خبرگزاری کار ایران

شرکت پرستاری در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۵۵۳

چرا افراد به مراقبت در خانه نیاز دارند؟ شاید یکی از عزیزان مسن شما برای انجام کارهای خانه به کمک احتیاج داشته باشد یا شاید مبتلا به یک بیماری تحلیل برنده مثل زوال عقل مبتلا باشد. درحالی‌که همه ما امیدواریم سالم، شاد و مستقل بمانیم، گاهی زندگی برنامه‌های دیگری برای ما دارد. آسیب‌ها و جراحی‌ها می‌توانند در هر گروه سنی رخ دهند و افراد آسیب‌دیده نیاز به مراقبت در خانه دارند.

از سوی دیگر، همه والدین دوست دارند همیشه در کنار فرزندان خود باشند اما گاهی اوقات به دلیل مشغله‌های کاری یا برنامه‌های دیگری که دارند ممکن است این امر اتفاق نیفتد و آن‌ها نیاز به پرستار برای فرزند خود داشته باشند. در همه این شرایطی که مطرح شد نیاز به حضور یک پرستار آموزش‌دیده در خانه الزامی است. اگر شما هم در این شرایط قرار دارید و برای مثال به دنبال یک شرکت پرستاری در جنوب تهران هستید لازم است بدانید هوم‌کا این امکان را برای شما فراهم کرده است که در هر منطقه از تهران از خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل بهره‌مند شوید. در ادامه با این موضوع بیشتر آشنا می‌شوید.

شرکت پرستاری در جنوب تهران

 

انواع خدمات شرکت پرستاری در جنوب تهران

خدمات شرکت‌های پرستاری انواع متفاوتی دارند که بسته به نیازی که دارید می‌توانید خدمات پزشکی و غیرپزشکی موردنظر خود را انتخاب کنید. همچنین اگر به دنبال شرکت پرستاری هستید لازم است بدانید هوم‌کا این امکان را برای شما فراهم کرده است که از خدمات پرستاری و مراقبتی در هر منطقه‌ای از تهران که هستید بهره‌مند شوید.

  1. مراقبت از سالمندان: در این شرایط، پرستار مانند یک همراه واقعی برای مهار احساس تنهایی و گوشه‌گیری به فرد سالمند خانواده شما کمک می‌کند تا به زندگی خود به صورت مستقل و راحت ادامه دهد. در این نوع خدمت، مراقب برای انجام کارهای روزمره، کارهای خانه‌داری سبک و انجام ماموریت‌های روزانه در دسترس است.
  2. مراقبت از افراد مبتلا به زوال عقل: زوال عقل نه‌تنها بر توانایی به یاد آوردن تجربیات یا افراد تاثیر می‌گذارد، بلکه نحوه انجام کارهای ساده را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این شرایط پرستاران می‌توانند متناسب با شرایط عضوی از خانواده شما که به زوال عقل مبتلاست برنامه‌ای را تهیه کنند و در مراقبت از فرد و تامین نیازهای ضروری او کمک کنند.
  3. مراقبت از افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن: بیماری‌های قابل‌کنترل یا قابل‌درمان مانند دیابت، سرطان یا اختلالات تحلیل برنده مثل بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک، بیماری پارکینسون، آرتروز یا مولتیپل اسکلروزیس می‌توانند فعالیت‌های ساده را نیز دشوار کنند. در این شرایط، مراقبان به عزیزان شما کمک می‌کنند تا آنجا که ممکن است در کارهای روزمره کمک دریافت کنند، استقلال خود را حفظ کنند و برنامه‌های مراقبت را متناسب با نیازهای خود دریافت کنند.
  4. مراقبت پس از ترخیص از بیمارستان: مراحل بعدی و زمان بهبودی پس از انجام یک عمل یا جراحی می‌تواند متفاوت باشد، چه شخص تحت تعویض مفصل قرار گرفته باشد، چه به خاطر ذات‌الریه یا مشکلات قلبی تحت درمان قرار گرفته باشد یا زایمان را تجربه کرده باشد. در این شرایط، پرستار می‌تواند با درک مراقبت‌های لازم پس از جراحی به شما در رفع نیازهایتان کمک کند.
  5. مراقبت از افراد در همه سنین: اگرچه ممکن است تمایل زیادی برای مراقبت از کودک، فرد بیمار یا همسر باردار خود داشته باشید اما این امر به دلیل مشغله‌ها یا نیازهای خودتان همیشه امکان‌پذیر نیست. در این شرایط، حضور یک پرستار آموزش‌دیده در منزل می‌تواند به شما کمک کند که از تامین نیازهای عزیزان خود اطمینان حاصل کنید و از سلامت آن‌ها نیز مراقبت داشته باشید.
  6. مراقبت برای استراحت: اگر یک مراقب اصلی هستید ممکن است گاهی به یک استراحت کوتاه نیاز داشته باشید. در این شرایط می‌توانید با دریافت خدمات پرستاری در منزل به صورت کوتاه مدت برای فردی که از او مراقبت می‌کنید برای خود وقت بگذارید و نیازهای خودتان را برطرف کنید.
  7. خدمات پزشکی: برخی از افراد برای دریافت خدمات پزشکی از جمله تزریقات، پانسمان و غیره نیاز به حضور پرستار آموزش‌دیده در خانه دارند. این خدمات، همچنین شامل خدمات گفتاردرمانی، کاردرمانی، فیزیوتراپی در منزل و غیره نیز می شود.

مزایای دریافت خدمات شرکت پرستاری در جنوب تهران

همان‌طور که مطرح شد خدمات شرکت پرستاری در جنوب تهران شامل خدمات پزشکی و مراقبتی از افراد می‌شوند که بسته به نیازهای فردی که به مراقبت نیاز دارد می‌توانید خدمت موردنظر را انتخاب کنید. استفاده از این خدمات، مزایای زیادی برای شما و عزیزانتان به همراه دارد که در ادامه با این مزایا آشنا می‌شوید.

 

  1. در دسترس بودن پرستار در زمانی که امکان مراقبت از عضو خانواده را ندارید

اگر دور از مادر یا پدر مسن خود زندگی می‌کنید مراقبت در منزل توسط پرستار می‌تواند به شما آرامش خاطر بدهد. پرستارانی که مسئولیت مراقبت از افراد را به عهده دارند برای این کار به خوبی آموزش ‌دیده‌اند و می‌توانند از سلامت و امنیت عزیزان شما مراقبت کنند. حتی هنگامی‌که شما در خارج از شهر یا خارج از خانه هستید، یک پرستار می‌تواند از عضو خانواده شما مراقبت کند. همچنین اگر شاغل باشید و نیاز به فردی داشته باشید که از فرزندتان مراقبت کند می‌توانید از خدمات پرستاری در منزل بهره‌مند شوید.

2. کمک در انجام فعالیت‌های روزمره

 

کمک به فعالیت‌های روزمره می‌تواند شامل استحمام، آماده سازی غذا، انجام خریدهای خانه و همچنین یادآوری مصرف داروها باشد. پرستار در منزل همچنین، در انجام کارهای سبک خانه نیز به فرد کمک می‌کند.

3. پشتیبانی فردی

خدمات مراقبت‌های بهداشتی در منزل، عزیزان سالخورده شما را قادر می‌سازد تا از مراقبت‌های فردی بهره‌مند شوند. همچنین، در صورتی که بخواهید برای فرزندتان پرستار کودک داشته باشید این پرستار می‌تواند به صورت فردی برای کودک شما وقت بگذارد، به امورات او رسیدگی کند، با او بازی کند و درنتیجه یک رابطه منحصربه‌فرد بین آن‌ها شکل بگیرد.

4.تامین نیازهای تغذیه‌ای

آیا نگران تامین نیازهای تغذیه‌ای عزیزان خود هستید؟ تغذیه افراد مسن، کودکان و افراد بیمار اهمیت بسیار زیادی دارد. پیری و آسیب‌دیدگی می‌تواند باعث کاهش توده بدن شود که این امر منجر به بیماری در فرد شود. پرستار می‌تواند در آماده کردن وعده‌های غذایی و مدیریت رژیم غذایی به پیشگیری از سوءتغذیه در فرد کمک کند.

5.مدیریت دارو

فردی که نیاز به مراقبت دارد ممکن است داروهای زیادی برای مصرف داشته باشد که مدیریت آن‌ها را دشوار می‌کند. پرستار در منزل می‌تواند به فرد کمک کند که داروی موردنظر را در زمان مناسب و با دوز مناسب مصرف کند. در این صورت، مراقبت بهتری از سلامت فرد صورت می‌گیرد.

6. فراهم شدن همنشین برای فرد

ازآنجایی‌که افراد سالمند و بیمار معمولا احساس تنهایی می‌کنند پرستار در منزل می‌تواند برای آن‌ها مانند یک همنشین باشد. پرستار، فرد را در انجام کارهای سرگرم‌کننده، خرید مواد غذایی، ویزیت توسط پزشک و سایر فعالیت‌های بیرون از منزل همراهی می‌کند. این امر باعث می‌شود که عزیزان شما احساس تنهایی کمتری داشته باشند.

7.سلامت بیشتر فرد

فردی که از او مراقبت به عمل می‌آید دیگر مصرف داروهایش را فراموش نمی‌کند، لازم نیست برخی کارهای دشوار خانه را انجام دهد، غذای سالم برای او فراهم است و غیره. همه این عوامل باعث می‌شوند که فرد از سلامت بیشتری برخوردار شود و کمتر در معرض خطر حوادث قرار گیرد.

هوم‌کا چگونه می‌تواند در زمینه خدمات شرکت پرستاری در جنوب تهران کمک کند؟

هوم‌کا مجموعه‌ای است که با هدف ارائه خدمات مراقبتی و سلامتی به افراد شکل گرفته است که یکی از خدمات آن، ارائه خدمات پرستاری در منزل است. همان‌طور که مطرح شد هوم‌کا می‌تواند انواع خدمات پرستاری در منزل را برای شما فراهم کند. بنابراین، اگر نیاز به خدمات پزشکی و غیرپزشکی پرستاری در منزل برای خود یا یکی از عزیزانتان دارید و به دنبال شرکت پرستاری در جنوب تهران هستید لازم است بدانید هوم‌کا این امکان را برای شما فراهم کرده است که از خدمات پرستاری در منزل بهره‌مند شوید.

شرکت پرستاری در جنوب تهران

هوم‌کا چه مناطقی را برای خدمات شرکت پرستاری در جنوب تهران تحت پوشش قرار می‌دهد؟

در حال حاضر، خدمات هوم‌کا شامل شهروندان شهرهای تهران و کرج می‌شود. بنابراین، اگر ساکن یکی از این شهرها هستید لازم است بدانید هوم‌کا ارائه انواع خدمات مراقبتی و سلامتی را برای شما فراهم کرده است. همچنین، اگر به دنبال شرکت پرستاری در جنوب تهران هستید کافیست با هوم‌کا تماس بگیرید تا بتوانید از خدمات پرستار در منزل بهره‌مند شوید.

تعرفه‌ها و قیمت‌های خدمات شرکت پرستاری در جنوب تهران چقدر است؟

تعرفه‌ها و قیمت‌های خدمات هوم‌کا بسته به شرایط و نوع درخواست شما دارد. با این حال، هوم‌کا تلاش کرده است که این تعرفه‌ها به صورتی معقول و منطقی باشند. اگر به دنبال دریافت خدمات شرکت پرستاری در جنوب تهران هستید و می‌خواهید از تعرفه‌ها و قیمت‌های آن آگاه شوید کافیست درخواست خود را در هوم‌کا ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

همان‌طور که مطرح شد، انواع خدمات شرکت پرستاری در جنوب تهران شامل پرستاری از افراد مسن، افراد مبتلا به بیماری مزمن و کودکان می‌شود. این خدمات می‌توانند مزایای زیادی برای افرادی که نیاز به مراقبت دارند و همچنین برای خانواده‌های آن‌ها دارد. اگر ساکن جنوب تهران هستید و می‌خواهید از خدمات شرکت پرستار در منزل فردیس و تهران بهره‌مند شوید لازم است بدانید کافیست دکمه ثبت رایگان درخواست را در هوم‌کا فشار دهید یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز