خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بانک صادرات ایران:

مشتریان را صاحبان اصلی بانک می‌دانیم

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۴۲۲

مدیر عامل بانک صادرات ایران در سفر به استان فارس ضمن دیدار با فعالان اقتصادی خدمت رسانی حداکثری به احاد جامعه و مشتریان را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل لـله گانی مدیر عامل این بانک، در دیدار با جمع کثیری از فعالان اقتصادی آن استان با اشاره به جایگاه و نقش مشتریان در بانک گفت: مشتریان به عنوان ارزشمند ترین دارایی و صاحبان اصلی بانک هستند و در این رابطه بانک برنامه و سیاست های خود را با هدف خلق حداکثر ارزش افزوده برای مشتریان تنظیم و به اجرا خواهد گذاشت.

وی افزود: کسب اعتماد و اطمینان بیشتر مشتریان از اهداف این بانک است و در این خصوص تلاش خواهد شد تا کلیه امکانات و قابلیت های بانک در جهت پاسخ به نیاز های مشتریان بکار گرفته شود.

لـله گانی با اشاره به تدوین بسته سیاست اعتباری در بانک صادرات ایران گفت: بسته اعتباری این بانک در سال٩٥ با رویکرد اقتصاد مقاومتی و توجه به بخش واقعی اقتصاد که همانا تولید و اشتغال است تدوین و به شعب اعلام شده است.

لـله گانی اضافه کرد: این بانک در جهت رونق بخشی به بخش های مختلف تولیدی از سال گذشته نسبت به فعال سازی واحدهای مشاوره مالی و حمایت از تولید اقدام نموده است که این واحدهای آمادگی دارند تا در کنار خدمات متنوع بانکی خدمات مشاوره ای را نیز به فعالان اقتصادی ارایه دهند.

وی ادامه داد: بانک صادرات ایران برای تجهیز زیر ساختهای فناوری اطلاعات و برای تسریع و توسعه خدمات الکترونیکی و بانکداری مجازی خود سرمایه گذاری عظیمی انجام داده است تا مشتریان در سریع ترین زمان ممکن از خدمات بانک استفاده نمایند و از این طریق هزینه های اجتماعی ایاب و ذهاب و زیست محیطی، مصرف کاغذ، ترافیک و هزینه های زمان برای مشتریان کاهش یابد.

مدیر عامل بانک صادرات ایران با اشاره توانمندی و قابلیت های این بانک در بخش های مختلف اضافه کرد: بانک صادرات ایران دارای قابلیت و توانمندی های گسترده ای در حوزه های مختلف از جمله گستردگی شعب در داخل و خارج از کشور، بسترهای الکترونیکی و ... است. 

وی افزود: با بسترسازی های مطلوبی که در سال گذشته صورت گرفته ضمن ارتقای کمی و کیفی خدمات کلیه واحدها و شعب بانک مهیای ارایه مطلوب ترین خدمات به هموطنان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز