خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین صندلی اداری

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۰۳۶

شرکت صندلی نیلپر یکی از شرکت هایی می‌باشد که توانسته است در طی سال های کاری خود به موفقیت های بسیار زیادی دست پیدا کند و تجربه های بی نظیری را کسب نماید.

نیلپر فعالیت خود را تقریبا از سال ۱۳۷۱ با ورود رایانه شروع کرده است و توانست به صورت رسمی در سال ۱۳۷۳ به ثبت برسد؛

فعالیت های شرکت نیلپر تا سال ۱۳۸۰ به صورت سنتی انجام گرفته است اما بعدها این شرکت جایگاه خود را ارتقا داد و اقدام به تولید محصولاتی می نماید که از استانداردهای جهانی برخوردار هستند؛

 این شرکت در ایران به عنوان تنها شرکت تولید کننده صندلی میباشد که در خود این مجموعه بسیاری از قطعات اولیه توسط کارگران آن تولید می‌شود؛

همواره شرکت نیلپر تلاش می کند تا محصولاتی را ارائه کند که علاوه بر داشتن کیفیت و طراحی بی نظیر بلکه قیمت منصفانه و مقرون به صرفه ی داشته باشند و محصولاتی مطابق با نیاز ایرانیان تولید نماید.

اگر از افرادی هستید که از محصولات صندلی اداری نیلپر استفاده کرده اید حتما می دانید که حفظ سلامت مشتری و  رضایت آن به عنوان اصلی ترین مواردیست که در تولید مبلمان اداری نیلپر در نظر گرفته شده است.

 یکی از هدفهای اصلی شرکت نیلپر رضایت مشتریان می باشد؛

در واقع محصولاتی که از شرکت نیلپر تولید می شوند و روانه بازار می شوند با هدف جلب رضایت مشتریان می باشد و به عنوان یکی از آرمان های این شرکت به شمار می رود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شرکت نیلپر در دهه ۷۰ تنها یک کارگاه ۱۵ نفر  بود ولی کم کم توانست با پیشرفت تکنولوژی گام‌های موثری بردارد و به مجموعه کاملی با حدود ۸۰۰ نفر پرسنل تبدیل شود؛

البته در زمینه صادرات نیز گام های بسیار موثری توسط این شرکت تولیدی بازرگانی برداشته شده است.

 

معرفی بهترین صندلی اداری

در بازار ایران بیشتر صندلی های اداری از نمونه برندهای داخلی می باشد و کمتر با برندهای خارجی روبرو می شویم؛

البته ما باید بدانیم بسیاری از این شرکت‌های تولیدکننده داخلی واقعاً استانداردهای لازم را در تولید محصولات لحاظ کرده‌اند و محصولات با کیفیت و معتبری را به مشتریان عزیز ارائه می کنند.

مثلاً شما می توانید در مبلمان اداری نیلپر مزیت های را مشاهده نمایید که شامل موارد زیر هستند: کیفیت ساخت، عمر مفید، خدمات پس از فروش، وجود نمایندگی های متعدد.

چرا از برندهای مثل نیلپر خرید کنیم؟ دلایل بسیار زیادی وجود دارد که برندهای ایرانی را باید به برندهای خارجی ترجیح داد. مزیت های زیر سبب می شود تا ما به سراغ برندهای همچون نیلپر برویم:

  • تنوع بسیار زیاد در تولید محصولات اعم از صندلی نیلپر و....
  • داخلی سازی کامل
  • کیفیت خوب و جنس عالی در محصولات اعم از صندلی اداری نیلپر، مبلمان اداری و....
  • وجود خدمات پس از فروش عالی در محصولات نیلپر
  • طراحی ارگونومی
  • جنس باکیفیت در همه ی قطعات
  • کنترل کیفی مناسب و عالی در تمام مراحل تولید

و..

 

ویژگی های یک صندلی خوب

یک صندلی خوب صندلی است که دارای برخی از ویژگی ها باشد؛ انتخاب یک صندلی مناسب در واقع نقش موثر و مستقیمی بر روی سلامتی ما داشته است.

 باید صندلی با توجه به نوع کاربری و ابعاد بدن ساخته شود و طراحی آن به گونه ای انجام شده باشد که فرد در زمان استفاده بر روی صندلی راحتی و آرامش داشته باشد و کوچک ترین و کمترین فشاری به ستون فقرات وارد نشود و در واقع مشکل اسکلتی و عضلانی برای بدن به وجود می آید.

یک صندلی استاندارد صندلی است که پشتی آن به گونه ای طراحی شده که کاملا ستون فقرات را در بر می گیرد؛

شما میتوانید این ویژگی‌ها را در صندلی اداری نیلپر در اختیار داشته باشد.

 علاوه بر موارد گفته شده ارتفاع صندلی نیز باید به نوعی باشد که به راحتی کف پاها را بر روی زمین قرار بگیرد البته صندلی مناسب باید صندلی باشد که به آسانی نیز جابجا شود و در زمان جابجایی فشار زیادی به بدنه آن وارد نگردد؛

اگر یک صندلی این نوع شرایط را نداشته باشد قطعاً از صندلی های استاندارد نیست و استفاده از آن برای شما مضر میباشد.

در آخر ما به شما توصیه می کنیم همواره از محصولاتی استفاده کنید که علاوه بر داشتن کیفیت از استانداردهای جهانی نیز برخوردار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز