خبرگزاری کار ایران

ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان برندی که رقیب ندارد !

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۰۱۲

آیا میدانید بهترین مارک ایزوگام کدام است است؟ آیا دوست دارید بدانید که بهترین ایزوگام از نظر کارشناسان کدام است؟ آیا دوست دارید بدانید که کدام ایزوگام از نظر مصرف کنندگان بهترین ایزوگام شناخته شده است؟ ما در ادامه این مقاله این موارد را برای شما شرح خواهیم داد:

  بهترین برند ایزوگام  چه نامی دارد؟

 در حال حاضر در بازار ایزوگام حدود ۱۰۰۰ برند ایزوگام وجود دارد که همه این برند ها از نظر کیفیت و قیمت با یکدیگر متفاوت است و متاسفانه با توجه به ورود افراد غیر متخصص به صنعت تولید ایزوگام شاهد هستیم که اکثر این برندها و این نام ها از کیفیت مطلوب و استاندارد برخوردار نیستند و از بین این همه نام و برند تولید شده تنها حدود ۱۵ برند کیفیت لازم را دارند.

 از این رو در این بازار آشفته، مصرف کنندگان با انواع ایزوگام های بی کیفیت و نامرغوب مواجه هستند و زمانی که برای خرید ایزوگام اقدام می کنند با انواع و اقسام ایزوگام مواجه هستند با قیمت ها و کیفیت های متفاوت که این باعث سردرگمی مشتریان و مصرف کنندگان می گردد در اینجاست که کیفیت حرف اول را خواهد زد که ما در ادامه این مقاله بهترین برند ایزوگام که هر مصرف کننده و مشتری را به تحسین وا می دارد به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین مارک ایزوگام از نظر کارشناسان کدام نوع است؟

برای آشنایی بیشتر با این که بدانید یک ایزوگام استاندارد چه حداقل هایی را باید داشته باشد در ذیل به بعضی از مشخصات یک ایزوگام استاندارد اشاره میکنیم:

  • دارای وزن حدود ۴۰ الی ۴۲ کیلوگرم باشد
  • دارای ضخامت سه و نیم الی ۴ میلیمتر باشد
  • دارای طول ۱۰ متر و عرض ۱ متر باشد
  • تولید شده از قیر پالایشگاهی درجه یک باشد
  • از الیاف پلی استر با تراکم بالا در آن استفاده شده باشد که حداقل تراکم ۱۱۰ گرم در متر مربع باشد
  • از الیاف تیشو ۶۶ نخ گرید A استفاده شده باشد
  • از مواد اولیه مرغوب در تولید آن استفاده شده باشد
  • دارای چسبندگی خوب باشد
  • دارای علامت استاندارد و نشانه های فیزیکی محصول بر روی لیبل و بدنه باشد

خب در بالا به بعضی از از مواردی که باید یک محصول استاندارد داشته باشند اشاره کردیم که متاسفانه اگر بخواهیم ایزوگام های موجود در بازار ایران را با این حداقل ها مقایسه کنیم و مطابقت بدهیم قطعاً بیش از ۱۵ برند این موارد را رعایت نمی کنند و مابقی ایزوگام ها با کیفیت پایین تر به بازار عرضه می شود که متاسفانه به خاطر عدم آگاهی مصرف کننده و مشتری و ترغیب آنها به قیمت پایین تر توسط فروشندگان باعث ترویج محصولات کیفیت پایین و بی کیفیت و قیمت ارزان در بازار شده است و کسی که در نهایت از این ماجرا ضرر می‌کند مصرف کننده است چرا که بعد از یک یا دو سال مجبور است مجدد ایزوگام نصب شده را تعویض نماید و متحمل هزینه دوباره شود که این خود باعث اسراف منابع ملی و آسیب به محیط زیست و آسیب به صنعت عایق رطوبتی ایزوگام در کشور می شود.

ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان برندی که رقیب ندارد !

 بهترین ایزوگام از دید مصرف کنندگان کدام است؟

همانطور که می دانید مصرف‌کنندگان دوست دارند بهترین ایزوگام با بهترین کارایی و طول عمر بیشتر و همچنین قیمت مناسب را خرید نمایند و به همین خاطر همیشه دنبال بهترین جنس هستند اما در این بازار معمولاً اکثر مشتریان و مصرف کنندگان موفق به خرید بهترین برند ایزوگام نمی شوند چرا که فروشندگان متعددی وجود دارند که محصولات خود را به عنوان بهترین برند و باکیفیت ترین برند معرفی می کنند اما قیمت پایین آنها گواه این است که عدم کیفیت محصولشان را نشان می دهد و این تنها یک دروغ رقابتی است که برای فروش بیشتر به مصرف کنندگان و مشتریان می گویند.

 اما در ادامه می خواهیم بهترین برند ایزوگام که از نظر کارشناسان و مصرف کنندگان مورد تحسین واقع شده است و  بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت یکی از ویژگی های آن است و در تولید آن از بهترین مواد اولیه مرغوب همچون قیر پالایشگاهی خالص، الیاف پلی استر و الیاف تیشو درجه ۱ و تمام مواد افزودنی مرغوب در آن استفاده شده است را معرفی کنیم که این محصول با نام ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان شناخته می شود.

ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان برندی که رقیب ندارد !

 ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان دلیجان با وزن ۵۰ کیلوگرم و ضخامت ۵ میلیمتر در حال حاضر به عنوان بهترین برند ایزوگام در صنعت عایق رطوبتی شناخته می شود چرا که بالاترین کیفیت که در بازار ایزوگام وجود دارد وزن ۴۲ کیلوگرم و ضخامت ۴ میل است اما این محصول پارامترهایی بالاتر از پارامتر سازمان استاندارد دارد به همین دلیل دارای طول عمر بالا و حداقل طول عمر ۲۵ سال را دارا می باشد که این خود یک حسن فوق‌العاده برای یک مصرف کننده است.

 از مهم‌ترین ویژگی‌های دیگر این ایزوگام ضمانت ۲۰۰ ماهه شرکت برای این محصول است و این محصول در حال حاضر به کشورهای مختلفی صادر می شود چرا که از لحاظ کیفیت قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارد، ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان دارای استاندارد ce اروپا و ایزو ۹۰۰۱ است و همچنین استاندارد ملی ایران را داراست و این محصول برگزیده جشنواره کیفیت ایران است.

 این محصول با توجه به اینکه وزنی بالاتر از وزن محصولات موجود در بازار و ضخامتی بالاتر از ضخامت محصولات موجود در بازار را دارد در حال حاضر گوی سبقت را از رقبا ربوده و به عنوان بهترین برند ایزوگام در ایران معرفی شده است.

هدف پرسنل در شرکت ایزوگام هیرمان بر این است تا شعار شرکت را برای تک تک مشتریان قابل لمس نمایند شعار شرکت " لذت آرامش و اطمینان با محصولات هیرمان "

خرید بهترین برند ایزوگام از کارخانه

تمام مشتریان از سراسر ایران برای سفارش بهترین مارک ایزوگام و خرید ایزوگام از کارخانه یا نمایندگی ها و دفاتر فروش کارخانه در شهرهای مختلف ایران می توانند با واحد فروش و کارشناسان شرکت ایزوگام هیرمان ارتباط گرفته و راهنمایی‌های لازم را برای یک خرید لذت بخش دریافت نمایند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات می توانید به آدرس اینترنتی شرکت به آدرس HIRMAANCO.COM مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز