خبرگزاری کار ایران

معاون فناوری اطلاعات بانک اعلام کرد:

قطعی 12 ساعته سامانه های خدمات الکترونیک بانک به علت به روز رسانی

قطعی 12 ساعته سامانه های خدمات الکترونیک بانک به علت به روز رسانی

کلیه سامانه های خدمات الکترونیک بانک به منظور ارتقای کیفیت و به روز رسانی از ساعت 23 روز چهارشنبه 15 اردیبهشت به مدت 12 ساعت قطع می باشد.

کامبیز مطلق معاونت فناوری اطلاعات بانک با اعلام این خبر و تأکید بر این که به روز رسانی خدمات الکترونیکی بانک در راستای افزایش سرعت و کیفیت در درگاه های الکترونیکی بانک مانند " جی بی نت" ، "جی بی تل" دستگاه های خودپرداز و سایر سرویس ها و با هدف تحقق انتظارات و توقعات مشتریان انجام می شود.؛ خاطر نشان کرد : ارج نهادن به اعتماد مشتریان بانک قوامین و ارتقای کیفت خدمات پیوسته در دستور کار این بانک قرار دارد و به طور مستمر در صدد آنیم تا فاصله بین انتظارات مشتریان محترم و کیفیت خدمات بانکی به خصوص خدمات الکترونیک را کوتاه کنیم و به وضعیت قابل قبول سرویس و خدمات از سوی مشتریان برسیم. از جمله رسیدن به اهدافی مانند افزایش سرعت و کیفیت در درگاههای الکترونیکی بانک مانند "جی بی نت"، "جی بی تل"، دستگاههای خود پرداز و سایر سرویس‌ها . به همین جهت اقدام لازم جهت ارتقا سیستم‌های نرم‌افزاری در برنامه کاری قرار گرفت. و باعث شد تا سیستم کارت و کلیه خدمات الکترونیک بانک قوامین از ساعت 23 روز چهارشنیه 15 اردیبهشت ماه به مدت 12 ساعت قطع گردد.

وی ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی کلیه مشتریان بانک ابراز امیدواری کرد با ارتقای کیفیت خدمات بانکداری خدمتگزار بهتری برای جامعه و هم وطنان عزیز باشیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر