خبرگزاری کار ایران

با معرفی برترین‌ تیراندازان؛

هفته پنجم و ششم لیگ برتر تیراندازی بانوان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۸۵۶

هفته پنجم و ششم لیگ برترتیراندازی بانوان با حضور ۹۶ ورزشکار در دو رشته تفنگ و تپانچه برگزار شد.

هفته پنجم و ششم لیگ برتر تیراندازی بانوان با حضور ۹۶ ورزشکار در دو رشته تفنگ و تپانچه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این رقابت‌ها دیروز به میزبانی ثامن‌الحجج(ع) خراسان‌رضوی و با حضور ۷ تیم نیروی‌زمینی‌ارتش، مقاومت، باشگاه‌انقلاب، پاس‌قوامین، دانشگاه علوم انتظامی، زمزم‌شیراز و ثامن‌الحجج(ع) به سرداوری فاضله فاضلی‌نژاد در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

هفته پنجم:

درهفته پنجم مسابقات، تیمهای نیروی زمینی ارتش، پاس‌قوامین و مقاومت در تفنگ و تپانچه بر رقبای خود پیروز شدند. در رده‌بندی انفرادی تفنگ بادی، مریم زابلی‌زاده(پاس‌قوامین) با امتیاز ۴۱۵٫۱، نرجس امام قلی‌نژاد(نزاجا) با امتیاز ۴۱۴٫۱ و مه لقا جام‌بزرگ(پاس‌قوامین) با امتیاز ۴۱۴٫۱ به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. در بخش انفرادی تپانچه‌بادی، الهام هریجانی(مقاومت) با امتیاز ۳۸۱ نفر اول و بهناز غلامی با امتیاز ۳۷۷نفر دوم و اشرف درویش با امتیاز ۳۷۶ نفر سوم هر دو از(نزاجا) برترین‌های این رقابت‌ها بودند. تیم ثامن‌الحجج(ع) خراسان‌رضوی در این هفته از مسابقات در استراحت به سر می‌برد.

هفته ششم:

هفته ششم این مسابقات، در رشته تفنگ و تپانچه با برتری تیم‌های، ثامن‌الحجج(ع)، نیروی‌زمینی ارتش و مقاومت، دانشگاه علوم انتظامی و نیروی زمینی ارتش بر حریفان خود به پایان رسید. در انفرادی تفنگ بادی، نجمه خدمتی(مقاومت) با امتیاز ۴۱۸٫۲ و زهرا هاشمی(ثامن‌الحجج(ع)) با امتیاز۴۱۷.۵ و نرجس امام قلی‌نژاد(نزاجا) با امتیاز ۴۱۷٫۳ به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. در انفرادی تپانچه، اکرم رمضانی(نزاجا) با امتیاز ۳۸۴مقام اول و بهناز غلامی(نزاجا) با امتیاز ۳۸۱مقام دوم و زینب طوماری(ثامن‌الحجج(ع)) با امتیاز ۳۸۰ مقام سوم این رقابت‌ها بودند. همچنین در هفته ششم مسابقات لیگ‌برتر سلاح‌های بادی کشور بانوان، انقلاب در استراحت به سر می‌برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز