خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

مردانی: آن‌قدر اخطار دادند تا حریف کره‌ای به من برسد / حریفم تکواندو کاری نکرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۱۶۵

تکواندوکار وزن ۸۷ + کیلوگرم ایران پس از اینکه با ناداوری از گردونه رقابتها حذف شد، اظهار کرد: داوران وقتی دیدند با این فاصله از حریف جلو هستم، به اخطار دادن روی آوردند و آن قدر اخطار دادند تا حریف کره‌ای با من مساوی شد.

تکواندوکار وزن ۸۷ + کیلوگرم ایران گفت: داوران آن قدر اخطار دادند تا حریف کره‌ای به من برسد و در نهایت برنده شود.

به گزارش ایلنا، سجاد مردانی پس از اینکه با ناداوری از گردونه رقابت‌ها حذف شد، اظهار کرد: من در این مبارزه حساس با سه امتیاز از حریف پیش بودم و دو ضربه سه امتیازی دیگر هم به حریف زدم که به آن دو ضربه امتیازی ندادند. داوران وقتی دیدند با این فاصله از حریف جلو هستم، به اخطار دادن روی آوردند و آن قدر اخطار دادند تا حریف کره‌ای با من مساوی شد.

وی افزود: کارت اعتراض ما به خاطر همان دو صحنه‌ای که ضربه سه امتیازی زدم و داوران آن امتیاز را ندادند سوخت و همین باعثشد در ادامه مبارزه نتوانیم اعتراض کنیم. روی یک صحنه یک ضربه سه امتیازی زدم که حتی کلاه حریف کره‌ای کج شد اما چون کارت اعتراض نداشتیم نمی‌شد کاری کرد.

تکواندوکار وزن ۸۷ + کیلوگرم ایران ادامه داد: داوران کاری کردند که حریف کره‌ای برنده شود. حریف من خوب بود، اما پیروزی او تنها به خاطر حمایت داوران و اخطارهای بی‌موردی بود که به من دادند. این حریف کره‌ای در واقع تنها یک امتیاز از من گرفت و ۴ امتیاز دیگر را داوران به او دادند.

وی ادامه داد: داوران با این اخطارهای بی‌مورد کاری کردند که فاصله حریف کره‌ای با من کم شود و در سه ثانیه آخر یک اخطار بی‌مورد دیگر به من دادند تا بازی مساوی شود. از این باخت خیلی ناراحتم؛ چراکه حریفم تکواندو کاری نکرد و فقط به خاطر حمایت داوران برنده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز