خبرگزاری کار ایران

انتخابی در ۲ وزن تیم ملی بانوان؛

بداغی: عملکرد بانوان کاراته در مونته‌نگرو و اندونزی مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۴۶۷

سومین مرحله لیگ جهانی کاراته‌وان در جاکارتا اندونزی را در برنامه داریم که عملکرد بچه‌ها در این دو تورنمنت برای کادر فنی بسیار حائز اهمیت است.

چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کاراته بانوان در حالی از روز دوشنبه آغاز می‌شود که روز سه شنبه در دو وزن رقابت انتخابی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، فریبا بداغی گفت: برای اینکه در اوزان منهای ۵۵ و ۶۸ نفرات دوم را مشخص کنیم پیکارهای انتخابی این دو وزن را برگزار می‌کنیم که در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم شهناز میرحیدری با شیما آل‌سعدی مبارزه می‌کند تا برنده این وزن به همراه چالاکی در اردو حضور داشته باشد و در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم هم مریم کبیری و سمیرا ملکی‌پور به مصاف هم می‌روند تا نفر برنده به پگاه زنگنه ملحق شود.

مربی تیم بانوان همچنین از انصراف دلارام دوستی از اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: دوستی به دلیل آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه کمر قادر به همراهی تیم نیست و ما از این مساله بسیار متاسف هستیم که یکی از بهترین‌های کاراته نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند.

وی روند آماده‌سازی تیم ملی را مطلوب توصیف کرد و گفت: شرایط خوبی داریم، امکانات خوب، سالن مناسب و خوابگاه خوبی برای ما در نظر گرفته شده است.

بداغی افزود: در روزهای آینده دو تورنمنت مهم دانشجویان جهان که اکثر ملی‌پوشان مان در آن حضور دارند و به مونته‌نگرو اعزام می‌شوند و سومین مرحله لیگ‌جهانی کاراته‌وان در جاکارتای اندونزی را در برنامه داریم که عملکرد بچه‌ها در این دو تورنمنت برای کادر فنی بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: به جز این دو رویداد، ما باید در یکی دو تورنمنت دیگر هم شرکت کنیم، چراکه جدا از بازی‌های آسیایی، تیم ملی کاراته رقابت‌های قهرمانی جهان را هم در پیش دارد که باید نفرات بیشتری را در اردو نگه داریم و در مسابقات مختلف شرکت کنیم تا با آمادگی بیشتر در این رویداد حضور داشته باشیم.

بداغی ابراز امیدواری کرد در بازی‌های آسیایی تیم ملی بانوان نتایج خوبی کسب کند و در اولین حضور جهانی خود بتواند از اعتبار کاراته ایران دفاع کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز