خبرگزاری کار ایران

معرفی سامانه جامع آموزش زبان انگلیسی نگار بوستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۸۷۶

در بین آموزشگاه های آنلاین و فیزیکی آموزش زبان انگلیسی کمتر نام نگار بوستان شنیده است. این سامانه کاملا تحت وب چند سالی است که شروع به فعالیت کرده است و دوره های آموزش زبان انگلیسی را برای همه اقشار در هر سن و سطحی مهیا می‌کند.

در بین آموزشگاه های آنلاین و فیزیکی آموزش زبان انگلیسی کمتر نام نگار بوستان شنیده است. این سامانه کاملا تحت وب چند سالی است که شروع به فعالیت کرده است و دوره های آموزش زبان انگلیسی را برای همه ی اقشار در هر سن و سطحی مهیا می‌کند. برخی مشخصات کلیدی دوره های نگار بوستان به قرار زیر میباشند:

  • محتوای کاملا اختصاصی

ویژگی اصلی دوره های نگار بوستان داشتن محتوای کاملا اختصاصی است. متاسفانه یکی از ایرادهای آموزش زبان انگلیسی در کشور آموزش بر اساس متدهای وارداتی است. عرفا این روال وجود دارد که موسسات کتاب های آموزش زبان مانند American English File و TouchStone را انتخاب کرده و کل شیوه ی آموزش را بر اساس متدهای این کتب قرار میدهند. در حالی که نگار بوستان اعتقاد دارد این شیوه ها بومی سازی نشده و با الگوی یادگیری مخاطب ایرانی سازگار نیست.

  • دوره های با مدرس و خودخوان

دوره های نگار بوستان به صورت همراه با مدرس خصوصی و بدون مدرس به صورت self study ارائه میگردند. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که زبان آموز میتواند به صورت خودخوان دوره ها را آغاز کرده و در صورت نیاز از مدرس خصوصی به تعداد جلسات دلخواه استفاده نماید. معمولا زبان آموزان یا کاملا به صورت خودخوان شروع به یادگیری زبان انگلیسی میکنند یا کاملا با مدرس خصوصی که هر دوی این رویکرد ها بهینه نیستند چرا که در فرآیند یادگیری لازم است هم خود زبان آموز به یک شناخت نسبی برسد و ابهامات زبانی اش را با مدرس برطرف کند بدین صورت هم از نظر اقتصادی در هزینه صرفه جویی خواهد کرد و هم اینکه چون خود به دنبال یادگیری رفته مطالب به شکل پایدارتری در ذهن او باقی خواهد ماند. این فلسفه ی تاسیس مجموعه ی نگار بوستان است.

وبسایت مرجع ارائه خدمات آموزشی:

https://negar-bustan.ir

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز