خبرگزاری کار ایران

در مراسمی در تایلند؛

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۷۲۱

دختران والیبالیست ایران آخرین تمرین آمادگی خود پیش از رویایی با چین تایپه را انجام دادند تا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز به وقت تهران به مصاف نخستین رقیب خود بروند.

دهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر ۱۷ سال آسیا در تایلند طی مراسمی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، افتتاحیه این مسابقات عصر روز گذشته در هتل سیماتاهانی شهر ناخون راچاسیما واقع در شمال شرقی تایلند با حضور ۱۳ تیم شرکت کننده برگزار شد. این مراسم باسخنرانی رئیس فدراسیون والیبال تایلند آغاز شد و بعد از آن نمایندگان تیم ها برای معرفی به روی سن آمدند. اهدای لوح تقدیر و ضیافت شام از دیگر برنامه های مراسم افتتاحیه دهمین دوره مسابقات والیبال دختران زیر۱۷ سال آسیا بود.

آخرین تمرین تیم والیبال دختران نوجوان ایران نیز پیش از حضور در مسابقات آسیایی برگزار شد. دختران والیبالیست ایران آخرین تمرین آمادگی خود پیش از رویایی با چین تایپه را انجام دادند تا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز به وقت تهران به مصاف نخستین رقیب خود بروند.

دور مقدماتی مسابقات والیبال دختران زیر ۱۷سال آسیا از امروز شنبه ۱۹مهرماه آغاز و به مدت ۳ روز برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال دختران ایران عصر پنج شنبه نخستین تمرین خود را در سالن اصلی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا در شهر ناخون راچاسیما برگزار کرد.

دهمین دوره رقابت‌های والیبال دختران زیر ۱۷ سال آسیا با شرکت ۱۳ تیم در چهار گروه مقدماتی برگزار خواهد شد که تیم ایران با تیم های کره جنوبی و چین تایپه هم گروه است. زهرا قنواتی، زهرا سادات هاشمی، هانیه براتی، مریم وصالی، زهرا باقری، سارا نظری، یاسمن یزدان بخش، حنانه کرمی، مهشاد بزرگ، سوگند حق پرست، محدثه مشتاقی و ریحانه سادات موسوی بازیکنان اعزامی ایران به این رقابت ها هستند.

فریبا صادقی به عنوان سرمربی، الهام یافتیان(سرپرست)، فرهاد کاوه و محمد رجالی(مربیان)، عباس صالحی‌کیا(تمرین دهنده)، عفت نصر آبادی(فیزیوتراب) و ملیحه نوری به عنوان داور اعزامی ایران، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر را در این سفر همراهی می کنند.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران تنها تیم محجبه حاضر در رقابت های زیر ۱۷ سال دختران آسیا است. به نظر می آید حجاب تیم دختران ایران برای میزبان مسابقات یعنی تایلند نیز دارای اهمیت باشد، چراکه لیدر زن مسلمان از همین کشور برای تیم برگزیده اند و حتی در سالن غذاخوری نیز غذاهای مناسب با شرع اسلام فراهم کرده اند. دختران ایران نیز در تلاش هستند تا الگویی شایسته از زن مسلمان ایرانی در این مسابقات ارائه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز