خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

روحانی درخشش ورزشکاران کشورمان در بازی های آسیایی را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۸۹۶

ازحضور تاریخی بانوان ورزشکار ایرانی که در عین پایبندی به شئونات اسلامی بر قلّه افتخار ایستادند و در کنار کسب مدال های بی سابقه، باور و توان زنان ایرانی را به تصویر کشیدند، قدردانی می نمایم.

رییس جمهوری در پیامی، درخشش مقتدرانه ورزشکاران کشورمان در بازی های آسیایی اینچئون را به ملت بزرگ ایران، اعضای کاروان ورزشی، مدیران و مربیان پر تلاش تبریک گفته و از زحمات همه آنان تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درخشش مقتدرانه ورزشکاران کشورمان در بازی های آسیایی اینچئون را به ملت بزرگ ایران، اعضای کاروان ورزشی، مدیران و مربیان پر تلاش تبریک می گویم و زحمات همه آنان را ارج می نهم. بویژه آنکه، موفقیت قهرمانان عزیزمان با منش و اخلاق پهلوانی همراه بود.

کسب بیشترین مدال طلا از بازی های آسیایی تاکنون، درحالی میسر شد که مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با وحدت و هماهنگی رویکرد کیفی و حرفه ای را بر جهت گیری های کمّی ترجیح دادند.

همچنین از حضور تاریخی و موفقیت آمیز بانوان ورزشکار ایرانی که در عین پایبندی به شئونات اسلامی و ملی بر قلّه افتخار ایستادند و در کنار کسب مدال های بی سابقه، باور و توان زنان ایرانی را بار دیگر به تصویر کشیدند، قدردانی می نمایم.

امیدوارم با همت و عزم استوار همه جوانان با استعداد و عزیز ایران اسلامی، همواره شاهد موفقیت های بیش از پیش در تمام عرصه ها و میادین بین المللی باشیم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز