خبرگزاری کار ایران

انتخابی آخر مردادماه برگزار می‌شود؛

بداغی: در تمام اوزان به مدال طلا فکر می‌کنیم / بهانه‌ای نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۹۴۴

اوزانی که شانس بیشتری برای کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی اینچئون داشته باشند را عازم این رقابت‌ها می‌کنیم.

مربی تیم کاراته بانوان بزرگسال گفت: کاراته بانوان امسال نسبت به سالهای گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و ما در تمام اوزان به مدال طلا فکر می کنیم.

به گزارش ایلنا، فریبا بداغی ضمن بیان این مطلب گفت: اردوی آمادگی تیم بانوان عصر روز شنبه در آکادمی ملی المپیک خاتمه پیدا کرد و اردونشینان از پنجشنبه مجددا وارد اردو خواهند شد و در تست آمادگی جسمانی شرکت می‌کنند.

وی افزود: این مرحله اردو به صلاحدید مربی بدنساز دو هفته به طول انجامید تا کاراته کاها از لحاظ بدنسازی به شرایط دلخواه برسند. بچه‌ها از لحاظ بدنی در وضعیت آمادگی خوبی هستند و ما همه اهداف و برنامه‌های خود را اجرا کرده‌ایم و عقب نیستیم.

وی درخصوص حضور در مسابقات تدارکاتی گفت: مسئولان فدراسیون پیگیری حضور تیم ملی در چند تورنمنت بین المللی هستند با این حال امسال به لحاظ تمرینی، اردو و امکانات مناسبی در اختیار ما بوده و این شرایط تاثیر خوبی بر تیم داشته و هیچ بهانه‌ای نداریم.

بداغی ادامه داد: تیم کاراته بانوان از ابتدای سال در جام بوسفر، مسابقات دانشجویان جهان و لیگ جهانی شرکت کرده و وضعیت آمادگی خوبی دارد.

وی درخصوص زمان انتخاب نفرات و تیم اعزامی به بای‌های آسیایی اینچئون، گفت: انتخابی آخر مردادماه و پس از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، اما درخصوص اینکه چه وزن و چه نفراتی را عازم این رقابت‌ها کنیم هنوز تصمیم‌گیری نشده و باید در نشستی تمام شرایط را بررسی کنیم.

بداغی افزود: اوزانی که شانس بیشتری برای کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی اینچئون داشته باشند را عازم این رقابت‌ها می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز