خبرگزاری کار ایران

مدرسه ی تابستانی دانشگاه خاتم آغاز شد

مدرسه‌ی تابستانی (Summer School) که به ابتکار دانشگاه خاتم، از روز یکشنبه مورخ 14 شهریور آغاز شده‌است، در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا بر اساس این خبر، دوره‌های مدرسه‌ی تابستانی دانشگاه خاتم در روزهای 14 و 15 شهریور با حضور استادانی از دانشگاه‌های معتبر  Stanford، Mellon، Oxford، MIT، Imperial College London، Emory، LSE و همچنین Bank of America برگزار گردید و در خصوص «طراحی بازار» و «اقصاد داده‌های حجیم» بحث و تبادل نظر شد.

این دوره تا روز 25 شهریور و با حضور استادانی دیگر از دانشگاه‌های معتبر ادامه خواهد یافت و علاوه بر موضوعات مطرح‌شده، در خصوص مبحث «سیستم های سایبر فیزیکی» نیز مطالب ارزشمندی ارایه خواهد شد.

گفتنی است در روز دوم برگزاری این دوره، دکتر مجید قاسمی ریاست دانشگاه خاتم، ضمن خیرمقدم به استادان و دانشجویان، اظهار امیدواری کرد که این دوره‌ها از لحاظ علمی برای کلیه دانشجویان پر بار باشد و در آینده جامعه‌ی علمی کشور موثر واقع شود. وی همچنین در خصوص حمایت بانک‌پاسارگاد، مسئولیت‌های اجتماعی آن، خط‌مشی‌ها، فعالیت‌ها و اهداف برگزاری این مدرسه‌ی تابستانی سخنانی را ایراد کرد.

 علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و اطلاع از برنامه دقیق سخنرانی‌ها به وب‌سایت مدرسه تابستانی به آدرس www.pasargadschools.com  مراجعه فرمایند.

 

کد خبر : ۴۰۸۲۴۶