خبرگزاری کار ایران

خدمات رسانی بی وقفه بانک شهر در استان اصفهان

سرپرست منطقه اصفهان از تلاش بی وقفه مجموعه بانک شهر در این استان خبر داد و گفت : ارائه خدمات بانکی بانک شهردر استان اصفهان تا پایان تعطیلات بی وقفه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از  مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حسن خدابنده، رئیس سرپرستی منطقه اصفهان با بیان اینکه همه خودپردازهای شهرهای استان اصفهان از نخستین روز سال با آمادگی کامل و بدون هیچ مشکلی به ارائه خدمات به شهروندان می پرداختند، گفت: با وجود آنکه بیشتر دستگاههای خودپرداز سایر بانک ها به دلیل مراجعات شهروندان در روزهای تعطیل خالی از پول بودند، اما  به دلیل پشتیبانی های به موقع و مدیریت منظم، این مشکل برای دستگاه های بانک شهر وجود نداشت و از همان روز نخست تعطیلات با تمام ظرفیت به مراجعه کنندگان خدمات رسانی شد.

وی با اشاره به اهمیت استان اصفهان به دلیل شرایط ویژه تردد مسافر افزود: از ابتدای تعطیلات سال نو، رصد لحظه به لحظه برای همه دستگاه های خود پرداز و همچنین پیشخوان های شهرنت وجود دارد و از این رو خدمات رسانی به شهروندان به خوبی انجام می شود.

به گفته خدابنده، با برنامه ریزی انجام شده ارائه خدمات بدون وقفه در همه روزهای تعطیل که اصفهان میزبان مسافران از سراسر کشور است، ادامه دارد و امیدواریم تا شهروندان از این اقدامات بانک شهر رضایت کافی داشته باشند.  

کد خبر : ۳۵۷۱۰۰