین شیرآلات گارانتی معتبر دارند: ضمانتنامه معتبر نشان دهنده اطمینان تولید کننده به کیفیت شیرآلات خود است و خیال شما را بابت دردسرهای احتمالی راحت می کند.
  2. بهترین شیرآلات کیفیت پرداختکاری بالایی دارند: به سطح شیرآلات مورد نظر خود دقت کنید. در صورت مشاهده موج بر روی آن، مرحله پرداختکاری با دقت کافی انجام نشده است.
  3. بهترین و پرفروش ترین شیرآلات دارای نشان استاندارد هستند.

جمع بندی

امروزه علاوه بر کیفیت شیرآلات بهداشتی، عواملی مانند مشتری مداری، بهبود مستمر، نوآوری و ارتباطات صحیح با نمایندگان نیز در تعیین پرفروش ترین شیرآلات تاثیر گذار است. بهترین برند شیرآلات در کنار فروش بالا دچار غرور نمی شود و همواره کیفیت روابط و محصولات خود را حفظ می کند. جهت خرید بهترین شیرآلات ایرانی، در کنار برند، حتماً به خصوصیات شیرآلات خوب نیز توجه کنید. شیرآلات کاویان (kavianhamafza.com) در فروشگاه اینترنتی شیرآلات خود در کنار قیمت شیرآلات، مشخصات فنی کامل و دقیق انواع شیرآلات را جهت خرید راحت تر شما عزیزان فراهم آورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز