خبرگزاری کار ایران

حفاظ شاخ گوزنی بهترین نرده سال 99 به همراه قیمت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۹۶۲

حفاظ شاخ گوزنی برای ایجاد امنیت منازل و سایر مکان های تجاری و مسکونی به کار گرفته می شوند.

یکی از انواع حفاظ ها که دارای امنیت بسیار زیادی است، حفاظ شاخ گوزنی می باشد. این نوع حفاظ ها با ظاهر پیچ در پیچی که دارند مانع ورود افراد به داخل محوطه مورد نظر می شوند.

در ادامه قصد داریم به بررسی این نرده ها بپردازیم.

زیبایی و امنیت بالای حفاظ شاخ گوزنی

شاید تا به حال بارها و بارها نام نرده شاخ گوزنی یا حفاظ شاخ گوزنی را شنیده باشید. همانطور که از نام آن پیداست، در ساخت این نوع حفاظ و نرده ها از شاخ های زیبا و پیچیده در هم گوزن الهام گرفته شده است. این نوع حفاظ ها و نرده ها کاربرد بسیار زیادی در برقراری و حفظ امنیت باغ ها، ویلاها، منازل و... دارند. حفاظ شاخ گوزنی از نظر استحکام یکی از مقاوم ترین حفاظ های صنایع فلزی کاوه به شمار می آید. یکی از بارزترین ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی زیبایی آن است که به شدت در نما و ظاهر ساختمان ها تاثیر می گذارد. حفاظ ها و نرده های شاخ گوزنی با نام های دیگری همچون حفاظ خارپشتی و حفاظ بوته خاری شناخته شده اند. این نوع حفاظ ها قابلیت رنگ پذیری دارند و میتوان آنها را به رنگ دلخواه خود درآورد. علاوه بر جنبه ی زیبایی، رنگ پذیری این حفاظ ها موجب بالا رفتن مقاومت آنها در برابر تابش نور خورشید و بارندگی می شود.

حفاظ شاخ گوزنی چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهمترین ویژگی های نرده شاخ گوزنی تراکم بالای آن است. این تراکم مانع عبور افراد از لا به لای نرده ها می شود، به همین علت است که این نرده ها از امنیت بالایی برخوردار هستند. صنایع فلزی کاوه از آهن های کاملا نو و مستحکم برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی استفاده می کند و همین امر باعث کیفیت مضاعف این حفاظ ها می شود. شما می توانید قبل از طراحی و اقدام به ساخت این حفاظ ها، انتظارات و خواسته هایتان را با مشاورین ما در میان بگذارید تا در طراحی و ساخت حفاظ شاخ گوزنی اعمال شود چرا که پس از ساخت امکان تغییر وجود ندارد. شاید برایتان جالب باشد تا بدانید استفاده نصب نرده های شاخ گوزنی بسیار سریع و آسان انجام می شود. این حفاظ ها دارای مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه هستند بنابراین امکان خم کردن یا آسیب دیدن حفاظ های شاخ گوزنی پس از نصب وجود ندارد.

 

چند تولیدکننده برتر حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی چکش

معرفی شرکت: در صنایع فلزی چکش با گردآوری نیروهای متخصص و جوان اقدام به تولید عمده حفاظ های فلزی روی دیوار، پنجره و بالکن، درب و... با شیوه های نوین شده است.

تلفن تماس: 02128428500

آدرس شرکت: آدرس: تهران، بلوار لواسانی (فرمانیه شرقی)، خیابان سعیدی (مهماندوست)، کوچه تابنده، شماره 5، ساختمان چکش

آدرس سایت: chakosh.co

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی:

                                         لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی چکش

تاریخ:  13/12/1399

ردیف

شرح خدمات و کالا

قیمت هر متر

 

1

حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع 75 سانتی‌متر

 

67  هزار تومان

 

2

حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع 90 سانتی‌متر

 

79  هزار تومان

 

3

حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع 100 سانتی‌متر

 

92  هزار تومان

 

4

حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع 120 سانتی‌متر

 

114   هزار تومان

       

 

حفاظ شاخ گوزنی آهنگر

معرفی شرکت: صنایع فلزی آهنگر ارائه دهنده انواع حفاظ امنیتی فلزی برای تمام کاربری های ساختمان هاست.

تلفن تماس: 02128428500

آدرس شرکت: تهران، خیابان فرجام، کوچه گلستان

آدرس سایت: ahangar.org

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی:

                                              لیست حفاظ شاخ گوزنی آهنگر

تاریخ:  13/12/1399

ردیف

شرح خدمات و کالا

قیمت هر متر

 

1

حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع 75 سانتی‌متر

 

86  هزار تومان

 

2

حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع 90 سانتی‌متر

 

98  هزار تومان

 

3

حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع 100 سانتی‌متر

 

125  هزار تومان

 

4

حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع 120 سانتی‌متر

 

147   هزار تومان

       

 

 حفاظ شاخ گوزنی بهترین نرده سال 99 به همراه قیمت

 

حفاظ شاخ گوزنی آنلاین حفاظ

معرفی شرکت: مجموعه صنایع فلزی آنلاین حفاظ با ماموریت تولید حفاظهای امنیتی فلزی با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و تخصص و تجربه کادر مدیریتی و تولیدی، در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را  آغاز نموده است و در این مدت کوتاه توانسته است با در نظر گرفتن چشم انداز ۱۰ ساله شرکت (رسیدن بعنوان یکی از ۳ تولید کننده برترو با کیفیت در کل ایران) به اهداف مورد نظر در مسیر این چشم انداز دست یابد.

تلفن تماس: 02128422153

آدرس شرکت: شهرک غرب- بلوار فرحزادی- نرسیده به میدان کتاب- خیابان طاهرخانی- خیابان باران- باران یکم

آدرس سایت: onlinehefaz.ir

لیست قیمت نرده شاخ گوزنی:

                                         لیست قیمت نرده راه پله آنلاین حفاظ

تاریخ:  13/12/1399

ردیف

شرح خدمات و کالا

قیمت هر متر

 

1

حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع 75 سانتی‌متر

 

78  هزار تومان

 

2

حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع 90 سانتی‌متر

 

89  هزار تومان

 

3

حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع 100 سانتی‌متر

 

102  هزار تومان

 

4

حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع 120 سانتی‌متر

 

124   هزار تومان

       

 

حفاظ شاخ گوزنی بهترین نرده سال 99 به همراه قیمت

عبور افراد از لا به لای این حفاظ ها غیر ممکن است

انواع حفاظ های شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی کاربرد های بسیار زیادی دارد. از این حفاظ ها در منازل، ویلا، باغ، کارخانه ها و کارگاه ها، تراس و بالکن آپارتمان ها و... استفاده می کنند. به دلیل کاربرد های فراوان حفاظ شاخ گوزنی، این حفاظ ها در انواع مختلفی تهیه و تولید می شوند تا بالاترین هماهنگی را با محیط های مختلف داشته باشند. صنایع فلزی کاوه تولید کننده ی انواع حفاظ شاخ گوزنی می باشد. یکی از پرطرفدارترین حفاظ های شاخ گوزنی، مدل لیلیوم است. حفاظ لیلیوم جزو غیرقابل نفوذ ترین حفاظ های شاخ گوزنی به شمار می رود. در طراحی و ساخت این حفاظ شاخه های تیز و بسیاری به کار رفته است. همین موضوع باعث غیرقابل نفوذ بودن این مدل نرده ها می شود. شما میتوانید بسته به سلیقه ی خود، در هنگام طراحی تعداد گل های این حفاظ را کم و زیاد کنید.  به این نکته ی مهم توجه داشته باشید که گا های به کار رفته در حفاظ شاخ گوزنی بیشتر جنبه زیبایی دارند و زیاد بودن تعداد این گل ها دلیل بر امنیت بالا نمی شود.   

موارد استفاده نرده شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی معمولا در قسمت های بیرونی و لبه ی خارجی دیوار نصب می شوند. پس از نصب این حفاظ ها عبور افراد از بالای دیوار تقریبا غیر ممکن می شود. از مزیت های فوق‌العاده ی حفاظ شاخ گوزنی این است که بعد از نصب اگر فشار کمی به دیوار وارد شود این نرده ها شروع به لرزیدن می کنند و این موضوع از بالا رفتن سارقان از دیوار جلوگیری می کند. چرا که اگر حفاظ ثابت باشد سارقان از آن به عنوان تکیه گاه استفاده می کنند. عرض حفاظ شاخ گوزنی 40 سانتی‌متر است به طوری که کاملا دیوار را پوشش می دهد. برای تولید این حفاظ ها از میلگرد شماره 10 استفاده می کنند تا استحکام مطلوبی داشته باشد و به راحتی در جوشکاری به یکدیگر متصل شوند. برای انتخاب نوع حفاظ بر روی دیوار باید عوامل مهمی را در نظر بگیرید. از جمله این عوامل بودجه ای که قصد دارید صرف کنید، مکانی که میخواهید نرده ها را در آنجا نصب کنید و بسیاری عوامل دیگر که همگی می توانند در انتخاب شما تاثیر گذار باشند.

نصب نرده شاخ گوزنی

نصب نرده شاخ گوزنی دارای قاعده و قانون های خاص خودش است. قبل از نصب حتما باید با انواع بستر دیوار آشنایی داشته باشید. دیوارها انواع مختلفی دارند اعم از دیوار های پیش ساخته بتنی و غیر بتنی، دیوارهای ساخته شده از آجر فشاری، دیوارهای ساخته شده از فلز و دیوارهای ساخته شده از بلوک سیمانی. برای اینکه بتوانید حفاظ شاخ گوزنی را بر روی دیوار پیاده کنید باید جنس و نوع مصالح به کار رفته در دیوار را در نظر بگیرید زیرا دیوار باید تحمل وزن نرده را داشته باشد. دیوارها بسترهای مختلفی دارند از قبیل بستر با درپوش فلزی، بستر با درپوش سنگی، بستر با درپوش سیمانی. پس از آشنایی با نوع بستر دیوار و مصالح به کار رفته در آن می توانید صحیح ترین روش نصب حفاظ شاخ گوزنی را انتخاب کنید. در ساخت نرده شاخ گوزنی از میلگرد 10 استفاده می شود. این میلگرد ها به صورت اریب برش داده می شوند و پس از قرار گرفتن در شابلون، جوشکاری می شوند و پس از گذراندن مرحله رنگ آمیزی برای نصب آماده می شوند.

قیمت نرده شاخ گوزنی

نرده های شاخ گوزنی با توجه به طرح و مدل و همچنین جنس فلز به کار رفته در آن قیمت های متفاوتی دارند. قیمت این نوع نرده ها بر اساس وزن آهن و فلز به کار رفته در ساخت آنها تعیین می شود. برای اطلاع از قیمت های به روز می توانید به سایت صنایع فلزی کاوه مراجعه کنید و یا با پرسنل ما تماس بگیرید. خالی از لطف نیست تا به این نکته اشاره کنیم که امروزه استفاده از حفاظ ها و نرده ها برای برقراری و ایجاد امنیت، لازم است. پس اگر شما برای تهیه ی نرده و حفاظ بودجه ای در نظر میگیرید بدانید که این تصمیم کاملا درست و معقولانه است. چرا که حفظ امنیت محل کار و زندگی شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز