خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال قورباغه

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۰۶۹

قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده در نمایش خانگی منتشر شد. این سریال پر هزینه به عنوان بهترین سریال تاریخ سینمای ایران نامگذاری شده است و با توجه به بازیگران مطرح و موضوع و کارگردانی حرفه ای خود توانسته بسیاری از مخاطبین را به خود جذب کند.

سریال قورباغه با لینک های دانلود نیم بها و به صورت قانونی با حمایت از تهیه کننده و عوامل بی نظیرش از وبسایت دانلود فیلم "زردفیلم" انجام می شود. قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده در نمایش خانگی منتشر شد. این سریال پر هزینه به عنوان بهترین سریال تاریخ سینمای ایران نامگذاری شده است و با توجه به بازیگران مطرح و موضوع و کارگردانی حرفه ای خود توانسته بسیاری از مخاطبین را به خود جذب کند.

بازیگران: هومن سیدی، نوید محمدزاده، سحر دولتشاهی، صابر ابر، فرشته حسینی، مهران غفوریان، آناهیتا افشار، نیما مظاهری، محمد امین شعرباف، احسان منصوری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان و نوید پورفرج

خلاصه داستان سریال قورباغه

در خلاصه داستان سریال قورباغه آمده است که دنیا برای من جای کوچیکیه. بعضی اوقات فکر می ‌کنم دارم خفه می ‌شم. احساس می‌کنم همه جا بسته است و من نمی ‌تونم نفس بکشم. من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفش بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.

داستان سریال به صورت کلی درباره مواد مخدر و قاچاق آن است 

مجری طرح و مدیر تولید: حسین اکبری

مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمان‌فر

موسیقی: بامداد افشار

طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان

مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی

طراح گریم: شهرام توانا و بهنام معیریان

دانلود سریال قورباغه

لینک های دانلود سریال

شما میتوانید برای دانلود این سریال زیبا از طریق لینک روبرو اقدام کنید : دانلود سریال قورباغه

شایعات پیرامون سریال قورباغه

شایعاتی پیرامون دستمزد فضایی نوید محمدزاده به مدت یکسال و بازی نکردن در فیلم های دیگر در ازای دریافت مبلغ 7 میلیارد و 200 میلیون وجود داشت. پیش از این شایعه شده بود که محمد صادق رنجکشان تهیه‌کنندهٔ این سریال می‌باشد که با اطلاعیهٔ رسمی این خبر تکذیب شد.

دانلود سریال قورباغه

بزرگترین پروژه نمایش خانگی و ملکه گدایان

شاید بتوان قورباغه را بزرگ‌ترین و عظیم‌ترین پروژه تولید سریال در شبکه نمایش خانگی دانست که تقریباً دو سال زمان برد تا به مرحله پخش برسد. البته که سریال های دیگری مانند شهرزاد و قهوه تلخ و غیره در نمایش خانگی وجود داشتند که پروژه ی عظیم تری نسبت به این سریال داشتند اما این سریال در ژانر خودش بی همتاس و زحمت بسیار زیادی برای پخش آن کشیده شده است. همزمان با پخش این سریال، سریال جدید دیگری به نام دانلود سریال ملکه گدایان در حال پخش است که برای دانلود آن می توانید از لینکی که در متن قرار داده شده اقدام فرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز