خبرگزاری کار ایران

جام باشگاه‌های آسیا اهمیت زیادی داشت؛

افسانه: هدفم حضور موفق در رقابت‌های جهانی آلمان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۰۲

تنها حریف من کاتاروی ژاپنی است که با برنامه‌ریزی خوبی که برای او دارم امیدوارم پیش از حضور در رقابت های جهانی او را شکست دهم.

کاتاروی تیم ملی کاراته ایران پس از کسب مدال طلای نخستین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، گفت: موفقیت در این پیکارها برایم اهمیت زیادی داشت.

به گزارش ایلنا، مهسا افسانه در خصوص حضور در این رقابت‌ها اظهار داشت: این نخستین دوره برگزاری این رقابت‌ها بود که موفقیت در آن برایم اهمیت ویژه‌ای داشت. با توجه به اینکه از زمان حضور درمسابقات قهرمانی آسیایی تاکنون مدت زیادی نگذشته، چهره شناخته شده‌ای برای داوران و حریفان بودم. کاتاروهای امارات، کویت، قزاقستان و چند تیم دیگر حریفان اصلی‌ام در این مسابقات بودند که با اختلاف بالا آنها را شکست دادم.

افسانه گفت: تنها حریف من کاتاروی ژاپنی است که با برنامه‌ریزی خوبی که برای او دارم امیدوارم پیش از حضور در رقابت های جهانی او را شکست دهم.

وی در مورد حضور در اردوی تیم ملی گفت: برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی باید با نفرات اول تا سوم مسابقات کشوری مبارزه کنم و با توجه به انگیزه و تمرکزی که برای مسابقات جهانی دارم اختلاف امتیازی‌ام را با حریفان ایرانی بیشتر خواهم کرد.

این کاراته‌کا با اشاره به اینکه چهره شناخته شده افراد در کاتا اهمیت بالایی دارد، افزود: با توجه به اینکه تمام هدفم حضور موفق در رقابت‌های جهانی آلمان است شرکت در مسابقات کاراته وان و رقابت‌های بین المللی می‌تواند استارت خوبی برای سکونشینی‌ام باشد و مطمئناً با برنامه ریزی درست و انجام تمرینات منظم می‌توانم بر روی سکوی جهانی بایستم.

وی در خصوص حضورش در کاتای تیمی گفت: کاتای تیمی و انفرادی هر یک جذابیت خاص خودش را دارد اما هر تصمیمی که مسئولان فدراسیون و مربی‌ام بگیرد تابع آن هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز