خبرگزاری کار ایران

جدیدترین خوانندگان محبوب موسیقی پاپ چگونه توانستند به این جایگاه برسند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۴۸۲

چند سالی است که موسیقی پاپ ایران بیشتر از پیشینه خود هنرمندان جدیدی را در دست و بال خود پرورش میدهد به طوری که هر چند ماه یک خواننده با تک آهنگی به محبوبیت فوق العاده زیادی دست می یابد.

اگر متولد دهه 70 باشید مطمئنا میدانید که سال ها پیش تعدادی خواننده ثابت در این زمینه فعالیت میکردند و هر از چند گاهی بآ آلبوم جدید با دیگر هنرمندان در بسدت آوردن دل مردم رقابت میکردند و تمام تلاش خود را روی درون مایه آهنگ هایشان متمرکز میکردند تا هیچ عیبی نداشته باشد، چه از نظر آهنگسازی، چه ترانه سرایی و چه هنر خوانندگی. شاید همین دلیلی بود که آثار پاپ نسل های قبل بیشتر دوام میاورند و به مدت زیادی در خاطر مردم میماندند.

به طور حتم آهنگ های هستند که هنوز که هنوز در خاطر شما نیز از قدیم مانده و بعضا بخاطر حس نوستالژی دنبال این آهنگ های میگردید تا خاطرات قدیم را زنده کنید.

محسن یگانه یکی از خوانندگان محبوب و معروف نسل قبل است که هنوز با موفقیت به کار خود ادامه میدهد و باز هم آهنگ های قدیمی محسن یگانه هنوز محبوبیت زیادی در بین مخاطبان دارد.

حالا دلیل پیدایش تعدادی زیادی از خوانندگان محبوب چیست؟استفاده از شبکه های اجتماعی در کشورمان نسبت به قبل به شدت افزایش یافته و همینطور زمانی که مردم در صفحه ها و شبکه های اجتماعی صرف میکنند نیز به طور غیر قابل قبولی زیاد است.در سال های اخیر با توجه به پیشرفت شبکه های اجتماعی و شروع به کار شبکه های تبلیغاتی زیادی در چشم بودن دیگر مانند قدیم کار سختی نیست.اگر این دو عنصر مهم رو در کنار هم قرار دهیم حتما اگر شما هم دنبال گسترش کسب و کار خود باشید یکی از گزینه های روی میزتان را استفاده از اینترنت میدانید، این نکته از چشم خوانندگان و شرکت های فعال در زمینه موسیقی نیز دور نمانده و برعکس توانسته اند برای رسیدن به شهرت از این محیط حداکثر استفاده را بکنند. کاری که نسل قبل خوانندگان توان استفاده از آنرا نداشتند و یکی از دلایل ندیده شدن استعداد های قدیمی است.

 

جدیدترین خوانندگان محبوب موسیقی پاپ چگونه توانستند به این جایگاه برسند؟

اگر شما هم اوقات فراغت خود را در شبکه های اجتماعی به گردش میپردازید شاید اسم احسان دریادل به چشم شما خورده باشد، وی که در اواخر سال پیش تک آهنگ ماهی را منتشر کرده بود و توانسته بود با تبلیغات در شبکه های اجتماعی، شنوندگان این کار را افزایش دهد که سبب افزایش طرفداران خودش نیز شد، بعد از این که مدتی را در سکوت به انتشار آهنگ پرداخت تا اینکه با انتشار آهنگ جدید کوچمون و انجام تبلیغات بیشتر از قبل توانست آهنگ کوچمون را به یکی پر شنونده ترین آهنگ های سال تبدیل کند. وی که فقط 5 آهنگ را کارنامه هنری خود دارد یکی از محبوبترین خوانندگان سال 99 میباشد.

اگر شما نیز دنبال آرشیو کامل خوانندگان قدیم و جدید هستید که با خیال راحت تمام آهنگ های خواننده محبوبتان در جلو چشمتان حضور داشته باشد و به شنیدن آنها مشغول شوید میتوانید رسانه آی موزیکا را انتخاب کنید

لیست آهنگ هایی که احسان دریادل از اول فعالیت خود منتشر کرده به ترتیب تاریخ انتشار بصورت زیر میباشد:

ماهی (ماهی یه صیادمو تو ماهی پیشم )

دردونه (آدمت میشم اگه حوام بمونی)

دنباله دار (سر تو ماهو پس زدم آخه میگه اون نمیاد)

تلخی (تو چشماش یه دنیای رنگی رو داره)

کوچمون (چی میشه رد بشی از کوچمون یه نگاهی کنی ابرو کمون)

در صورت علاقه نیز میتوانید مقاله روبرو را برای اطلاعات بیشتر از شایع و آهنگ هایش مطالعه کنید : شایع

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز